Vakantiehuis La Vigne

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis La Vigne in het Nederlands

Vreselijk!!!

Ingrid Staal, 10-8-2008

We zijn hier vorig jaar een midweek geweest. Prachtige omgeving, maar nooit weer dit huisje.

Mooie foto's op de site, maar de werkelijkheid is anders. Vies, oud en muf, dat zijn nog de beste omschrijvingen.

Kapotte douche, kapotte wc, schimmel op verschillende plekken. Een kinderkamer die naar urine stinkt. Muizen. Spinnenwebben.

Gelukkig hadden we mooi weer en hoefden we alleen maar in het huisje te slapen.

Ons advies...niet doen!

Gereisd met partner in juni 2007

R. van Asselt , 12-12-2007

Een plaatje van een huisje.

In een prachtige omgeving. Maar het stinkt er, het huis is vochtig, de houtkachel trekt niet, de douche was verstopt, de oven is bizonder vies, er was geen TV ontvangst, de muizen wonen in de keukenkastjes. De verhuurorganisatie was niet geneigd om gehoor te geven aan onze grieven.

Kortom : een echte AFRADER.

Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vigne in Ferrieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vigne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Vigne scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.