Luik

Matig

37 reviews over Hotel Forellenhof in het Nederlands

Nooit meer!

Familie, 5-8-2017

Bungalow gehuurd, op de site wordt gesproken van ideale familievakantie maar wat een tegenvaller!! Alleen maar Tsjechische arbeiders in de rest van de huisjes, het zwembad dat op de site staat, is er niet, er ligt een groot zwart zeil op met autobanden.

De eigenaar geeft aan dat hij liever geen Nederlanders heeft omdat die alleen maar klagen dat het vies is in de bungalows...

Alles is vet en vies in het huisje, beschimmeld en stinkt naar rook.

Te vies voor woorden, 30 vliegen in de keuken, douchegordijn volledig beschimmeld, stinkt!

Hoewel de eigenaar vriendelijk is, is dit park duidelijk vergane glorie. Jammer want opzet qua bungalow is leuk, tuintjes redelijk onderhouden maar er is aan de bungalows zelf al 30 jaar niks gedaan lijkt het wel.

Erg vervelend begin van je vakantie om eerst het hele huisje te moeten luchten en poetsen. Heeft ook geen effect, de keuken plakt zo van het vet dat een professioneel schoonmaakbedrijf nodig is om de boel schoon te krijgen.

Gereisd familie in juli 2017

Ontzettend gastvrije eigenaren.

Motorclub, 29-5-2017

Verwacht voor dit geld geen 5 sterren hotel, de kamers zijn eenvoudig, maar de mensen die dit hotel beheren zijn zo ontzettend lief en gastvrij. De menukaart is ook niet groot, maar wat ze op tafel zetten smaakt ontzettend lekker. Hier hangt gewoon een gezellige familiaire sfeer, en waar ze kunnen word je geholpen met wat je vraagt. Ook als je heel laat terug komt maakt de kok nog gewoon een lekker bordje voor je klaar.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geen aanrader !

Machteld, 19-4-2017

Het Forellenhof in Sankt-Vith dat aangeboden wordt op het internet strookt nauwelijks aan de werkelijkheid.De donkere,verouderde bungalows zijn dringend aan vernieuwing toe.Deze worden verwarmd met 2 gasradiatoren,waarvan slechts 1 werkt, te weinig om alles te verwarmen.De badkamer bevindt zich onder de trap waarvan de verluchtingsbuis eindigt op de bovenverdieping.Boven was er een iets ruimere,slecht verlichte badkamer.De douchedeur kon niet helemaal open,want de toilet stond ervoor.De douche rook muf en was vuil,geen verluchting.Ook de douchekop werkte niet naar behoren en het warm water was schaars.De bedden zijn voorzien van doorgezakte matrassen,dat rugklachten veroorzaakt.Een kitchenette waarvan de deuren scheef hangen,de schuiven niet konden worden geopend ,om dan nog te zwijgen over de inhoud ervan.Gelukkig hadden we half- pension. Het eten was simpel maar voldoende.In het restaurant waren wij enkel te gast.Andere gasten(passanten)werden geweigerd,ondanks de nog vele vrije plaatsen....

Zeker niet voor herhaling !

Gereisd met vrienden in april 2017

nooit meer

lili, 19-8-2016

een oud versleten hotel , niet netjes en de bediening is onvriendelijk
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Zeer Goed en Vriendelijk

Frederik Kamp, 27-5-2016

Ontvangst zeer goed. Accommodatie netjes en schoon . Makkelijk bereikbaar . Zeer centraal gelegen om uitstapjes te maken naar Luxemburg en de omgeving.

Kortom voor ons was het iDEAL .

Gereisd met partner in april 2016

Dank u

Stevens, 14-2-2016

Alvast bedankt :

Het was picco bello. Ons bungalow was zeer proper en ik snap sommige reacties niet. Voor de kinderen was het ook fijn en het is plezant, om niet te moeten zelf koken als men om 1è uur aankomt: de baas heeft ons een bon gegeven, zodat mijn hele gezin aan de frituur gratis kon eten. Echt vriendelijk

Gereisd familie in januari 2016

Super !

Jan, 14-2-2016

Een hotel voor de doorsnee familie :

Wij hadden dit hotel geboekt om van daaruit naar Luxemburg te bezoeken. Van het hotel hadden we geen enkle verwachting.

De ontvangst was zeer vriendelijk en aangenaam en voelde ik me direct thuis. De kamer was eenvoudig, zeer schoon, en confortabel.

Het diner was eenvoudig en lekker smaakvol.

De alle personeelsleden waren gezellig, behulpzaam en voor 100% betrokken bij hun hotel. Geweldig !!!!!!

Gereisd familie in februari 2016

Nog steeds fantastisch

José & Henny, 28-12-2015

Wij waren hier nu voor de 3e keer voor het Kerstarrangement en het was weer geweldig. Wat een gastvrijheid en wat een heerlijke diners.

Echt een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in december 2015

Nooit meer prijs/kwaliteit slecht

anoniem, 22-8-2015

op de site lijkt het een mooi verzorgd vakantieverblijf maar het viel ontzettend tegen.De tijd is er blijven stilstaan en hygiëne is ver te zoeken.De speeltuin is niet om aan te zien, gevaarlijk en vuil. De forellenvijver was niks onderhouden, het groen niet uitgehaald en door de bomen was er amper plekje om lijn uit te gooien.er waren ons dekbedden beloofd maar kregen oude dekens waarvoor wij en de kinderen heel allergisch zijn. Hele nacht niezen, barstende hoofdpijn en kou want verwarming werkt blijkbaar in de zomer niet. Heel slecht geslapen, dunne matras en 1p bedden met oude resort. Door het toelaten van honden, is misschien leuk voor baasjes met honden maar telkens we in de zetel of bed gingen zitten kreeg je vreselijke jeuk. We hebben het zelf niet breed en voelen ons opgelicht.Het is zeker niet mijn bedoeling om het verblijf af te breken maar ik hoop dat ze uit de commentaar leren want als ze er tijd, liefde en wat geld insteken valt zeker iets mooi van te maken.
Gereisd anders in augustus 2015

nooit meer

vicky, 16-8-2015

Zo vuil, zo ouderwets, onvriendelijk, ons zien ze daar nooit meer terug....

Veel vliegen, niets onderhouden!

Vraagt veel te veel geld voor zo’n kruipkot, nog nooit meegemaakt!

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forellenhof in Sankt Vith, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forellenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forellenhof scoort een 6.47 uit 10 op basis van 43 reviews.