Beoordelingen Hotel La Maison***

La Maison***
137 beoordelingen
Beoordelingen Hotel La Maison***
Place St-Remacle 19, B-4970, Stavelot

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison*** in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel La Maison scoort een 7,9 uit 10, op basis van 137 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison*** in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel La Maison*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Hotel La Maison*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel La Maison*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luik. Vergelijk Hotel La Maison*** met andere accommodaties in Stavelot.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,3
7,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, aug 2014
"Erg hulpzame eigenaars"vertalen
julie
9,0

02-09-2014 super geholpen door roel en vanessa toen onze auto 's nachts als "spookrijder" een botsing veroorzaakte op het plein.
Heel veel dank voor de vertaling etc...
Super ontbijt mooie kamers.

met partner, Aug. 2014
"Wat een goed hotel"vertalen
harry metselaar
9,0

31-08-2014 Super kamer groot en oude stijl tot volle tevredenheid.
Ontbijt super voldoende keuze mogelijkheden.
Diner ook geweldig en geserveerd op een leuke plek.
Snap niet dat sommige gasten het niet goed vonden.Deze mensen zijn echt niks gewend en willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Echt een aanrader.

GM roel, 01-09-2014
Eigenaar zegt:  dank u voor uw reactie en duidelijke kijk op de zaak. Hopelijk tot en volgende keer.

met partner, Aug. 2014
"Perfect verblijf"vertalen
Hans Lukas
8,0

13-08-2014 Dat er beschrijvingen zijn welke negatief zijn kan ik zeker niet delen. Ontbijt was perfect, met alles wat men wensen kon met zelfs champagne.
Zeker als hotel een aanrader voor een volgend verblijf, omgeving prachtig; Stavelot wat stil 's-avonds. Een minpuntje tijdens verblijf op zondag en maandag was zowel bar als restaurant in de middag en avond gesloten, dus heil elders te zoeken. Schiterend oud pand met fraaie plafonds en schilderijen aan de muur

GM roel, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Het doet ons plezier dat u heeft genoten van uw verblijf.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel La Maison*** bij:

met partner, Juli 2014
"Gewoon goed"vertalen
bart claesen
9,0

31-07-2014 goed hotel met met prima service en vriendelijke uitbaters. uitgebreid ontbijt

met partner, Juli 2014
"Toppertje"vertalen
mina
10,0

22-07-2014 Schitterend hotel, super ontbijt, uitgebreid, je kan je eitje bestellen bij de chef zoals je dat zelf graag wilt en hij maakt recht voor je klaar. Diner ook heel lekker.
Wij sliepen op kamer 25, mooie ruime kamer met uitzicht op de markt en de heuvels van stavelot

GM roel, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste, bedankt voor uw reactie, het is graag gedaan.

met partner, Juni 2014
"Schitterend"vertalen
ruben
10,0

17-06-2014 Top hotel in het centrum van Stavelot. Uitgebreid ontbeten en heerlijk diner 's avonds.
Mooie ruime kamer met zicht op het pleintje.
Huiselijke sfeer

met jonge kinderen, Juni 2014
"Dit nooit meer"vertalen
scharphof
5,0
5,0

08-06-2014 Weekend geboekt via veiling. Het ontbijt was zeer beperkt, bestond uit afbakbrood en lang niet alles was aangevuld; voor 12,- is dit niet in verhouding. Gelukkig de 2de ochtend heerlijk ontbeten 2 straten verderop. Het diner was een grote teleurstelling: ik had een entrecote besteld en kreeg een droog lapje vlees. Na dit aan de kok aangegeven te hebben was deze zeer chagerijnig en wimpelde me gewoon af. Verder was de bediening zeer slecht. Ze kwamen niet aan tafel vragen of je nog drinken wilde, je moest het zelf vragen aan de bar. Voor 50,00 euro p.p. verwacht je beter. Via veiling boeken is prima als je een goedkoop bed zoekt, maar verwacht er dan verder niks van.

GM vanessa, 09-06-2014
Eigenaar zegt:  Eigenaar zegt: Dat zogenoemde "lapje" is blijkbaar wel in de smaak gevallen. Er bleef geen kruimeltje meer over op uw bord. De rest van uw commentaar zullen we dus ook maar met een korreltje zout nemen.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Goed hotel"vertalen
yvan

01-07-2014 Heel mooi hotel, geweldig ontbijtbuffet en vriendelijke ontvangst
Prachtige kamers in originele stijl afgewerkt mre oog voor detail

met vrienden, Mei 2014
"Geweldig hotel"vertalen
daphne monjoie
9,0

10-06-2014 Exellent hotel met vriendelijke eigenaren en een voortreffelijke keuken.
2 dagen met het pinksterweekend hier verbleven. En ja het mooie weer doet ook veel. Durbuy is een aanrader voor een dagje uit. En vlakbij heb je ook grotten om te bezoeken.

GM Vanessa, 10-06-2014
Eigenaar zegt:  Het doet ons veel plezier te merken dat er ook nog mensen zijn die de dingen die we doen kunnen apprecieren. Hartelijk bedankt hiervoor

met partner, Apr. 2014
"Heerlijk hotel met fantastische service"vertalen
Jeanny van Zon
10,0

28-04-2014 Mijn man en ik hebben drie fantastische dagen gehad in hotel La Maison. Kamer 16 met mooi uitzicht. Makkelijk en gratis parkeren voor de deur. Een schitterend oud gebouw waar met verstand van zaken gerenoveerd is. Heel hoge mooie plafonds met ornamenten. Perfect bed en super grote badkamer. Ontbijt en diner was heerlijk. We komen hier graag nog een keertje terug. Vriendelijke eigenaren die weten hoe het hoort in de horeca. Chapeau!

GM roel, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Dank u, we doen ons uiterste best om voor iedereen een aangenaam verblijf te bieden

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?