Vakantiehuis Lavender Home ***

Luik
Vakantiehuis Lavender Home
Lavender Home

1 review over Vakantiehuis Lavender Home in het Nederlands

Een hoop gedoe voor een weekendje weg

-, 27-7-2010

Het huis an sich is niet slecht, alhoewel 'brandschoon' niet van toepassing was. Het uitrustingsniveau is prima met kinderspellen, speelgoed en dvd's. De omgeving is prachtig! Plopsa Coo is een aanrader voor kinderen en is goed bereikbaar vanuit Recht. Ook de typische toeristenplaatsjes in de Ardennen zijn prima berijdbaar. De accomodatie ligt aan een drukke, doorgaande weg. In directe nabijheid zijn een slager, restaurant en een bakker. Grootste bottleneck vonden wij echter het contact met de Nederlandse verhuurder. We hadden rechtstreeks bij haar geboekt en moesten de hoge borg van EUR 250,- min. 1 maand vooraf voldoen en hebben stad en land moeten bewegen om deze weer binnen een normale termijn terug te krijgen (1 maand na vertrek!!!!). Daarbij komt de relatief hoge huursom en de bijkomende extra kosten die wat ons betreft niet in verhouding staan tot hetgeen wij ervan verwachtten. Wij gaan hier niet meer terug.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lavender Home in Recht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lavender Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lavender Home scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.