Camping La Plage **

Camping La Plage
La Plage
8,8

191 reviews over Camping La Plage in het Nederlands

Leuke camping in mooie omgeving!

Cornelisse, 20-9-2017

Meerdere malen naar deze camping geweest. Heerlijke plek waar je tot rust kunt komen. 's Avonds gezellig een drankje bij het haardvuur in de kantine. Leuke omgeving waar je mooie wandelingen kunt maken. Zeker een aanrader!

Aanrader!

Ewout Nagtegaal, 20-9-2017

Gezellige camping, goeie ligging. Leuk in het weekend live muziek en een gezellige kantine.

Heerlijk rustige camping

Hans & Annette Korteweg en onze labrador Bikkel, 10-9-2017

Heerlijk basic camping, wel met een prachtig verwarmd zwembad (26gr) dus ook in najaar nog lekker zwemmen. Let wel dat de toerplaatsen maar 2A stroomaansluiting hebben, waardoor een camping-waterkoker/-koffiezetapparaat (van c.a. 3A) niet kunnen worden gebruikt. Dus gewoon op gas je water koken en met losse koffiefilterhouder je bakkie zetten, dat werkt wel lekker onthaastend. In het sanitairgebouw kan wel de fohn worden gebruikt. Mooie wandelingen met onze hond direct vanaf de camping, rond het stuwmeer van Robertville en naar kasteel Reinhardtstein.

Wij hadden in het weekend van 1 - 3 september 2017 het gehele veld van plaats 77 - 82 voor ons alleen, dus dat speelt zeker mee in de beleving van de rust. Voor ons een camping om zeker nog eens terug te keren.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastische omgeving en prima camping

Vd heuvel utrecht, 9-9-2017

Lekker warm zwembad en schone camping. Vriendelijke beheerder en gezellige sfeer

Geweldig F1 weekend!

Kok, 29-8-2017

Geweldig F1 weekend gehad met z'n allen.

Donderdagavond aangekomen en heel vriendelijk ontvangen door de camping eigenaar en collega's. Er werd ons een plek aangewezen en daar dus in het donker de tent opgezet.

Vrijdagochtend zagen we dat er een veel mooier plekje vrij was gekomen vlakbij het zwembad. De camping eigenaar vond het geen probleem dat we onze tent wilde verplaatsen. Hierna naar het circuit gereden (ingang Malmedy) wat ongeveer 20 minuten rijden is. Vrijdagavond was erg gezellig met live muziek op het terras.

Zaterdagochtend ontbijt opgehaald bij de receptie (kan je hier bestellen) en daarna naar het circuit. 's Avonds een gezellige BBQ op het terras en verder vroeg naar bed voor de volgende ochtend.

Zondagochtend 4 uur de wekker en op naar het circuit. Het was vroeg maar we stonden lekker vooraan in de rij voor de ingang en hadden hierdoor prima plekken langs het circuit zelf.

Heel erg bedankt voor dit top weekend!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie plek

Lammert van der Deen, 28-8-2017

Geweldige camping eigenaar. Arnout heet die.

Komen aan en hup gelijk op zijn Virago voor ons aan naar ons plekje.

Groeten Lammert en Karin uit Noordbroek. ( Groningen) En de EHBO was ook goed. Voet ingetaped hahaha.

prima.

dv, 27-8-2017

zeer mooie locatie. leuke terrassen-camping. net zwembad. voldoende hoogst noodzakelijke waren te koop in de campingwinkel. De eigenaar probeert het iedereen naar de zin te maken. Het is zeer aan te bevelen om het sanitair te upgraden want die is niet meer van deze tijd en écht onder de maat!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuke camping op een mooie locatie

Fam Bruyndonckx, 24-8-2017

Mooie camping gelegen net naast het meer van Robertville, waar er mooie wandelingen kunnen gemaakt worden in de nabijheid.

Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaars!

Een perfecte locatie voor wie zijn vakantie in alle rust of aktief wil doorbrengen.

Wij hebben er alvast van genoten!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne gastvrije camping aan het meer

Goos, 18-8-2017

De camping heeft een zeer mooie ligging aan het meer.

We werden door Arnoud en zijn collega's hartelijk ontvangen.

Deze camping raden we zeker aan..

Gereisd met partner in augustus 2017

heel gezellig en mooie camping

maes lucien en martine, 15-8-2017

mooie ligging vlakbij een meer , proper , en gezellige kantine met vriendelijke baas.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage in Robertville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Plage scoort een 8.82 uit 10 op basis van 224 reviews.