Hotel La Maison ***

Hotel La Maison
La Maison
7,7

188 reviews over Hotel La Maison in het Nederlands

Mooi hotel hartje centrum, ontvangst zeer matig

Coby, 3-9-2017

Prima hotel, alleen eigenaars, met name meneer erg nors. Ik ga dit hotel zeker niet aanraden. Je zoekt een kleinschalig hotel met de reden een persoonlijke benadering. Die vind je hier niet en verder zijn de prijzen van eten en drinken aan de dure kant. Zegt amper gedag en vraagt zeker nergens naar. Als je wat vraagt bv over een fiets route dan niet meer dan nodig en verwijst naar een folder.
Gereisd met partner in september 2017
roel (de norse), GM, 3-9-2017

Dat jullie me nors vinden, daar kan ik ondertussen wel mee leven. Ik praat nu eenmaal niet veel en ben eerder terughoudend. En ja ik weet het, dat is geen voordeel in de horeca maar gemaakte vriendelijkheid daar doe ik niet aan mee. Dat vind ik namelijk vals.

Maar weet wel wat je wil aub! Als ik geen of weinig info geef is het niet goed. Als ik de info wel geef en nadien voor meer informatie doorverwijs naar onze folderbak en onze map met bezienswaardigheden en aanverwanten in de buurt is het ook weer niet goed. (Waar we heel wat km voor hebben afgelegd om alles te verzamelen)

Als je dan wat hebt aan te merken zeg het dan tenminste in ons gezicht, daar hebben we namelijk wat aan. We kunnen er echt wel tegen.

Maar misschien moet ik jullie collega Nederlander gelijk geven die toevallig dit Weekend ook bij ons was en nog meerdere verblijven bij ons geboekt heeft. (Voor de twijfelaars, de volgende zin is een citaat en komt niet van mezelf of iemand van hotel la maison) "Dit gedrag is typisch Nerderlands. U neemt het maar voor wat het waard is.

kleinste zolderkamer

marjory, 10-7-2017

3de etage super kleine kamer. BeddeNu waren trouwens heel goed. Het was haast niet te doen voor iemand die met krukken loopt en een persoon die een ernstige ziekte heeft.

Eigenaar onaardig persoon. Dit doet het vakantiehumeur tot nul dalen.

Nooit meer.

Gereisd met partner in juli 2017
Jorissen Vanessa, GM, 4-9-2017

beste, mijn excuses als ik grof overkom. Maar de grootte van de kamer zal de ziekte van uw man niet beinvloeden, en er is een lift die u naar elke etage brengt in het gebouw als u slecht te been bent.

U heeft via een site geboekt die standaard kamers verkoopt. Deze heeft u ook gekregen. Indien u een grotere kamer had gewild, voldeed het gewoon ons hierover aan te spreken. Er is bijna altijd een mogelijkheid om de kamer te upgraden mits een kleine bijbetaling. Als u na uw verblijf pas uw klachten formuleert, kunnen wij hier niets meer aan verhelpen.

Fijn hotel

typo, 8-7-2017

Mooi 18de eeuws hotel met diverse ornamenten in plafonds en mooie eiken houten vloeren. Leuke buiten binnenplaats en een fraaie ontbijtruimte. Ontbijt prima in orde. Diners van hoog niveau. Ruime slaapkamer. Stavelot is een klein maar leuke plaats. Waren hier 4 nachten.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima

Rob, 2-4-2017

Mooi hotel.klassiek ingericht.Rustig. Heel mooie ontbijtruimte. Ruime kamer met zeer goed bed.Prima badkamer. Uitstekend ontbijt.

Gelegen aan markt met beschermd dorpsgezicht. Uitstekende verblijfplaats voor bezoek aan de regio.

