Luik

1 review over Vakantiehuis Al Vile Soye in het Nederlands

Super vakantiehuisje

M. van de Kamp, 21-6-2012

Het betreft een mooie en nette accommodatie. Het huisje was erg netjes en schoon. Het huisje bevat een babykamer met commode en ledikantje. Zelf een baby badje hoeft niet van huis meegenomen te worden. Wij hoefden voor ons zoontje zelfs geen speelgoed mee te nemen, gezien er in de woonkamer een speelhoekje is met een kast vol speelgoed. Het huisje was netjes en goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. De ligging is goed, al is het in een gehucht. Wel is het in de directe omgeving te steil om recreatief te fietsen of te wandelen. We waren voor uitstapjes dan ook echt afhankelijk van de auto. Dat is het enige min punt in deze vakantie geweest (plus dat het weer tegenzat), maar over de accomodatie niets te klagen.
Gereisd familie in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Al Vile Soye in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Al Vile Soye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Al Vile Soye scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.