Luik

1 review over Vakantiehuis Royseux in het Nederlands

Vakantiehuis in zeer mooie groene omgeving!

J. Vink, 28-7-2008

Vakantiehuis Royeux ligt in een prachtige omgeving, heel bebost en heuvelig. Het huis ligt tegen een berg aan, de tuin met zijn trapjes is echt heel mooi en ruim! De buiten bbq hebben we dus goed gebruikt! Het huis binnen is netjes, er staan veel spullen vd eigenaar zelf. Helaas is de geur binnen muffig (ook in de beide slaapkamers) dit komt mede omdat er weinig mogelijkheid is om te luchten. Douches zijn nieuw en netjes. Als je net als ik op hygiene gesteld bent, zou ik wel een fles schoonmaakmiddel en spons meenemen. Het was niet vies, maar het kon zeker beter! Omdat het huis lastig te luchten is waren ook de dekbedden muffig van geur en zelfs vochtig (zelf zou ik in ieder geval een eigen laken meenemen. Het huis is niet erg kindvriendelijk ivm de trapjes in en om het huis. Met de auto ben je met een half uurtje in Durbuy waar je gezellig kunt eten. Dinant wat verder ligt is ook wel gezellig. De huisbaas is erg bereid om je wegwijs te maken in de omgeving!
Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Royseux in Marchin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Royseux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Royseux scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.