Beoordelingen Hotel Domaine du Haut-Neubois***

Domaine du Haut-Neubois***
5 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Domaine du Haut-Neubois***
Spa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine du Haut-Neubois*** in Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine du Haut-Neubois*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Domaine du Haut-Neubois scoort een 6,4 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine du Haut-Neubois*** in Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine du Haut-Neubois***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Domaine du Haut-Neubois*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1 vakantiefoto van Hotel Domaine du Haut-Neubois*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luik. Vergelijk Hotel Domaine du Haut-Neubois*** met andere accommodaties in Spa.
Even geduld a.u.b.

6,1
6,5
7,6
2,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Mei 2011
"Leuk voor weekendje weg"vertalen
Cynthia
6,0
8,0

24-6-2011 Mijn vriend en ik hadden via TO een bon voor een overnachting in dit hotel gekocht. In het arrangement zat een fles champagne met bonbons, wat de sfeer er al goed inbracht (hoewel de bonbons in feite een bonbonblok waren, beetje makkelijk...). De kamer was groot genoeg, met de benodigde faciliteiten en een zeer prettige douche/badkamer. Het hoofdgebouw is erg mooi, het gebouw waar wij in sliepen ziet er niet zo indrukwekkend uit. De ligging is oke omdat je min of meer in de natuur zit, maar er is op loopafstand niets te beleven. Wel ligt het op een mooie afstand van het centrum van Spa en van oa. het parcours van Francorchamps en de Abdij van Stavelot (aanraders om een keer te bezoeken!). Het ingesloten etentje bij het Casino van Spa was overigens een ramp, eten was niet geweldig maar de onvriendelijkheid van de bediening sloeg alles. Een tip: als je in dit hotel overnacht, ga dan een dagje naar Luik. Is niet heel ver weg en het is een prachtige stad!

met partner, Mei 2011
"Echt een prachtige en rustige omgeving!"vertalen
wilma_hogendoorn
8,0

22-5-2011 Prachtige nieuwe kamer in bijgebouw. Heerlijke bed. Hor voor het raam en het is er superrustig. Wel 3 km. van het centrum van Spa.
Heerlijk ontbijt. Door de week is er een talenschool.

met partner, 2010
"Mooi weekendje ertussenuit"vertalen
Pieter
9,0

15-9-2010 we waren met de fiets afgestapt in spa, daarna was het nog 3km bergop.
Bij aankomst waren we bijne de enige gasten in het hotel, dat heel mooi en verzorgd is. Vooral de kamers waren piekfijn in orde voor een driesterren hotel.
Het ontbijt voldoet ruimschoots aan de normen, de 2de en laatste ochtend hadden we ons miskeken van uur waarop we moesten ontbijten. Bij de receptie maakten ze daar geen enkel probleem van, ze hadden zelfs een kamer in het kasteel voorzien met een ruim gedekte tafel voor ons twee.
Nadeel is dat je ver van spa zit, al kan je prachtige wandelingen via route des artistes of een watervalletje dat via lac de warfa en alle spa bronnen (marie-henriette, barisart en reine)gaat. Daarnaast zit je vlakbij het prachtige fagne de malchamps.
Fagne de malchamps is een prachtig natuurgebied, vooral in een vroege ochtend.

Het was een uiterst geslaagd weekend

met jonge kinderen
"Nooit meer!"vertalen
Nadine Carpentier
5,0
2,0

11-4-2010 Wij hadden geboekt via touroperator, dus dachten we dat we wel goed zaten. Volledig mis! Wij hadden gedacht om in het "kasteel" onze kamer te hebben. Bij aankomst bleek dat we in een soort prefab gebouw (met hele dunne muren) moesten slapen tussen de studenten! Nachtlawaai tot ongeveer 4 uur 's morgens en we zaten met 2 kleine kinderen. Het ontbijt stelt ook niet veel voor en de service is belachelijk. De receptie is bijna steeds onbemand en als er dan iemand zit, weet die van niks.
De kamers waren wel in orde en proper, maar wij hadden gedacht een weekendje te ontspannen, maar dit is ons niet gelukt tussen de studenten. Voor ons een echte tegenvaller!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?