Vakantiehuis Le Vieux Sanglier

Le Vieux Sanglier

2 reviews over Vakantiehuis Le Vieux Sanglier in het Nederlands

in een woord geweldig

wilma brouwers, 12-7-2011

wij waren er een weekend met 26 personen het was in een woord geweldig wij gaan er zekers nog eens heen terug vooral voor grote groep genoeg plaats om je te bewegen kinderen hebben zowel binnen als buiten genoeg plaats om te spelen.

huis is heel mooi ligt in de vrije natuur prachtige vergezichten vanaf terras

zeker de moeite waard

Gereisd met vrienden in juni 2011

Els Thiebaut, 3-10-2005

Absoluut geweldig voor groepen! Kamers heel netjes en proper. Keuken volledig uitgerust en een industriele vaatmachine die bergen vaat verzet op korte tijd. Heel grote living met open haard prachtig uitzicht op de vallei.

Wij zijn hier in familieverband reeds twee opeenvolgende jaren geweest. AAN TE RADEN!

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Vieux Sanglier in Malmédy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Vieux Sanglier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Vieux Sanglier scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.