Camping International

8,3

72 reviews over Camping International in het Nederlands

Heb een dubbel gevoel

Ruben, 21-8-2017

Camping international is qua ligging, maar ook qua camping een schitterende camping.

Vooral het natuurdal is prachtig. Hoe verder je dat natuurdal in gaat des te mooier wordt het.

Echter maak je dan wel de keuze om geen elektra te gebruiken want aansluitingen zijn er niet aan het einde.

Ook wordt de afstand naar de toiletten en douches steeds verder.

Ook daar is niks mis mee, goed plannen is dan een pré.

Het wandelgebied, de dorpjes, de rivier de Our, allemaal zeer de moeite waard.

Maar... we hebben wel wat negatieve ervaringen die mijn mening heeft beïnvloed.

Toiletgebouw is ver weg, ja, maar moet je dan echt met de auto? of constant op een fiets de helling afvliegen en zowat onder onze luifel doorrijden?

Of dan maar naast de tent van mijn zoon in de bosjes plassen? Deze 'kampeerders' waren er echt en dat stoort me enorm.

22:30 uur stil op de camping? Ik heb weinig avonden in ultieme rust gezeten.

Heb zelfs mensen moeten aanspreken die het nodig vonden om midden in de nacht hun Harley te starten.

Verder waren er veel drinkgelagen die tot diep in de nacht plaats vonden.

Toiletgebouw netjes onderhouden maar er waren wel dingetjes. Douches die ineens een stop hadden en dan pas na een paar minuten weer te gebruiken waren.

Voor mij niet zo erg, ik heb een dikke huid, maar voor mijn kinderen echt wel minder hoor.

Ook kon je 's avonds en 's nachts niet warm douchen.

Ik snap de gedachte wel maar voor hygiënische noodgevallen best vervelend.

Afwas water niet echt heet en 'tien centimeter' tussen de urinoirs vind ik sociaal gezien wel lastig.

Ik denk dat deze camping heel geschikt is in het laagseizoen maar ik kies er niet meer voor in het hoogseizoen, ik denk namelijk dat het grootste gedeelte van mijn ergernissen te maken hebben met de hoeveelheid mensen op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische campibg

Fam Slui, 29-7-2017

Camping International Ouren is echt een aanrader, had er het liefst nog veel langer gebleven. Vriendelijke eigenaars, heerlijk relaxte sfeer, we voelden ons er zeer welkom en ook de vaste gasten hebben hier zeker aan bijgedragen. Toiletgebouw is prima en schoon, douches zijn wat aan de koude kant als er meerdere mensen tegelijk aan het douchen zijn. Bij slecht weer is er voor kinderen voldoende vertier in de vorm van spelletjes en of poolen in de kantine en bij mooi weer natuurlijk lekker in de Our, zwemmen, dammen bouwen noem het maar oo. Ook in de omgeving voldoende uitstapjes te maken, kastelen, de kolenmijn allemaal goed aan te rijden. Ook winkels zijn niet al te ver weg. Wij gaan er graag nog eens heen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wederom perfect

R. van der Linden, 2-6-2017

Met een gemiddelde temperatuur van zeker 26 graden is het al snel goed, maar dit jaar na enkele jaren niet geweest te zijn, was het verblijf weer heerlijk.

Niks moet veel kan, eigenaren van camping zijn altijd even behulpzaam! (Basketbalbord werd speciaal nog opgehangen voor onze zoon).

Camping heeft een natuurdal voor de echte kampeerders, hier kan men in alle rust één zijn met de natuur, deel met stroom, en deel zonder!

Restaurant is prima, prijs kwaliteit verhouding is goed. Zijn hier meerdere malen geweest, en komen ook zeker weer terug.

Omgeving is mooi, ligging van de camping is erg mooi, vanaf de camping zijn er meerdere wandelroutes te volgen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Prachtige omgeving

Diallo, 31-1-2017

Prachtige omgeving.

Wij zaten in een trekkershut, deze zijn wel verouderd maar daar is de prijs ook naar. als deze vernieuwd zouden worden is het echt helemaal top!!

De safaritenten staan prachtig aan het water.

Kinderen vermaken zich prima in en om het water

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wat een rust in een prachtig dal.

Blauwe Bus, 11-10-2016

Als we via Weiswampach naar Ouren rijden komen we langs een uitzichtpunt waar we het plaatsje beneden in het dal zien liggen. Wanneer we enige tijd later na een flinke afdaling het plaatsje inrijden komen we na een paar bochten en over een brug aan bij de camping. Binnen in het restaurant annex cafe kunnen we ons melden, en krijgen we van een vriendelijke dame een plattegrondje met daarop de plaatsen welke wij zelf mochten uitkiezen. Dit deden we, en enige tijd later konden we de stroom aansluiten en ons luifeltje uitdraaien. Superschone WC's , mooie douches en wat een rust op deze mooi gelegen camping waar we zeker nog eens terugkomen.
Gereisd met partner in september 2016

Gewoon goed

Zzpeter en petra, 20-9-2016

Alles was top. Behalve de douche's of ze werkten niet. Of het was bloedheet, of steenkoud. jammer camping is wat betreft de ligging top. Ook heel mooie plaatsen. Komen hier zeker terug
Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldige Camping aan de rivier de Our

Fam. Oldenkotte, 22-8-2016

Een geweldige camping voor jong en oud waar we nu een aantal jaren naar terug gaan.

Voor de kinderen een leuke rivier voor de caravan waar ze kunnen vissen, dammen bouwen en zwemmen.

Voor de ouders een mooie omgeving om te wandelen en fietsen.

Hout sprokkelen in het bos voor een kampvuur.

Genoeg te doen in de omgeving.

Zeer vriendelijke camping eigenaren, die niet beroerd zijn een handje te helpen.

Toilet gebouw is netjes, en in het restaurant kun je goed eten en een lekker biertje of wijntje drinken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prachtig gelegen gemoedelijke camping

Annet Sijtsma, 25-7-2016

In een mooi dal aan de rivier gelegen. Mooie plekjes aan het water. Schoon sanitair. Restaurant met eenvoudige kaart maar heerlijk eten. Supervriendelijke eigenaren die klaar staan voor de gasten.

Wij hebben een plek dichtbij het restaurant...voor meer rust beter de volgende keer wat verderop.

Mooi natuurdal maar ver van het sanitair.

Gereisd met partner in juli 2016

Oase van rust

Gonda Pronk, 10-7-2016

Lang weekend met ons tentje langs de rivier de Our gestaan. Vriendelijke , behulpzame, nederlands sprekende leiding.

Eten is goed, betaalbaar en het terras is gezellig.

Honden mogen mee op de camping maar niet in het restaurant, wel op het terras.

Veel honden, voor ons geen probleem. Heerlijk afkoelen in de rivier.

Wij komen hier zeker terug !

Gereisd met partner in juli 2016

Gezellige camping!

Linda, 10-10-2015

Zeer gemoedelijke camping, iedereen staat voor je klaar!

Gezellig restaurant, goed eten voor een leuke prijs. Mooie ruime plekken aan het water, prachtige natuur. Sanitair is goed en schoon.

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International in Ouren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International scoort een 8.27 uit 10 op basis van 72 reviews.