Vakantiehuis La Grenouille cornue ***

Luik
Vakantiehuis La Grenouille cornue
La Grenouille cornue

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis La Grenouille cornue bij:

2 reviews over Vakantiehuis La Grenouille cornue in het Nederlands

fam. Marijn, 7-3-2008

Dit huis ziet er binnen erg leuk uit, maar ligt aan een heel erg drukke weg. In huis hoor je de auto's constant , de tuin grenst helemaal aan de weg. De eigenaren zijn erg aardig en het huis ziet er echt leuk uit, maar is door de ligging wat ons betreft ongeschikt als vakantiewoning. Wij waren hier eind februari, maar als je hier in de zomer bent zit je in de tuin helemaal aldoor in het geraas van de vrachtauto's.

Je kan ook geen raam openzetten, omdat het lawaai dan helemaal niet meer om te harden is.

De bovenvloer kraakt heel erg (houten tussenvloer), daarom lijkt dit huis mij ook niet geschikt voor twee gezinnen. er zijn bovendien maar drie slaapkamers.

Theux heeft wel leuke gedeeltes, maar al het verkeer gaat door het dorp, dat is hier toch wel een probleem.

Bij een vakantie in de Ardennen zoek je toch natuur en rust, dat biedt dit huis( helaas voor de eigenaren) echt niet.

Gereisd familie in februari 2006

Fam. Feenstra, 28-12-2007

PRIMA HUIS! alles zit erop en eraan. Wij hebben de kerstvakantie daar door gebracht en er ontbrak ons aan niets... servies in overvloed, gourmetstel-waterkoker-koffiezetter-broodrooster-pannen-koekenpannen en wok -wasmachine-strijkplank met bout alles was aanwezig. Schoon en netjes alles bij aankomst. Beheerder woont er precies naast maar hele aardige mensen . Het huis is wel heel erg koud... de kachels moeten wel 24 uur per dag zeker op 2 a 3 staan wil je het behagelijk houden in het huis. Daarnaast hebben wij iedere avond de openhaard ook flink aangehad.

Voor kleine kinderen is er ERG weinig in de tuin of in omgeving te doen. Ook het huis is niet echt voor kinderen onderder de 6 veilig. De trap in huis vind ik persoonlijk erg gevaarlijk voor kinderen. Maar eind conclussie is ... ondanks die mini puntjes.... een PRIMA HUIS! waar je best met 2 gezinnen van totaal 9 personen kan doorbrengen.

Gereisd met vrienden in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Grenouille cornue in Theux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Grenouille cornue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Grenouille cornue scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.