Villa Le Bouqueteau

Villa Le Bouqueteau
Le Bouqueteau
9,1

3 reviews over Villa Le Bouqueteau in het Nederlands

Mooi huis maar toch wel wat bedenkingen

Rudi, 19-7-2017

Huis was buiten een bouwwerf waardoor het zicht en de foto's niet OK waren

De huisbaas heeft ons opgezadeld met allerhande kosten die we niet gemaakt hebben! De Jacuzzi hadden we zogezegd stukgemaakt. Geen serieuze discussie mogelijk maar wel een onredelijke kost (600Euro)

Wel goed gelegen en mooie locatie voor een jubileumfeest met de familie

Gereisd met vrienden in september 2016

perfect

astrid voskamp, 9-10-2009

Afgelopen weekend in le Boqueteau geweest. Kan niet anders zeggen dan perfect.

Zeer ruim en netjes en alles is gewoon aanwezig. Echt een aanrader voor iedereen.

Wij waren hier met een familie in de leeftijd van 8 tot 85 jaar en hebben hier ons familieweekend gevierd. Er is hier ook de mogelijkheid om een kok aan huis te laten komen dat hebben wij gedaan: Jean-Marie Oger. Ook dit was weer helemaal perfect.

Wij kijken terug op een onvergetelijk weekend!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Jaap van Baar, 19-6-2008

Dit waanzinnige huis/villa is compleet. Groot, veel kamers, pas gerenoveerde badkamers, geweldige ligging en een tuin incl uitzicht waar je alleen maar van kunt genieten. Wij komen hier volgende week met 30 personen voor het 4de jaar op rij. Alle klopt, dus ik zou zeggen, boek blindelings.
Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Bouqueteau in Spa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Bouqueteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Le Bouqueteau scoort een 9.13 uit 10 op basis van 3 reviews.