Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac ****

Luik
Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac
Entre Fagnes et Lac
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac bij:

3 reviews over Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac in het Nederlands

Ruim huis met enorme tuin

familie Vehent, 5-7-2009

Wij waren er met 14 volwassenen en 11 kindjes, allen jonger dan 7. Wij hebben er een leuk weekend gehad. Het huis is ruim genoeg voor zo'n bende, de tuin is enorm met 2 mini-goals en een speeltuin. De kinderen vonden het super.

Wij komen zeker terug.

Enige minpunten. De keuken is al wat afgeleefd. Handvaten van kasten die weg waren, twee draaiers van het fornuis waren met een stuk plakband vastgemaakt. Er staan 2 koelkasten met diepvriesgedeelte. 1 koelkast was binnenin vuil. Alles werkt wel perfect en het keukenmateriaal is uitgebreid aanwezig.

Ook groeide er onkruid door het opstapje aan de voordeur. Gaf ons eerst slechte indruk, gelukkig was binnen alles heel proper. Ander minpunt zijn de gordijnen. Deze zijn van een hele lichte stof, waardoor de kindjes vroeg wakker waren 's morgens. Gelukkig zijn wij allemaal vroege vogels en dat gaf ons dan ook de kans om de buurt uitgebreid te verkennen, want er is heel veel te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

De Korte, 27-9-2006

Prima woning voor groot gezelschap ( ong 25 personen) Woning keurig uitgerust en schoon opgeleverd. Is erg compleet met sauna en groot whirlpool.

Aanrader

Gereisd anders in september 2006

R. de Korte, 4-9-2006

Met 24 man hadden we meer dan voldoende ruimte. Alles was erg schoon en netjes. Keurig ingericht en uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Een aanrader
    Gereisd met vrienden in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac in Robertville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.