Vakantiehuis Au Moulin ***

Au Moulin

1 review over Vakantiehuis Au Moulin in het Nederlands

Schitterende vakantie gehad

Annelies, 7-3-2013

Een week in dit huis gezeten, omdat mijn vriend altijd naar F1 van spa gaat wouden we er nu wel eens in de buurt gaan zitten. We hebben een heerlijke week gehad, hele mooie omgeving en een prachtig uitzicht. Ik kon in de tuin lekker mee genieten van de race geluiden. Het is ongeveer een kwartiertje rijden van spa vandaan. We hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad.

Voor ons dochtertje was er genoeg te doen een zandbak, wip, schommel en glijbaan. Ze heeft zich daar prima uit kunnen leven. En dan de schaapjes achter in de wei zijn natuurlijk ook een hele belevenis.

De week ging veel te snel voorbij en vonden het ook erg jammer om naar huis te gaan, je kunt hier echt lekker tot rust komen

Een luxe huis alles was aanwezig, slaap en badkamer beneden en dan nog eens twee slaapkamers en een badkamer boven. Beneden een heerlijke sauna en de keuken heeft een vaatwasser.

We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Moulin in Malmédy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Moulin scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.