Beoordelingen Hotel La Maison***

La Maison***
126 beoordelingen
Beoordelingen Hotel La Maison***
Place St-Remacle 19, B-4970, Stavelot

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison*** in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel La Maison scoort een 7,8 uit 10, op basis van 126 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison*** in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel La Maison*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 51 vakantiefoto's van Hotel La Maison*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel La Maison*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luik. Vergelijk Hotel La Maison*** met andere accommodaties in Stavelot.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

117 beoordelingen over La Maison***

126 beoordelingen
8,3
8,2
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Heerlijke kamer met ontbijt geboekt"vertalen
c bosmans
10,0

8-4-2014 2 nachtjes verbleven in dit prachtige oude hotel waar alles een beetje scheef is door de tijd. Prima ontbijt met ruime keuze, eitje wordt gevraagd aan tafel. Vele mooie wandelingen in de omgeving, ook de abdij is zeker een bezoekje waard.
Vriendelijk ontvangen en bediend

met partner, Apr. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
wupper
2,0
3,0

7-4-2014 Dit was voor ons het eerste bezoek aan Hotel La Maison maar gelijk de laatste keer.
De kamer was wel schoon maar uitzicht op een dak,heel klein bed een gat in de vloer.
Het ontbijt was heel triest en ondanks dat het maar 12,00 was is het nog te duur.
Gastheer en Gastvrouw ook niet erg vriendelijk.

met partner, Feb. 2014
"Heerlijk charme hotel!"vertalen
Colin
8,0

21-3-2014 Mooi authentiek hotel in oud herenhuis. De ligging aan het plein waar je gratis kunt parkeren is perfect. Dicht bij de Abdij en een mooi startpunt voor schitterende wandelingen in de omgeving van Stavelot. Het hotel is netjes en schoon en wij waren gecharmeerd van de uitstraling van het hotel. Wij werden netjes ontvangen en geholpen door de eigenaren. Wij hebben 1 avond in het hotel gegeten en dat is absoluut een aanrader. Echt goed gegeten en de prijzen zijn meer dan schappelijk. Het ontbijt bevatte alles wat wij wilde hebben en werd tijdig bijgevuld. Wij sliepen op de bovenste verdieping, met de lift konden we op en neer. De bedden waren goed en van het enkel glas in de ramen hadden wij geen last. De douche was voor mijn postuur (1.90 groot) wat krap, maar heeft mij niet geïrriteerd. Wij komen zeker nog een keer terug en weten nu al dat wij weer blijven dineren!

met partner, Dec. 2013
"Prachtig herenhuis, kamers in bijbehorende stijl"vertalen
ron
8,0

11-12-2013 Hotel la Maison op leuk sfeervol pleintje waar je gratis kunt parkeren. Hotel is oud herenhuis en dus ook instijl gerestaureerd, net als de kamers met mooie authentieke houten vloer en schouw, hoog plafond, ruime moderne badkamer, keuze voor schoonmaak. hoewel bekend is 12 euro voor kosten wel erg veel. Stavelot leuk stadje met veel mogelijkheden voor tochten.

GM Roel, 13-12-2013
Eigenaar zegt:  Beste, Bij deze 3 spreekwoorden die in Nederland misschien niet zo bekend zijn: 1. Voor niets gaat de zon op 2. Voor wat hoort wat 3. Gratis bestaat niet Denk er maar eens over. Wij doen dit ook niet voor onze hobby maar moeten ervan leven!

met partner, Nov. 2013
"Fantastische plek"vertalen
w van den braber
9,0

5-12-2013 prachtig ingericht gelukkig nog authentieke elementen bewaard, niets veranderen!
schitterend gelegen leuk stadje prachtige wandelomgeving
voor herhaling vatbaar!
1x diner was heerlijk.

met partner, Sept. 2013
"Prachtig klein hotel met goede sfeer"vertalen
Monique
3,0

21-9-2013 La Maison is een mooi oud pand met een goede sfeer. De gastheer- en vrouw zijn vriendelijk. Het ontbijt is goed en het diner is zeker aan te raden. Ondanks dat er een lift is, is het hotel niet geschikt voor mindervaliden (of er moet nog een andere ingang zijn?). Ligt aan een leuk plein (gratis parkeren).

