Vakantiehuis Landhaus Ulftal

Landhaus Ulftal

1 review over Vakantiehuis Landhaus Ulftal in het Nederlands

Twee leuke weken in Duitstalig Belgie

S, 24-8-2012

Wij hebben als gezin twee hele leuke weken gehad in Landhaus Ulftal. Het huis was net gerenoveerd maar alles was tip top in orde. Alles wat je maar kunt bedenken was aanwezig. Het was net een hotel.

De huiseigenaren zijn vriendelijke en enthousiaste mensen en willen van alles voor je regelen.

Er zijn 2 slaapkamers die elk een doorloop slaapkamer hebben, er was simpelweg geen ruimte voor een gang :-) De tuin is groot en behoorlijk diep zodat je veel privacy hebt. Het huis ligt wel aan een doorgaande weg maar wij hebben dit niet als storend ervaren. De tennistafel in de garage was erg favoriet evenals de heerlijke douche.

De omgeving is mooi en je zit zo in Luxemburg of Duitsland, uitstapjes genoeg!

Wij zouden dit huis zeker aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus Ulftal in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus Ulftal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landhaus Ulftal scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.