Camping Spa d'Or ***

7,4

285 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

Super ontspannend

Anoniem, 12-9-2017

In principe was alles meer dan uitstekend verzorgd. De accommodaties zijn voortreffelijk. Het zwembad is prima. Het restaurant is een luxe voor maag en oog. De receptie zeer verzorgd en voorkomend. Heerlijk om dan in deze omgeving en sfeer te kunnen ontspannen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer mooie camping!

Pieter, 12-9-2017

De camping is goed onderhouden en doet gezellig aan.

Het recreatieteam is super en organiseert leuke dingen voor zowel jong als oud.

Onze accommodatie “ Taos “ was een en al Luxe. wanneer het slecht weer is er voldoende in. Al met al kunnen wij deze camping aan iedereen aanraden en zullen we zeker een keer terug keren.​

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

5dagen ardennen

Elly, 25-8-2017

Accomodatie bij aankomst serieuze tegenvaller. Uitgeleefde caravan gaten id zetels ,muren waar je zo goed als doorvalt .terug naar receptie geweest en mits opleg een mooiere gekregen. Prijs is enorm duur ! Voetbalveld waar gras heel hoog stond, receptie heel vroeg gesloten , winkeltje die geen winkel is. Fotos kloppen nie met werkelijkheid. Er is nog heel wat werk aan de winkel. Personeel wel vriendelijk ! Geen wifi die werkt voor grotere kids nie zo fijn. Aan de nieuwe staancaravan geen terrasje waardoor je onmiddelijk bij vochtig weer een modderig stapje hebt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

leuk, rustig, verzorgd

fam machelen aan-de-leie, 24-8-2017

Verzorgde camping, nergens vuiligheid of rommel te bespeuren. Verwarmd buitenzwembad in orde! Ligging: rustig en ruim. Op slechts 2km een Delhaize,want camping winkeltje is te klein. Mr wel zeer handig:iedere dag op bestelling verse ontbijtkoeken! Restaurantbezoek was in orde: lekker en veel op het bord. Verblijf: nieuwe TAOS: leuk en handig met twee badkamers als je met 2 gezinnen bent. Wel wat wiebelig (nog geen vaste onderbouw),mr proper en modern (o.a. vaatwas). Handig: autoparking naast caravan. Gn houten terras, maar partij gras met tuinmeubelen ook goed. Kids: vree enthousiast over het het Twinkel-animatieteam, ze stonden 's morgens te pompellen om te gaan knutselen en werden opgepikt aan ons verblijf.

Ontvangst: plus punt: Nederlandstalig, min punt: vree weinig info over omgeving en activiteiten/afstand.

Zelf ontdekt:veel dingen op 30min rijden. Grotten van Remouchamps, Monde sauvage (wildpark) TOP, plopsacoo en Val de Wanne (doolhof,..) VREE tof vr kids.

Op site: wat weinig info over wat aanwezig is in de accommodatie.

Leuke tijd gehad!! voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een asielzoekerscentum

40jaar ervaring, 21-8-2017

Schoon sanitair, verder niets, gras te lang ,los lopende honden van het poolse personeel, overal hondenpoep, geen informatie, fakkeltocht zonder fakkels ,geen workshops, geen kampvuur, de foto's op internet zijn van de vorige eigenaar en dit lijkt niet op nu,geen gevulde camping winkel, sportveld niet te betreden ivm kuilen lang gras en veel honden stront, de activiteiten zijn erg ver van de camping af,op de camping geen activiteiten voor de jeugd, je word niet serieus genomen, de calets zijn niet af er is geen terras, alleen in het restaurant word je snel geholpen en constant gevraagd wat je drinken wilt het is erg duur en daar willen ze het op verdienen, de wifi werk niet op telefoons van 1 jaar oud en dat vinden pubers echt niet leuk en als je er wat van zegt moet je maar even een emailtje sturen er word niet geluisterd.

