Hotel Globales Post ****

Onvoldoende

10 reviews over Hotel Globales Post in het Nederlands

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

r.dales, 16-8-2017

Echt goed : de ligging naast de snelweg, het ontbijt, binnenzwembad en in mindere mate het buitenzwembad, plus gratis parkeren. 50 E per kamer per nacht in de aanbieding, incl ontbijt ! personeel is zeer hulpvaardig en vriendelijk.

Niet goed : kamers worden oppervlakkig schoongemaakt : er lagen wat zwarte lange haren op de vloer en in de badkamer, waarschijnlijk van een bus Chinezen op doorreis. Maar voor die prijs moet je m.i. niet zeuren.

Gereisd met partner in augustus 2017

Verschrikkelijk

Tessa, 3-6-2017

Wat een slecht hotel! Kamers zijn wel netjes, maar het bed is echt verschrikkelijk. Heel veel herrie buiten en op de gang de hele nacht door. Restaurant is heel vies, je blijft aan je stoel plakken. Tafelkleedjes zitten onder de vlekken. Ontbijt gaat, er zijn verschillende broodjes, maar het fruit durf je niet eens vast te pakken. Weet niet wat het was, maar zat een heel goor vet laagje op de appels. Bediening is ook belabberd. Hebben een uur zitten wachten op het terras voor een drankje, zijn toen zelf op de kamer maar wat gaan drinken. Lekker rustig op het terras zitten, zit er ook niet in, want de tuinman blaast met een bladblazer het terras schoon, hierbij wordt het zwembad voorzien van nog meer blaadjes. Zwembad werd verder niet meer schoongemaakt. Wij waren er met vrienden en hebben er maar hard om gelachen, maar voor dat geld was het eigenlijk huilen. De vier sterren die het hotel aangeeft is het echt niet waard, eerder 1 hooguit 2 sterren.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Acceptabel

Silke, 19-4-2017

Hier met mijn vriend heen geweest met een bon. We waren iets eerder dan de incheck-tijd maar kregen de sleutel mee en mochten de kamer in. Kamer was schoongemaakt, maar erg nauwkeurig zijn ze hier helaas niet in. Vooral de badkamer was nogal oppervlakkig schoongemaakt. Het matras lag naar mijn mening niet lekker. Als mijn vriend in de buurt lag rolde ik er bijna vanaf. Elke beweging die je maakte veroorzaakte herrie en zorgde voor ene stuitereffect. De wellness zag er goed uit, maar wederom niet al te best schoongemaakt. De eerste dag kregen we een handdoek bij binnengaan van de wellness, maar de tweede keer niet omdat we hier via bon waren. De handdoeken lagen opgefrommeld op een kar en waren ook niet heel schoon, dus lijkt me een kleine moeite er een mee te geven ook met zo'n bon. Het ontbijt was erg lekker, er was genoeg keus. Ook de ligging was goed, met een directe busverbinding naar de stad. Ik zou dit hotel zelf niet meer boeken.
Gereisd met partner in april 2017

Geen viersterren hotel!!

Jan Drumstel, 5-2-2017

Hotel Globales is eerder een twee dan een viersterren hotel. ( wij hebben geen gebruik gemaakt van de wellness)

Het stinkt in de gangen, het bed is doorgelegen, de mengkranen van de douche( douchen in een klein bad!) werken niet goed. Veel luidruchtige bouwvakkers typen in het hotel. Ontbijt en diner is zeer matig. Hoezo 4 sterren? ??? Prijs-kwaliteit verhouding klopt dus niet. Hotel oogt ook als een matig driesterren hotel.

Gereisd met partner in februari 2017

Verborgen camera?

Tyra, 8-11-2016

Voor mijn werk moest ik in Luik zijn en 1 nacht in dit hotel geslapen. Maar daar ga ik toch niet meer naar terug hoor.

Kamer was proper, maar het lawaai van de autostrade was heel goed te horen. Nu pas sochtends gemerkt dat dit kwam doordat het raam langs de zijkant gewoon open was. Je kon je vinger steken tussen de omranding en het raam zelf.

Badkamer was proper, maar heel erg klein.

Maar dan het eten. Restaurant zat nog in jaren 70 stijl, maar daarbuiten. Ik kom om 18u40 aan het restaurant en krijg heeeeeel onbeleefd te horen dat pas om 19u open is. Je zou verwachten dat ze je dan laten plaatsnemen in de bar, maar niets van dit alles. De ober/maitre liet me gewoon staan, zonder verdere boe of bah.

Dus ben ik eens gaan kijken naar de welness.

Er was net een les aquagym bezig, dus heel erg druk en lawaaierig.

