Luik
Luik
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Plaza Liège City Center**** bij :

44 reviews over Hotel Ramada Plaza Liège City Center in het Nederlands

Onjuiste informatie is erg irritant.

Tycho Huijts, 13-4-2017

Met het hotel als zodanig is niets mis maar met de informatie op de website van het hotel des te meer. Daar staat dat het 15 minuten lopen is vanaf station Guillemins. In werkelijkheid is dat 45 minuten (het is 15 minuten vanaf station Palais). Ook staat er dat het hotel in het historische centrum ligt. Pertinent onjuist, zeker 15 minuten lopen. Wij hadden een boeking met een gratis drankje bij aankomst in het hotel. Op de bon die wij daarvoor kregen, stond dat die uitsluitend geldig was bij een maaltijd in het restaurant. Hadden wij deze misleidende informatie vooraf geweten, dan hadden wij dit hotel zeker niet geboekt. Bovendien is er door deze informatie sprake van oneerlijke concurrentie met andere hotels. Wij hebben het hotel op de onjuistheid van de informatie gewezen wat echter geen aanleiding was die te veranderen. Er is dus geen sprake van een 'vergissing'.
Gereisd met partner in maart 2017

Prettig hotel voor koukleumen

Wandelaar, 24-2-2017

Groot minpunt van dit hotel is dat de temperatuur op de kamer niet te regelen valt. Midden in de winter was het er zo'n 25 graden. Voor een koukleum wellicht plezierig, maar ons reisgezelschap heeft beroerd geslapen door de hitte.

Had midden in de nacht wel een verkoelend drankje gelust. Helaas is er geen koelkast of minibar.

Pluspunten

1. op iedere kamer een waterkoker + thee en oploskoffie

2. de bedden liggen lekker

3. het ontbijtbuffet is prima

4. stevige straal water uit de douche, met de waterdruk is niets mis

5. de ligging is OK. Een kwartiertje lopen vanaf treinstation Liege Palais

Gereisd familie in februari 2017

Geen 4 sterren waard

Frank, 7-8-2016

De kamer is ruim. Badkamer heeft onderhoud nodig; de afvoer van bad én wastafel dient schoongemaakt te worden.

Ontbijt is lekker, alleen jammer dat er op de fruitschalen slechts peren en rotte appelen liggen. De invalideparkeerplek op de binnen parkeerplaats is niet te gebruiken, want zit op een slecht bereikbare plek. Op de menukaart van het restaurant staan slechts 7 gerechten (vis, vlees en vegetarisch). De gerechten zijn veel te duur voor hetgeen je er voor krijgt.

Gereisd familie in augustus 2016

Goed hotel op goede locatie

Tom, 3-5-2016

Je moet er een beetje van houden, van het verwaarloosde karakter van Luik, maar wat ons betreft heeft het wel wat. De ligging is dan ook goed.

Ontbijt viel tegen, geen lokale producten en relatief weinig keuze, uitwisselbaar met willekeurig ander hotelontbijt. Voor 15 euro pp verwacht ik meer.

Samen met de parkeerkosten en kosten van ontbijt is het toch redelijk duur allemaal, 254 euro voor 2 nachten inclusief toeristenbelasting.

Boxspring niet helemaal waterpas, daardoor continu het gevoel dat je uit bed rolt.

Gereisd met partner in april 2016

Prima hotel

Travel68, 30-12-2014

Prima hotel om Luik te verkennen. Alles op loopafstand. Goede kamers, schoon en ook een prima badkamer. Ontbijt uitgebreid in een mooie ruimte.
Gereisd met vrienden in december 2014

Net hotel bij het centrum

Nathalie-op-reis, 15-4-2014

Hotel bezocht met een groep. Net hotel, prima ligging t.o.v. centrum.

Gezellige bar die voor ons langer open bleef.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Goed hotel

Dennis, 16-11-2013

Mooi hotel met een aardige ligging ten opzicht van het centrum
        Gereisd met partner in november 2012

heel goed prijs-kwaliteit

de roo, 7-8-2013

heel goed hotel ,duidelijke kennis van zaken bij check in ,verzorgde en mooie kamer en uitgebreid lekker ontbijt
        Gereisd familie in juli 2013

Heerlijk hotel

M.v.d.Meulen, 23-8-2012

Hoewel het direkt aan de Maas ligt in het nogal rommelige Luik (hoewel Luik ook verbetert), is het hotel van binnen prachtig met aan de achterkant een schitterende en zeer rustige grote tuin met een mooi terras. De kamers zijn supermooi en schoon, met de beste bedden die we ooit gehad hebben. Een heerlijk en bijzonder uitgebreid ontbijtbuffet.

De eigenaar is een Maastrichtenaar en iedereen is er bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We gaan er zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2012

Prachtig dicht bij centrum gelegen hotel

R. Hartog, 10-8-2012

Mooi hotel voor een paar dagen Luik. Op loopafstand van het centrum. Op zondag de Luikse markt recht voor de deur. Ook een prima parkeerplaats naast het hotel. Bewaakt. Genoten van het overheerlijke ontbijt in een fantastische ambiance! Kortom bij een ieder aan te bevelen!
        Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Plaza Liège City Center in Luik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Plaza Liège City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Plaza Liège City Center scoort een 7.48 uit 10 op basis van 47 reviews.