Gereisd met partner in april 2017

Authentiek gastvrij hotel met een geweldige ambian

maryon, 23-3-2017

Een super sfeervol hotel met heel veel authentieke elementen zoals een originele houten vloer en inrichting. Tel daarbij de rust die de gastheer en gastvrouw uitstralen bij op en je hebt een heerlijk relaxt verblijf. Zowel het diner als het ontbijt zijn super en met liefde verzorgd. Daarbij komt ook nog dat het hotel aan een plein ligt (gratis parkeren) midden in Stavelot met volop verschillende wandelroutes!
Gereisd met partner in maart 2017

prachtig hotel midden in stadscentrum

roelandt nadja, 7-3-2017

Hotel in een oud herenhuis dat zijn authenticiteit behouden heeft, vriendelijke ontvangst in het nederlands.Blijkbaar hadden wij 2 dagen geboekt maar konden maar 1 nacht blijven maar dit was geen probleem. Kamers waren verzorgd en proper. Hebben beslist om in de avond daar te eten, de patroon was de kok van dienst en zijn vrouw diende op, meer dan genoeg keuze, lekker eten maar vooral supervers, lang geleden dat we zo lekkere biefstuk en carpacio gegeten hebben!

Dikke pluim!!

Ontbijt was ook lekker!

Als ik dan toch een minpuntje moet geven, er liggen geen drankenkaarten in de bar

Doe zo verder!

Gereisd met partner in maart 2017

sfeervol oud herenhuis

scholtens, 9-2-2017

Karakteristiek oud herenhuis gelegen op het plein. Auto parkeren voor

de deur. De eigenaar/kok kookt de sterren van de hemel en 's morgens

wakker worden met een uitgebreid ontbijt waar je zelf kiezen kunt hoe je je

eitje wilt. Eenvoudige kamer, met televisie, wifi, heerlijk bed en fijne douche.

Kortom er ontbreekt je aan niets.

Ligging in een natuurlijke omgeving, met stadjes in de buurt.

Abdij is het bezichtigen waard.

Gereisd met partner in februari 2017

Aanrader

Marlene Blonk, 4-2-2017

Een prettige, vriendelijke sfeer. De kamer die ons werd geboden, kon met een beetje bijbetalen geupgrade worden naar een fijne, grote, lichte kamer. Het ontbijt kost € 15 maar is bij lange na geen standaardontbijt. Alles super vers, eieren naar wens bereid, vleeswaren inclusief zalm. Er stond zelfs champagne klaar. En dan ontbijten in een prachtige ruimte. Lang geleden dat we zo luxueus ontbeten. Over het avondeten ook alle lof. Het was geweldig lekker. We hebben genoten. De eigenaren zorgen goed voor je. Komen graag een keer terug.
Gereisd met partner in februari 2017

liever voortaan ander hotel

Marlene, 29-1-2017

het authentieke pand. geweldig vind ik dat. Het ontbijt was super. We hebben hier niet warm gegeten omdat we andere uitstapjes hebben gedaan. En elders hebben gegeten. Roel kwam een beetje norsig over. Ik heb zelf ook in een hotel gewerkt en dan mag je best iets vriendelijker overkomen. Daar kan je aan werken. Douchen konden we eigenlijk niet voordat het water warm was was je 10 minuten verder. De douche vonden we een minpunten en de bedden lagen ook niet fijn. Omdat gelijk mijn ischesias terug kwam en ik heb ook veel in andere hotels geslapen dus het is echt het bed.

Maar verder kamer voor de prijs kwaliteit oké.

Jammer misschien de douche eens aanpakken verder ja scheef ja het is een oud pand...............

Gereisd met partner in januari 2017

Super hotel, family feeling you get !!..

Peter ouwerkerk, 13-1-2017

Super ontvangst , mooie kamers, leuke bar , goed eten ... en de ligging is een prima start om ergens naar toe te gaan. Vanessa en Roel weten waar ze mee bezig zijn.

Roel kan verschrikkelijk goed koken en Vanessa kan goed inschenken :)

Meer als logisch dat je hier gaat eten of ontbijten als je 5 euro betaald voor 2 nachten.

Ontbijt super ..niets is te veel gevraagd.

Wij komen zeker terug

Peter en Zus Ouwerkerk

Gereisd met partner in januari 2017
roel, GM, 14-1-2017

bedankt, het waren inderdaad 2 aangename dagen. Tot ee, volgende keer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Maison scoort een 7.66 uit 10 op basis van 188 reviews.