"Het was heerlijk!"vertalen
c.scholtens
8,0

15-9-2013 Vriendelijk ontvangst en heerlijk eten.
Twee mensen met liefde voor hun vak en gastvrij.
Mooi herenhuis (in oude stijl gelaten) en prachtige omgeving.
Denk dat het in elk jaargetijde prachtig is en het ontbreekt je aan
niets. Gaan er zeker nog eens naar toe!!!!

met partner, Sept. 2013
"Charment hotel in oude stijl"vertalen
anoniem
6,0
6,0
8,0

16-9-2013 Via veiling bezocht. Kamer + badkamer: OK en ruim voldoende. Uitzicht op plein, schitterend. Hotel met lift, prima! Restaurant en ontbijtruimte: prima! Maar: een fles wijn bijn het diner wordt OPEN gebracht, dus niet aan tafel geopend. Diverse wi9jnen wel op de kaart, maar NIET aanwezig. Gekozen wijn wordt zonder overleg vervangen door een andere, van een ander jaar en van een ander merk, maar wel van de gekozen streek. Indien een bepaald gerecht (van de kaart) niet aanwezig, méér dan TWEE uur gewacht op een ander besteld "piéce de résistance" , maar ook dat niet aanwezig. Vervanging: prima. Het voorgerecht van het duurste menu: niet aanwezig! Het koffieapparatat in de ontbijtruimte heeft veel te geringe capaciteit! Prijzen van een kopje koffie en een glas wijn: veel te duur! U gelieve het geheel maar van een cijfer te voorzien! Het hotel ligt in een goede buurt.

GM Vanessa, 18-9-2013
Eigenaar zegt:  Aan tafel heeft u tegen mij verteld dat u er GEEN probleem mee heeft dat ik de wijn niet aan tafel open. Uw vrienden (die er niet bij waren) zouden daar wel een probleem mee hebben. Nu verteld u dat u daar wel een probleem mee heeft? Bij de keuze van de wijn heb ik u wel degelijk gezegd dat ik een bergerac had, maar van een ander domein. Omdat we van wijnleverancier aan het veranderen zijn.Vervolgens er een wijn is uitgeput, komt een nieuwe in de plaats. Eenmaal als er een groot aantal van de wijnen vervangen zijn, zal de wijnkaart aangepast worden. Wat het eten betreft; we werken met verse producten en dan kan het wel eens gebeuren dat er een bepaald product niet meer voorradig is. De tweede dag heeft u inderdaad langer moeten wachten dan de eerste. Het restaurant was toen bijna volzet. Mijn man heeft ook maar 2 handen in de keuken. Waarom verteld u niet dat er de eerste avond geen lange wachttijd was? Het is natuurlijk altijd makkelijker om alleen het negatieve te vermelden!

met partner, Aug. 2013
"Prachtig hotel in een oud herenhuis"vertalen
geertje pans
9,0

29-8-2013 We werden vriendelijk onthaald door de eigenaren en kregen een prachtige kamer toegewezen op de eerste verdiepiing met. Ingericht in de stijl van toen met aandacht voor detail.
Heerlijk ontbeten, prijs kwaliteit was zeker in orde. We hebben er ook één avond heerlijk gegeten.
Kortom wij gaan er zeker nog eens een keertje langs.

met vrienden, Aug. 2013
"Een beetje teleurgesteld..."vertalen
S007
7,0

24-8-2013 Eerste indruk was dat het een schattig, leuk oud hotel was, midden op het plein met van die grote stenen. Hotelier was een beetje matjes, maar ik dacht omdat we het van een veilingsite hadden, dat het wel gebruikelijk was. We verbleven daar 2 nachten. Het was er prima wel stoffig maar ach, de grote verrassing kwam op het eind toen we de rekening van 3 kopjes thee en een cappuccino kregen, 3,60 p.kopje, OK. Maar 12 euro tax. erop! dat is wel absurd. Het totaal bedroeg 25 euro en nog wat centjes. ( research gedaan over de gemeentebelastingen, en dit kan echt niet) Uitchecken was ook heel erg matjes, geen fijne reis of dank voor uw verblijf, misschien voelde ze zich ook schuldig dat ze daaruit hun winst maken, tja.
Conclusie is dat wij daar niet meer terugkomen en hebben er een bittere nasmaak aan overgehouden. Jammer.

GM Vanessa, 10-9-2013
Eigenaar zegt:  De 12 euro taks die u moet betalen is bij reservering bekend. Van waar dan die grote verrassing? Als u via een veilingsite reserveert, wordt enkel de kamer geveild. Alle andere bijkomende kosten, die wij ook moeten betalen, komen daar nog bij. Deze kosten zijn o.a. toeristenbelasting, radio- en televisietaks, sabam, honebel,... Die bewuste 12 euro houdt dus veel meer in dan alleen de toeristentaks. Als u uw rekening nakijkt ziet u trouwens ook als omschrijving van die 12 euro: "lasten en kosten" en niet "toeristentaks". Als u rechtstreeks bij ons reserveert zijn deze kosten in de prijs inbegrepen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?