Luik
8,8

Uitstekend

183 reviews over Camping La Plage in het Nederlands

Fijne gastvrije camping aan het meer

Goos, 18-8-2017

De camping heeft een zeer mooie ligging aan het meer.

We werden door Arnoud en zijn collega's hartelijk ontvangen.

Deze camping raden we zeker aan..

Gereisd met partner in augustus 2017

heel gezellig en mooie camping

maes lucien en martine, 15-8-2017

mooie ligging vlakbij een meer , proper , en gezellige kantine met vriendelijke baas.
Gereisd familie in augustus 2017

Fijne gastvrije plek.

Ruiteranita@gmail.com, 13-8-2017

Gelukkig klopte de weerapp weer niet. Lekker zonnig dus. Jammer dat we maar kort konden blijven. Mooie plek vlakbij het meer.
Gereisd met partner in januari 2017

Aan meer,van alles te doen, mét v erwarmd zwembad

Henriétte, 27-7-2017

Mooi gelegen, schoon onder ned. Leiding, dicht bij dorpje Robertville. (Belgische Ardennen)

Zwemmen in meer, duiken, water-recreatie.

Omgeven door prachtige Natuur(wandelen,fietsen, mountain biken,/- op vroegere spoorwegtraces (RAVEL)

1 u. v.a. Maastricht, bij Duitse grens (o.a. Aken/Monchau)

Frites/Vlaaien/Bier/Vleesprod./Kaassoorten v.d. streek

Het Weer als in Nederland.

Gereisd familie in juli 2016

Prachtige camping, omgeving en beheerder.

Jan-Willem van Lieshout, 15-7-2017

heren sanitair moet nog vervangen worden.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Rustieke camping met verwarmd zwembad

Frank Rooijakkers, 26-6-2017

Hier kom je tot rust. Heerlijke sfeer. Zeer behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in mei 2017

Hier komen we graag terug!

Marieke Baselmans, 26-6-2017

Prachtig aan het meer gelegen camping. Ideaal voor families, maar ook voor tweeën in appartement of châlet. Goede sfeer. Vriendelijk personeel met kennis van omgeving en activiteiten.
Gereisd anders in juni 2017

Heerlijk! Topverblijf met ideale ligging!

Kelly Huysmans, 24-6-2017

Bij aankomst werden we enthousiast onthaald door uitbater Arnoud & woefje Quila. We mochten zelf een plekje kiezen, auto kon gewoon naast onze tent staan: praktisch! We volgden Arnoud's aanwijzingen en maakten een prachtige, stevige wandeling langs de stuwdam en het kasteel Reinhardstein. Terug op de camping dronken we een lekker biertje/wijntje op het terras aan de receptie (lekker in het zonnetje) en haalden we in het dorp pizza (1 min. rijden). De douche was warm, de waterdruk perfect en de cabine schoon. Ook de toiletten waren proper. Het campingterrein wordt goed onderhouden, mooie planten/bloemetjes, ligt vlak bij het 'zwemgedeelte' van het meer en heeft zelfs een eigen, verwarmd zwembad. Logischerwijze dien je de hygiënevoorschriften te volgen als je er gebruik van wil maken. Het zwembad is en blijft er brandschoon door, dat wil toch iedereen! 's Avonds zagen we vuurvliegjes, blijkbaar is de regio ervoor gekend. Echt mooi! En ontelbaar veel sterren. Arnoud is behulpzaam, vrolijk en humoristisch. Absolute aanrader! Wij gaan zeker terug!
Gereisd met vrienden in juni 2017

ander en beter

marino, 6-6-2017

camping la plage heeft ondanks zijn naam nul meter plage.op drukke weekends is de camping overbevolkt en staat men dicht op elkaar geplakt.de sanitair is kil en vochtig en aan vernieuwing toe. en 1 euro betalen voor wat warm water in de douche waarbij je amper de tijd hebt om je te wassen vind ik persoonlijk schandalig
Gereisd met partner in mei 2017

1x was genoeg

Stelletje, 6-6-2017

Camping zelf is netjes. Mooie plekken, goed (verwarmd) zwembad. Maar het hygiëne beleid is minder. Je wordt streng aangesproken dat je niet met een korte broek in het zwembad mag (alleen badkleding), maar de kat loopt over de balie, hond in de winkel/frituur, gereedschap ligt langs de zak friet, en de eigenaar rookt er ook.

Daarbij waren we niet zo te spreken over de toiletten/wasruimte alles bij elkaar. De hele dag vochtig en dus glad. Geen wc papier, dit wiste we en vonden we nog niet zo'n probleem, maar geen handdoekjes of droger en zeep bij de wasbakken (hygiëne!!!). Daarbij douches zeer duur. Ik had telkens 2 euro nodig voor me te douchen. Dames gedeelte was redelijk netjes opgeknapt maar heren gedeelte was wel heel goedkoop opgeknapt.

Zorg dat je niets vergeet wat het camping winkeltje is zéér duur. Als je er wilt eten kun je frietjes met snacks krijgen. Dit was goed. Daarbij ook een goed terras en een mooie ruimte waar je binnen kunt zitten en van een drankje kunt genieten. Dit was allemaal wel prima.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage in Robertville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Plage scoort een 8.84 uit 10 op basis van 216 reviews.