Camping Communal Dessous Hamoir

7,3

3 reviews over Camping Communal Dessous Hamoir in het Nederlands

Ik kom hier al jaren!

sve, 20-7-2009

Ik kom al jaren naar deze camping en ken de streek uit mijn broekzak maar toch steeds opnieuw ontdek ik wandelwegen waar ik niet van wist dat ze er waren.

Ideaal voor te wandelen en te genieten van de natuur of te relaxen aan de Ourthe door te vissen of eventueel een frisse duik te nemen in de rivier.

Vele mogelijkheden in de buurt op korte afstand in km maar ook in tijd met de wagen naar de omgelegen gemeenten en markten (Esneux, Bomal, Barvaux, Durbuy, ...).

De camping zelf is op sommige vlakken wat verouderd en het sanitair is minder maar dit stoort mij persoonlijk niet al hebben ze de laatste jaren al veel inspanningen gedaan om het te verbeteren en te verproperen (2x per dag reiniging van het sanitair), toiletpapier wel zelf mee te brengen!

Vooral een rustige camping om te vertoeven aan je caravan en eens een spelletje petanque te spelen!

Het Italiaanse restaurant in Comblain-au-Pont (10km) is een aanrader, dat in Hamoir zelf minder. Wel lekker pittakot in het centrum!

Gereisd met partner in mei 2009

Elke Verreydt, 4-3-2007

Supertoffe camping vlak aan de Ourthe, mooie wandelingen in de buurt, gewoon PERFECT!!!
    Gereisd anders in maart 2007

Verstraete Krist, 15-4-2006

Het laat een verouderde indruk na, maar wel proper naar Waalse normen. Ligt vlak naast de Ourthe.
      Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Communal Dessous Hamoir in Hamoir-sur-Ourthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Communal Dessous Hamoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Communal Dessous Hamoir scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.