Vakantiepark Le Val d'Arimont ****

Tot de volgende keer!

Martijn, 1-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Na vlot mailcontact een specifiek huisje gekozen en de voorpret kon beginnen. Het park ligt aan het einde van de toegangsweg in een vallei, dus je bent omringd door heuvels en er is geen doorgaand verkeer.

We hadden een excellent huisje, vrij gelegen met groot grasveld inclusief kabbelend beekje in de achtertuin. Huisje zelf was erg netjes, exact zoals aangeven op de site. Wat opviel waren de fijne boxsprings. Door de lengte lag ik als redelijk lang persoon niet met m'n enkels buitenboord lag, en met een kabbelend beekje op de achtergrond geslapen als een roosje. Daarnaast fijne douches met prima straal en een complete keuken. Hoewel amper gebruikt, waren er mooie TV's met enkele Nederlandstalige zender en kraakhelder beeld. Door de vlotte (gratis) wifi verbinding konden we gemakkelijk Junior via Netflix ook wat kinderseries laten kijken.

Qua vertier zijn er wat speeltoestellen, minigolf, een speelkelder met pingpong, tafelvoetbal etc, fietsverhuur en een buiten- en binnenzwembad. Het binnenbad was niet al te groot, maar wel netjes, nooit druk en had een schitterend uitzicht op de heuvels.

Het restaurant is erg gezellig, vriendelijke bediening en gevarieerde kaart. Gewoon lekkere gerechten voor een realistische prijs. Alle gerechten kun je ook als catering bestellen om "thuis" op je eigen terras op te eten!

Voor de fietsende medemens: het Ravel-pad en de rode MTB-route van Malmedy lopen door het park, dus die meegenomen MTB kwam uitstekend van pas.

Door de kleinschaligheid leek het zelfs midden in het hoogseizoen lekker rustig. Vriendelijk personeel (merendeel spreekt Nederlands), goede service en schitterende omgeving.

We hebben nog lang niet alles in de omgeving gezien en genoten, dus wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

aangename meevaller

verhaegen, 1-8-2017
  • Onderkomen10

mooie locatie met veel uitstapmogelijkheden en rustige ligging
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi vakantiepark in de Ardennen

Noens Patrick, 31-7-2017
  • Onderkomen8

het vakantiepark is voorzien van het nodige comfort met binnen- en buitenzwembad, restaurant en speeltuin. Ideaal om met kinderen naar hier te komen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Mooi gelegen

Sandra, 30-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie locatie, schone huisjes, maar met een beetje meer inzet op een hoger niveau te krijgen.

Mail via de app werkte niet, dus de bestelde broodjes lagen niet klaar de volgende ochtend. App heeft geen meerwaarde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk vakantiepark

Selina Beers, 26-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Dit kleinschalige park is keurig onderhouden en van alle gemakken voorzien.

Vriendelijk personeel dat ook Nederlands spreekt.

De huisjes hebben alles wat je nodig hebt en zijn voorzien van prima boxsprings.

De omgeving is schitterend en het nabij gelegen Malmedy is erg gezellig.

Wij gaan nog wel een vierde keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Rustig en aangenaam vakantiepark.

Jerry De Riemaecker, 15-11-2016
  • Onderkomen8

Rustig gelegen in een vallei, ver van de drukte. Zwembad, sauna en jacuzzi zijn aangenaam. Bakkerijservice en restaurant zijn pluspunten.

Chalet famille is basic, maar voldoet. Goede bedden en warme dekbedden. Ruime parking. Wifi werkt goed. Mooie streek waar we graag terugkomen.

Gereisd met vrienden in november 2016

Wat een heerlijke vakantie!

Maarten Noordegraaf, 25-8-2016
  • Onderkomen8

We hebben het excellence huis gehuurd, was zeer compleet en voldoende ruimte. Het park zag er verzorgd uit. Dit was de tweede keer dat ik er geweest ben en zeker niet de laatste keer.

Tot gauw

Gereisd anders in augustus 2016

Zalig verblijf.

Joeri Van Cauwenbergh, 19-8-2016
  • Onderkomen8

Mooi en verzorgd verblijf. We verbleven in een hotelkamer. Kamers zijn recent gerenoveerd en groot genoeg voor 2 volwassenen en 1 kind. Het was wel erg warm op de kamer. Resort is heel leuk voor kinderen. Binnen- en buitenzwembad, minigolf. Mooie wandelingen. Fietsenverhuur. Uitgebreide kaart in het restaurant. We vonden de prijs/kwaliteit van het restaurant wel minder. Te duur voor wat je kreeg. Maar we gaan zeker nog eens terug en dan in een cottage.

Heerlijk rustig

maartje , 18-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Prachtige ligging en wat een rust.

Eenvoudig maar compleet huisje, redelijk schoon.

Twee mooie zwembaden, waarvan het buitenbad bij zonnig weer echt een plaatje is.

Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische plek in de rust

Krista Janssen, 18-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vakantiepark Val d' Arimont was een prettige verrassing. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen.

De kamer was prachtig, vernieuwd en er lagen heerlijke chocolaatjes klaar.

Gelegen in een prachtige omgeving.

's Avonds heerlijk gegeten, heel prettige bediening .

De volgende ochtend een prima ontbijtbuffet, heel veel keus.

We vonden het een fantastisch verblijf!

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Val d'Arimont bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Val d'Arimont in Malmédy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Val d'Arimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Val d'Arimont scoort een 8.28 uit 10 op basis van 117 reviews.