Camping Eden

7,8

13 reviews over Camping Eden in het Nederlands

Super camping

Sanchez Mary, 20-7-2017

Zeer propere camping, rustig en super voor kinderen
Gereisd met partner in maart 2017

Super rustige camping

Davy Vettorato, 25-9-2016

Een ideale camping om een weekend op door te brengen en ook perfect als je op doortocht bent.

Het is zeer goedkoop met zeer leuke mensen die er de hele lente/zomer verblijven. Zeer gastvrij.

Er kunnen niet zo heel veel tenten op de weide maar dat maakt het juist heel gezellig en rustig.

De tenten worden opgeslaan langs de rivier wat echt wel mooi is bij het ontwaken.

De zon komt redelijk laat op, hangt van de tijd van het jaar af maar dat is tussen 8-9u30. Ideaal voor mensen die ietsje langer willen blijven liggen in een frisse tent.

Deze is dan ook wel vroeg onder, daardoor kan het 's avonds fel afkoelen.

Het sanitair is wel wat verouderd maar zeker niet vies.

Eetgelegenheden zijn er niet maar je mag de bbq aansteken, dit mag niet meer op de meeste campings.

Het is zeer goedkoop, wat leuk is als je met een klein budget toch een weekendje weg wil.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Nooit naar toe gaan !!!

hardy, 20-10-2010

Nooit naar toe gaan!! Er zijn zo veel mooie veel betere campings in directe omgeving ...

Vies en onverzorgd!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Zeer Rustig en zeer vriendelijk

Van De Vijver, 10-11-2009

Het is er zeer rustig voor wie er op adem wil komen na een week hard werken.

Wij komen er zeker terug. het zijn er ook zeer vriendelijke en aangename mensen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2009

gezellige familie camping aan een riviertje

fam Zoutenbier, 28-3-2009

gezellige familie camping, waar veel kan en mag, mits je rekening houdt met je mede kampeerders.

perfekte omgeving voor kinderen, kunnen zich heerlijk uitleven, en hun fantasie de vrije loop laten gaan.

onze kinderen hadden hun spelcomputers mee genomen, maar deze zijn eigelijk de gehele week niet aangeraakt.

gewoonweg omdat ze zich perfekt konden vermaken in de omgeving en aan het water.

en dat leuke varkentje, dat klopt, deze is er volgens zeggen ieder jaar wel een paar weekenden in het vakantie seizoen, onze kinderen vonden hem schitterend, gingen hem elke ophalen om mee te wandelen en spelen, echt super hoor.

en ach, het sanitair is wel verouderd, maar het is en blijft dan ook kamperen, maar zeker niet zo dat je je behoefte moet doen in een gat in de vloer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

fantastisch centraal gelegen, alles mogelijk

de heij, 28-3-2009

nooit zo leuke omgeving, zo centraal voor allerlei uitval mogelijkheden naar bezienswaardigheden mee gemaakt.

ok sanitair is niet echt modern, maar best goed om te doen.

zelfs nederlanders gezien die hun huisvarken mee hadden genomen, die onze kinders byzonder vermakelijk vonden, heerlijk familiaal allemaal, een camping waar je gewoon lekker ouderwets kampeert, gemoedelijk en gezellig, de regel die daar telt denken wij, is respect hebben voor ELKAAR!

lekkere afkoeling in de Ambleve als het er snik heet is, mooie omgeving om te wandelen en alles lekker dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Rampzalig! Dat zoiets nog bestaat?

Paul uit Malden, 10-8-2008

Met alle respect, maar zoiets kan volgens mij alleen in Belgie. Waarschijn maak ik mij nu niet geliefd, maar het is onvoorstelbaar dat er hieronder reacties staan dat deze camping proper en gezellig is. Alleen als je als passant je eigen sanitair bij je hebt, wil je er een nacht overnachten. Echt niet langer! Meer moet je er beslist niet van verwachten. Van sanitair durf ik eigenlijk niet te spreken. Van de toiletten uit ca. 1812 was weinig glazuur meer te zien onder de aangekoekte stront. Hoewel de camping uitgestorven leek, was het toilet-/ douche gebouw ronduit smerig. De ratten- en/of muizen uitwerpselen van geruime tijd lagen er voor de deur. En geloof me, die waren niet van een dag of een week. De camping doet verder troosteloos aan en valt wat mij betreft onder de categorie " vergane glorie ". Er was verder niets om ook maar iets over te zeggen. Verder maak ik aan deze camping dan ook maar geen woorden vuil, het was er immers al vuil genoeg.
Gereisd familie in juli 2008

Anne, 12-9-2007

Vies en onverzorgd!

Gereisd familie in augustus 2006

karen, 7-8-2007

mijn zoon: er is helemaal niets voor kinderen ofzo, maar er wordt ook niet geklaagd als je rond gaat rennen.

Wel leuk:vuurtjes stoken mag. En je kan zwemmen. Geen kampwinkel, geen eetgelegenheid, dichtsbijzijnde is frietkot met oud vet. Toiletten: worden onvoldoende schoongemaakt (iemand was erg onfris geweest met zijn ontlasting, heeft er van de middag tot laat in de ochtend erna gelegen, en was doorgelopen door toiletgebouw). Chef was wel heel behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd familie in augustus 2007

neeltje, 20-5-2007

leuke camping

veel aardige mensen

als het warm is kan je relaxen in het water

je kna er een kampvuur maken en heel goed vissen idiaal voor kinderen dus

Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden in Sougné-Remouchamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eden scoort een 7.8 uit 10 op basis van 14 reviews.