Camping Les Salins ***

8,8

120 reviews over Camping Les Salins in het Nederlands

Mooie camping in de Ardennen

Arne, 14-9-2017

Aardige beheerder, prima verblijf.
Gereisd zakelijk in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

Vikita, 15-8-2017

Voor het eerst gekampeerd met een caravan en een super vakantie gehad. Aardig personeel, hebben zelfs geholpen met de caravan verplaatsen. Elke ochtend verse broodjes op aanvraag. Toilet gebouw/dochters van goede kwaliteit; niks te klagen. Wel honden horen blaffen, maar geen last gehad.
Gereisd met partner in augustus 2017

Volgende keer ergens anders

Chiela, 6-8-2017

Basic camping, niet erg vriendelijk personeel. We hadden een mooi plekje met onze tent naast een kabbelend beekje. Aan de andere kant van het veld ligt een doorgaande weg en het toiletgebouw is te ver voor de tenten. Elke nacht overlast gehad van de hond van bewoners aan de overkant van de weg, die buiten opgesloten zit en snachts blaft. Ook honden van de vaste campinggasten veroorzaken vroeg in de ochtend overlast. Geen zwembad of bijzonderheden op het terrein. Voor kinderen is er een speeltuin en trampoline. De omgeving is mooi, met wat bezienswaardigheden in de buurt. Winkels zijn niet dichtbij, dus vooraf boodschappen doen is wel handig. Volgende keer gaan we voor een andere camping.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie plek ideaal voor wandelen en (race)fietsen!

Wilfred, 3-8-2017

Rustige, mooi gelegen camping met ruime plekken aan een beek. Schaduw en zon op bijna alle plaatsen. Sanitair in orde, altijd warm water en geen muntjes.

Echt goed is de ligging. Voor racefietsen, bekende heuvels als Stockeu, Vecquee, Rosier etc. nabij en goed te bereiken via mooie wegen. Veel verschillende uitgezette wandelingen ook makkelijk bereikbaar vanaf camping. Kaart bij vvv in Stoumont (niet vaak open) of bij bakker in Stoumont dagelijks open en erg lekker brood overigens.

Gereisd met partner in juli 2017

zeker voor eens gedaan te moeten hebben

benjamin, 3-8-2017

zeer vriendelijke uitbaters heel vriendelijke mensen op de camping een mooie camping of tot rust te komen leuke activiteiten leuk gezellig cafe leuk terras

voor tot rust te komen en een vaste kliekje te recht te komen zeker komen naar CAMPING LES SALINS wij zijn er begonnen met een weekend hebben er toen ruim 2 weken gestaan en hebben nu daar ons eigen vaste stekkie met de totale vrijheid van wat je met je stukkie doet zeker een aanrader

Gereisd met partner in juli 2017

Meh...

tjo, 2-8-2017

Ligging:

Over de ligging kan men kort zijn, dit is gewoon ideaal. Men ligt rustig in de natuur, weg van de drukte, maar toch niet geïsoleerd van de beschaving. Men kan op en nabij de camping wandelen/zwemmen en genieten van de omgeving, maar is toch dichtbij toeristische zaken en supermarkten/banken.

Prijs/kwaliteit:

De prijs is toch wel redelijk hoog voor wat men in de plaats krijgt. Ook zijn bepaalde zaken defect wat je voor deze prijs niet verwacht.

Staat v/h sanitair:

Er zijn 2 douchecomplexen. Een apart gebouw met 2 x 3 douches en nog eens 2 x 1 douche in de toiletten van het café. Het apart gebouw is oud en mag opgeknapt worden. De andere douches zijn duidelijk recenter, maar niet ideaal. Zo is er geen plaats om je zeep te leggen en is er geen spiegel aanwezig.

Eetgelegenheden:

Op de camping heb je een restaurantje en een frituur. Samen met de café. Dit zit goed.

Kindvriendelijkheid:

Er is een kinderhoekje, met een nieuw klimspeeltje, maar ook versleten en kapotte speeltuigen.

Zwembad:

Geen.

Hygiëne:

Vuiligheid in de douches, ook een soort schimmel? Verder een onderhouden camping.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

niet voor herhaling vatbaar

els roodhooft, 17-7-2017

veel vaste campeergasten (veel stacaravans)

weinig te beleven op de camping

Gereisd met partner in april 2017

Doen we niet meer, uit principe

Prengels Ivan, 12-7-2017

Noem me ouderwets maar wij vonden het onthaal van de eigenaars helemaal niet zo vriendelijk als men hier in andere reviews laat uitschijnen. Misschien dat ze meer aimable zijn tegen de vaste gasten, dunno, ze lieten vooral een nogal uigebluste indruk na. En nee ik ben zelf geen botte boer, ik ben steeds de vriendelijkheid zelve. Voor ons is dit toch wel heel belangrijk, zeker omdat we op zoek zijn naar een vaste plaats.

Voor de rest zijn de campingbewoners zeker wel vriendelijk, is het riviertje leuk om in te ravotten, ziet de omgeving er zeker mooi uit maar ligt de camping wel aan een doorlopende straat. Kampeerweide vonden we ook wel leuk want direct aan het watertje.

Eens leuk voor een weekend voor ons maar meer niet. We waren van idee om toch ooit nog eens een weekendje te komen totdat op het laatste vakkundig mijn neus afgebeten werd door de eigenaar omdat ik blijkbaar geen gedachten kan lezen... Hollandse vriendelijkheid kan je dit niet noemen...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping

natasja, 31-5-2017

Leuke camping maar met veel vaste staanplaatsen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Aardig

Gijs, 5-5-2017

Eenvoudige camping. Het sanitair is netjes, mensen aardig. Veel stacaravans en vaste gasten. Roken mag in het café, wat ik zelf erg vervelend vond. Plaatsen voor caravan zijn ruim, niet echt afgescheiden. Zwemmen in de rivier is niet mogelijk, veel te ondiep. Punten op zoover zijn echt te hoog. Op de camping is niet zo veel te doen, WiFi verbinding was er alleen in het café, maar werd aan gewerkt. Al met al voldoende, maar niet bijzonder.
Gereisd alleenreizend in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Salins in Stoumont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Salins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Salins scoort een 8.78 uit 10 op basis van 120 reviews.