Luik

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis La Mesange** bij :

1 review over Vakantiehuis La Mesange in het Nederlands

cwf les-frowein, 3-1-2007

kerst hier geweest, 7 dgn. beheerder gaf sleutels en ging weg. cv ging elk half uur uit,houtkachel trok niet,elke x stond kamer vol rook.We hebben t heel koud gehad.huisje smoezelig. veel stof. beheerder kwam cv te bekijken,wees knopje achter cvketel, de thermosknop op 0 draaien, snel knopje indrukken,hollen naar thermosknop en op 30gr zetten. een 1/2 uur,weer ijskoud. met 5 man boven bij houtkachel geslapen. elke avond sjouwen met matrassen.huis moeilijk te vinden. losse opzetkastservies kwam spontaan naar voren toen mijn man langs liep. beheerder zou laatste dag komen omdat wij vooraf stookkosten en schoonmaak moesten betalen,volgens eurorelais niet de gewoonte en volgens hen wij de stookkosten terug zouden krijgen, vanwege kapotte kachel. Niemand gezien, heel ombeschoft. zijn weggegaan. pas op: er wonen ook muizen!
      Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Mesange in Stoumont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Mesange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Mesange scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.