Vakantiehuis Lauvini ****

3 reviews over Vakantiehuis Lauvini in het Nederlands

Geen herhalingsbezoek

Tom, 14-11-2016

De omgeving is prachtig.

De afwasmachine was stuk; we moesten alles met de hand doen (grote groep), erg hoge energiekosten (ook zonder gebruik van sauna en jacuzzi), de verwarming maakt een hels kabaal als deze boven wordt opengedraaid. Dit euvel was niet bekend bij ons, waardoor we 's nachts werden opgeschrikt. De eigenaar bleek wel op de hoogte. Ter compensatie bood hij ons korting aan voor een volgend verblijf. Wij gaan echter niet meer terug naar Lauvini.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima verblijf

familie Lauret, 20-2-2009

Afgezien van de gedateerdheid van de keuken, meubilair, niet de apparaten, een topverblijf. Rustig gelegen. Fraai uitzicht. Heerlijke tuin, bij sneeuw zelfs om te toveren tot een privé rodelbaan. Grote gezellige living met haard. Grote eettafel. Knus tv-hoekje voor de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

rodo, 29-8-2007

Luxe villa, o.a. open haard, vaatwasser, sauna en jacuzzi aanwezig.

Geschikt voor groepen van 10-12 personen.

Huis ligt in een mooie en rustige omgeving maar toch via de snelweg eenvoudig bereikbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Lauvini bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lauvini in Ligneuville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lauvini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lauvini scoort een 6.5 uit 10 op basis van 3 reviews.