Het is duidelijk dat dit een assielzoekerscentrum geweest is de laatstejaren.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een fantastische camping

Dirk De Borchgrave, 16-8-2017

Zeker een aanrader ! Mooi terrein, super proper sanitair, een manager die weet hoe je een camping moet runnen. Vriendelijke mensen aan het onthaal waarvoor geen enkele vraag te veel is !
Gereisd met partner in juli 2017

Leuke nette camping voor herhaling vatbaar

Bianca, 11-8-2017

Een nette camping.Wij hadden de flores geboekt. wilde op de fiets naar Spa toe. En werd netjes uitgetekend hoe konden fietsen.Kinderen vermaakte zich in het verwarnd zwembad. We hadden wisselend weer

Grotten van Han geweest. Grotten van hotton /remouchamps zijn ook mooi.

Iedere zondag in Spa de grootste rommelmarkt.

een dagje naar Monschau geweest kinders heerlijk gerodeld.Restaurant is goed en betaalbare prijs.MW vriendelijk.

Het enigste min puntje dat we vonden dat er niemand

Was die ehbo kon.Ons zoontje7 was gevallen met zijn fiets waardoor hij een behoorlijke snee op zijn hoofd had. Van de mw kregen we een ehbo doos aangegeven waar we weinig aanhadden.Ons grote geluk was dat er een behulpzame meneer op de camping was die wel ehbo had.wat ze kon vertellen was t adres van de huisarts nav kende t niet.Uiteindelijk zh Malmedy gereden.netjes geholpen.zorg dat je id bij je heb gelukkig voor ons zoontje kon het gelijmd worden. Maar heb je tieners dan is er weinig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Vriendelijk personeel op een gezellige camping

Eline, 11-8-2017

Na een flinke vertraging door autopech 's avonds laat geweldig opgevangen door het campingpersoneel. Keurige vervangende accommodatie gekregen tegen kortingstarief (onze vouwwagen stond nog bij de garage. Echt top! )

Kinderen van 9,10, 11 en 12 hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad of bij de recreatie en animatie. In de omgeving is ook genoeg te doen. Grotten van Han waren super en kanoën hoort er bij in de Ardennen. We zijn hier nu twee zomers geweest en erg tevreden. Sanitair is netjes en het personeel erg behulpzaam. Ook prima gegeten op de camping. Echt een plek om aan te bevelen voor gezinnen en mensen die een sportieve en/ of ontspannen vakantie willen op een gemoedelijke camping. 'Overdag is er genoeg te doen en s'avonds is het er lekker rustig, men houdt rekening met elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Tegenvaller

Zomerse sfeer, 8-8-2017

Vriendelijk personeel, al gaat veel met de "Franse" slag. Prachtige omgeving. Wij hadden de camping speciaal uitgezocht om de vele activiteiten die de website aangeeft op 0 km afstand. Wij gingen er vanuit dat alle aangegeven activiteiten op en/of rondom de camping plaats zouden kunnen vinden. Wij vonden het namelijk fijn dat onze tieners zich zelf zouden kunnen redden bij een activiteit. Maar alle op de website aangegeven activiteiten zijn helemaal niet op de camping zelf te doen, soms zelfs niet eens in de nabije omgeving. Het boeken van aangeboden activiteiten kan ook niet op de camping zelf maar moet online. Voor ons een hele grote tegenvaller! Wij hadden een caravan gehuurd en kunnen niet meepraten over de hygiëne in de sanitair gebouwen. De hygiëne in onze caravan liet veel te wensen over.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

De Theije, 28-7-2017

Leuke goed onderhouden camping die voor iedereen leuke activiteiten bied,

van animatie voor de jongste tot karaoke voor de ouders.

Ondanks het wat mindere weer de afgelopen week een heel leuk verblijf gehad. alles is schoon en opgeruimd en elke dag is er bedrijvigheid om de camping er top uit te laten zien.

Accommodatie was schoon en ruim.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spa d'Or scoort een 7.38 uit 10 op basis van 288 reviews.