Luik
Vakantiehuis La Tourelle ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis La Tourelle*** bij :

2 reviews over Vakantiehuis La Tourelle in het Nederlands

sfeervol huis

Berg, 2-10-2009

Het huisje is sfeervol en ruim. Het is gelegen op een heuvel met een mooi uitzicht. Eigenaarse spreekt alleen Frans. We werden hartelijk verwelkomd. We zijn hier 4 nachten geweest en hebben een prima tijd gehad, mede door het mooie weer. Er zijn leuke wandelingen te maken in de omgeving en de watervallen van Coo liggen op een half uurtje rijden. Plaatsje Hamoir is niet veel te beleven. Enige nadeel is dat het niet alleen aan een doodlopende weg ligt maar ook aan een doorgaande, al komt er niet veel verkeer langs. Maar wat er langs komt, hoor je wel duidelijk in de slaapkamers. Dus ik als lichte slaper werd er wel wakker van. Daarnaast is het wel een donker huisje omdat er weinig (grote) ramen in zitten.
Gereisd familie in september 2009

6-2-2008

Wij zijn van 1 tot 4 feb. met de 2 kids 14 en 11 in dit prachtige oud huisje geweest, heel knus en kei gezellig. De houtkachel brande toen we aankwamen en kregen van de vrouw een warm ontvangst. Heel rustig gelegen aan de rand van het bos, mooie wandelroutes. Geheel uitgerust keukentje, grote gezellige zithoek, mooie nette slaapkamers, alles in oude stijl maar heel netjes. Zeker de moeite om nog eens terug te komen.
Gereisd anders in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Tourelle in Hamoir-sur-Ourthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Tourelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Tourelle scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.