Camping l'Eau Rouge ***

l'Eau Rouge
7,9

15 tips over l'Eau Rouge

noelle vree, 9-8-2014
Ga kijken bij het circuit van Spa.
mandyD, 5-7-2014

Toen we vroegen waar we eventueel konden vissen met de kids wezen ze ons op de vijvers van Stavelot, Absoluut prachtig gebied met veel vogels, ringslangen bevers en een prachtige begraafplaats.

Als je naar Plopsa Coo gaat, betaal dan niet de prijs voor boven 1 meter tenzij je van plan bent alle attracties te doen, je komt het park al in namelijk voor 2,50 pp. onze kinderen waren te jong voor de meeste dingen, maar de leukste dingen als de waterfontijnen, de shows en speeltuin zijn gratis.

Hans, 17-9-2013
Chocolade museum "Jacques"in Eupen is aanrader.

janvan3, 4-8-2013

Er lopen langs de camping mooie fietsroutes op basis van oude spoorlijnen. Deze trajecten hebben slechts weinig stijgingspercentages waardoor het fietsen in de Ardennen een extra dimensie krijgt. Op die manier fiets je heel makkelijk naar Malmedy, Trois Pont,Stavelot en andere plaatsen.

Op de camping zelf zijn boogschietlessen voor jong en oud, erg leuk om op laagdrempelige (maar toch serieuze) manier een keer te proeven wat deze sport inhoudt.

A. Siersema, 26-7-2013
Veel te doen in de omgeving, kastelen, zwemmen in stuwmeer, kayakken, Plopsacoo, watervallen Coo, grotten. Bij slecht weer is er op de camping weinig plek om iets te doen, dan is het verstandig om er op uit te gaan. Op de camping zelf is weinig info over de directe omgeving. Wij waren er met kinderen in de leeftijd van 4-11 jaar.
N, 16-5-2013
Let op dat als je naar Plopsa in Coo wilt dat dit park allerminst 365 dagen per jaar open is. Check dus de openingstijden.

fam van W., 22-8-2012
pizzaria Figari in stavelot, heerlijk eten voor een redelijke prijs
Arthur Nieman, 3-8-2012
Neem als boogschutter je spullen mee, je kan uitstekend op de camping en ook in de bossen schieten.
van Steen, 2-8-2012
In logne hebben we een kayaktocht gedaan en daarna het oude kasteel daar bezocht. Plopsa Coo hebben we uiteraard ook bezocht. Ook lekker gegeten in Stavelot. Genoeg winkels om goedkoop je boodschappen te doen.
Jørgen van Straten en familie, 31-7-2012
De omgeving leent zich voor wandelingen (Ravelpaden) en de diverse musea in de omgeving laten op geschiedkundig en cultureel gebied niets te wensen over. Gelegen in het hart van de Belgische Ardennen een must see!