Dan om 19u terug naar restaurant. Dezelfde onbeschofte maitre komt en neemt mijn bestelling op. (voorgerecht: tapas (2 warm en 2 koud), dan zalm en een glas witte wijn)

De serveester komt en ik krijg direct een bordje met olijven en wat brood. Leuk dacht ik.

Mijn glas wijn na 15minuten was er nog steeds niet. Dus heb ik er maar achter gevraagd.

Voorgerecht: verkeerd, kreeg bord met charcuterie. Laat dit weten aan de maitre. Zegt hij: "is toch juist". Dus maitre weet zelfs niet hoe de gerechten eruit zien.

Krijg dan hetzelfde bord met een klein stukje warme tortilla erop.

Tussen mijn voorgerecht en hoofdgerecht komt er opeens enorm veel geroep uit de keuken. borden die worden gesmeten.

Hoofdgerecht: een mooi stuk zalm, met een sausje en klein beetje venkel en dat is het. Als ik vraag komt er nog iets, krijg ik te horen dat ik dat apart had moeten bestellen. Wist ik veel dat je specifiek moet zeggen dat je iets van frietjes, rijst of zo moet hebben.

Terwijl ik zit te eten, zie ik verschillende mensen binnenkomen die absoluut op een onvriendelijke manier werden behandeld.

Gelukkig voor het hotel is er niet echt iets anders in de buurt, of niemand zou er gaan eten. Alhoewel dat de zalm super lekker was.

Ontbijt was wel zalig. Heel veel keuze en super vers.

Gereisd zakelijk in november 2016

Nee bedankt

Remko, 2-2-2014

Wat een waardeloos hotel. Alsof je in de jaren '70 terug stapt. Onze kamer had een roze plafond, de badkamer schaamharen van vorige bezoekers, het bad is waardeloos. Gewoon niet van deze tijd.

Wellnes hotel? Ja, het heeft een zwembad en een sauna maar om daar een paar uur te verblijven... Het was een armoedig zooitje.

Personeel is ongeïnspireerd behalve de aardige jonge dame bij de receptie die haar best deed om Nederlands te spreken.

Wij zijn 1 dag eerder dan gepland naar huis gegaan. Tja, zonde dat we al betaald hadden en er geen restitutie mogelijk was.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

nooit meer....

w.sijtsma, 18-1-2012

Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn echtgenote een arrangement geboekt op 30 december. Is nog een hotel in klassieke stijl, beetje oubollige kamers. Aardige receptionist. Spa waar je je badkleding moet aanhouden of met een handdoek om in het stoombad moet zitten. Maar waar ik me bijzonder aan heb gestoord is het feit dat het diner die avond in een ongezellige ontbijtzaal werd geserveerd, omdat het restaurant al was opgedekt voor oudjaar. Men kon niet 1 tafeltje opnieuw opdekken, omdat dan de overige gasten dit ook zouden willen. Maar die overige gasten kwamen niet. Wat ik nog erger vind is dat ik een klacht naar het management heb gestuurd die volgens de beschrijving graag over opmerkingen een discussie wil aangaan, doch totaal niet reageerde.

Nee dit Best Western was voor ons het worst Western. Nog nooit in zo'n ongastvrij hotel geweest, dus wij komen er nooit meer.

Gereisd met partner in december 2011

mooie ligging, oudbollig hotel en vies zwembad

Nico, 19-11-2011

Oudbollig hotel boven op een berg met uitzicht over Luik.

Oudere maar propere kamers, in tegenstelling tot de welness. Het zwembad zag aan de randen groen van de schimmel, hammam stuk.

Personeel was niet al te vriendelijk. Het avondeten en ontbijt waren dik in orde.

Gereisd met partner in oktober 2011

Goed hotel

Familie Herlaar, 28-9-2009

Rustig aangenaam hotel. Prima uitvalswegen. Nabijgelegen snelweg is niet storend. Te weinig bediening bij ontbijt, waardoor tafels niet snel genoeg worden afgeruimd. Personeel soms stug, anderen weer erg vriendelijk. Kamers ruim met mooi uitzicht over de velden. Diner zeer goed betaalbaar.

Maakt deel uit van Hoteles Globales Groep met zeer goede hotels o.a. in Mallorca. Onze zeer goede ervaringen daar zijn iets getemperd in het Posthotel, maar desondanks hadden we een prima weekend.

Gereisd met partner in september 2009

Zakenhotel

The Lost Boy Scout, 8-7-2008

Iets ouder hotel, maar alles werkt nog. Kleine bar, met niet altijd vriendelijk personeel (leve de taalstrijd in Belgie).

Lunch is goed.

Heeft 3* vanwege het wealthcentre dat er aan gebouwd is.

Overnachting was in het kader van een zakenreis.

Gereisd zakelijk in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Globales Post bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Post in Luik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Globales Post scoort een 4.26 uit 10 op basis van 10 reviews.