Hotel Jala ****

9,1

4 reviews over Hotel Jala in het Nederlands

Aanrader

Marcel, 1-8-2012

Fantastisch verblijf gehad in dit hotel, met inderdaad zeer ruime kamers. De benaming suite hotel is niet gestolen. Binnenstad is goed te doen te voet. Na in de binnenstad niet direct ene leuk restaurantje gevonden te hebben, 's avonds gegeten in het hotel. Aanrader ! Ontbijt is uitgebreid maar aan de dure kant.
Gereisd met partner in juli 2012

Heel erg goed, een anrader

Bibi, 29-7-2012

We hebben zojuist een geweldig weekend in het Jala Hotel doorgebracht. Parkeren in de eigen parkeergarage; hele grote, comfortabele en mooi ingerichte designkamer (en naar de plattegrond te beoordelen hadden wij nog een van de 'kleinere' kamers!). Het diner van de chef was helemaal geweldig en de ontbijten zijn op zich OOK al een reden om hier naartoe te gaan. Ere wie ere toekomt, en wij komen graag weer terug!
Gereisd met partner in juli 2012

Doen, verblijf in Luik in Jala !

Anton, 12-6-2012

Wij hebben het erg naar de zin gehad in Hotel Jala in Luik.

Mooi, modern hotel, beetje design-achtig. Grote en ruime kamer.

Parkeren in garage onder het hotel, € 10,00 per nacht, doen !

Hotel ligt mooi centraal in Luik, als je de weg eenmaal weet heel makkelijk in nog geen 10 minuten te lopen naar het centrum (Opera).

Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt.

Prima bed met prachtig linnen beddegoed.

De aankomst-avond hadden wij een mooi en uitgebreid diner in het hotel.

Echt "uit" eten.

Luikse Markt op zondag viel ons wat tegen, wel heel uitgebreid, maar in feite een uit de kluiten gewassen weekmarkt. Geen antiek- en/of rommelmarkt.

Op zaterdagmorgen is er in één van de buitenwijken wel een leuke vlooienmarkt, maar daarvoor moet je wel een behoorlijk stuk omhoog lopen.

Maart het verblijf in hotel Jala is op zich al een feestje. Aanrader dus.

Gereisd met partner in juni 2012

Héérlijke bedden!

Noukietje, 4-12-2011

Alles piekfijn in orde, zéér ruime kamer (klein appartement) met heerlijk zachte bedden! Van de koffie bij het ontbijt kan je absoluut niet wakker worden maar met één simpele vraag is dit met een glimlach opgelost. Voor de rest was het ontbijt zeer uitgebreid en lekker, alles erop en eraan! De ligging is zeer centraal om beide richtingen van Luik te bezoeken. Bij ons volgend bezoek aan Luik boeken we weer dit Hotel!
Gereisd met vrienden in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jala in Luik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jala scoort een 9.14 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: