Camping Oos Heem ***

Camping Oos Heem
Oos Heem
7,8

140 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Leuke Camping met aardige mensen....

Familie russner, 27-8-2017

Een leuke camping voor jong en oud en genoeg te doen met kinderen.

De omgeving is erg mooi en genoeg te doen.

Voor de zeikerds onder ons.... je ken niet verwachten dat je in een 4 sterren hotel zit op een camping dus dat gezeik over beestjes en ongedierte hoort eenmaal op een camping.....

Als we een probleem hadden werd dat gelijk verholpen de mensen waren vriendelijk en het animatie team erg leuk...

Zeker een aanrader hopenlijk snel Mei 2018 dan weer 10 dagen erheen met mijn gezin..

Familie Russner

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kleine camping met fijne sfeer

Leo, 26-8-2017

Dit jaar op weg naar het Zwarte Woud 3 dagen op Oos Heem gestaan. Kleinschalige camping met een fijne, gemoedelijke sfeer. Er heerst rust op de camping wat ons zeer aanspreekt. Het animatieteam krijgt van ons een dikke pluim! Het team opereert proactief en komt naar de kinderen/gasten toe om deze te enthousiasmeren voor de activiteiten. Sanitaire voorzieningen niet hypermodern maar worden goed schoongehouden.

Wat wij zelf persoonlijk jammer vinden is het betalen voor douchen en warm water voor de afwas. Wij betalen liever iets meer campinggeld met hierin gedisconteerd vrij gebruik van douche.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie

De Schrijver Anne-Marie, 25-8-2017

Supervakantie gehad met vriendin en onze kleinkinderen ! Personeel en eigenaar steeds beschikbaar en heel vriendelijk en heel kindgericht ! Ideale camping met kinderen; een dikke merci aan het animatieteam !!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

zonde van je geld, maar mooie omgeving

Fam. Post, 21-8-2017

personeel is erg aanwezig rondom de receptie lachen en koffiedrinken.

je hoor daar alle problemen van de camping... lekker professioneel.

Had liever gezien dat ze de caravans beter schoon maakte of, de het speeltuindje een likje verf gaven.

douchen is een ramp daar voor een euro mag je 2 minuten onder een lauw / koud pis straaltje staan, en je kleding wordt natter dan de lichaam..

afwassen is al niet leuk, maar hier moet je er nog 20 cent voor betalen ook.

bij de trekkers veldjes zag het er netjes uit.

echter als je de anderen kant van de camping op loopt, denk je dat je op camping oranje ben beland.

daar wil je, je kinderen niet alten lopen.

Tip voor de camping:

zorg dat je personeel niet loopt te lullen maar te werken.

zorg dat het gedeelte camping oranje weer netjes is.

zorg dat je een normale douche krijgt.

ga AUB een pot verf kopen en verf die speeltuin, en sluit dat smerige zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wij gaan hier niet meer naartoe

Marissa, 17-8-2017

+Animatieteam enthousiast

+Buitenzwembad altijd leuk voor kinderen

+Aardig speeltuintje

- Caravan stonk, maar vooral het toilet, dat stonk vreselijk

- Zelf de caravan eerst van boven tot onder schoongemaakt

- Er zaten 2 lekken in de caravan, hier werd niets mee gedaan

- Het zag er ook onverzorgd uit, een tuinstoel met gebroken poot lag in het tuintje samen met een verroest wasrekje.

Tweede thuis

Fam Van de Leijgraaf-Bouman, 16-8-2017

Weer een dike twee weken op Oos Heem verbleven en het weer heerlijk gehad.

Ondanks het mindere weer vermaakten we ons prima, genoeg op de camping en omgeving te doen.

Een pluim voor het personeel dat naast heel prettige ook een keer een heel naar voorval moest begeleiden, dit hebben ze heel goed gedaan.

Ook volgend jaar zijn we er weer bij bij sneeuw wellicht eerder.

Bedankt weer.

Leuke vakantie

Tiete Wedzinga, 29-7-2017

Mooi gelegen camping in de Ardennen. Stacaravan erg verouderd en bedden waren hard. Personeel en animatieteam waren leuk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voedselvergiftiging

Dave, 21-7-2017

Meschien moeten ze hier de keuken wat schoner maken en ze wisten hier geeneens wanneer het frituurvet verschoond was vind ik zeer slecht voor mijn vriendin is dus de vakantie verpest zeer en zeer slecht dit
Gereisd anders in juli 2017

Super !

Petatje, 7-7-2017

Is een supercamping , campingbazen zijn 2 vriendelijke mensen , het eten was goed maar niet om te roepen kip was te droog en de frieten te hard gebakken , 1 goede tip voor het personeel ik dacht Peggy en die kleinste dame zo niet roddelen over je bazen zijn 2 super mensen , daardoor brengen jullie een verkeerd beeld over de camping, we komen zeker terug in september .
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische camping

Harry Mulder, 29-5-2017

Met onze quadgroep van het BQRN (quads wil niet iedereen op de camping) een heerlijk Hemelvaartweekend gehad. Voor Medeeigenaar Ted was niets teveel om het ons naar de zin te maken. Op het einde van ons verblijf zelfs een compliment gekregen voor onze groep. Geen klachten, geen overlast etc.

Kortom: Hier komen we ook als gezin beslist nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oos Heem scoort een 7.81 uit 10 op basis van 142 reviews.