Luik

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

240 reviews over Camping Hohenbusch in het Nederlands

Het toppunt van goede zorg voor je gasten

Ilse, 17-8-2017

De familie Akkermans is enorm gastvrij en denkt graag mee met haar gasten. De camping is erg schoon en van alle gemakken voorzien. De plekken zijn erg ruim (wij hebben met een tent gekampeerd waardoor we ook minder ruimte nodig hadden) en redelijk goed afgebakend waardoor het van de nodige privacy is voorzien. Daarnaast zijn ook de gasten erg vriendelijk en behulpzaam. De camping is wel erg gericht op gezinnen met jonge kinderen maar dat vonden wij persoonlijk juist gezellig. Verder is het in de avonden (op een enkeling na) erg stil waardoor je van een goede nachtrust kunt genieten. Daarnaast is de camping makkelijk aan te rijden en zit je niet ver van leuke stadjes en wandelroutes.

Als laatste zijn de faciliteiten over het algemeen erg schoon (soms hangen er wel nare luchtjes in het toiletgebouw maar dat hou je toch wel). Vooral het gedeelte met de afwasbakken is groot en schoon!

Kortom, een echte aanrader voor zowel families als partners die houden van gezelligheid en leven om zich heen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke camping voor jong en oud

Leon, 8-8-2017

Deze camping is echt leuk, niet te groot en rustig. Buiten het hoogseizoen is het ook prima toeven hier. Er zijn verschillende accommodaties te huur. Sommige liggen iets drukker bij elkaar maar er zijn ook rustiger gelegen caravans.

In het hoogseizoen is het drukker met (jonge) gezinnen maar van overlast is echt geen sprake. Er is een leuk animatieteam in de zomervakantie. Heerlijk vernieuwd zwembad. Met de auto ben je binnen een paar minuten bij grote winkels en supermarkten. Vlakbij een actioncentre een hele mooie omgeving om te wandelen. Wij gaan hier vaker komen!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige camping.

Sylvia den herder/ grootenboer, 29-7-2017

Het is hier zo heerlijk vertoefd. Prachtige camping. Mooi vernieuwd zwembad. Schone toilet gebouwen. Erg gastvrij . Het bevalt ons zo goed dat we volgend jaar zelf een stacaravan gaan kopen zodat we ieder jaar weer hier naartoe kunnen. Heerlijk genieten van de omgeving, de accommodaties, de natuur en de gezelligheid. Heerlijk tot rust komen en even weg van de dagelijkse hectiek.
Gereisd met partner in juli 2017

super ontspannen camping

Timmer, 29-7-2017

Een heerlijk rustige camping op een mooie locatie, zeer vriendelijk personeel.

Goed onderhouden en schoon toiletgebouw. Lekker zwembad en goed eten voor een goede prijs. Mooie wandeltochten vanaf de camping.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping erg genoten

Pascal, 11-7-2017

Camping hohenbusch goede kwaliteit en zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Ook in de eetgelegenheid kun je voor een schappelijke prijs goed eten
Gereisd familie in juni 2017

schitterende camping met héél mooi uitzicht

Luc Soetaert, 25-6-2017

ik werd heel vriendelijk geholpen door het personeel , zwembad was groot genoeg , voldoende ligzetels zijn voorzien, camperplaatsen zijn ruim en voorzien van stromend water afvoer en elektriciteit , camping straalt rust en kwaliteit uit , leuke kinder boerderij , sanitair is heel mooi en kraaknet , zeer lekker restaurant aan democratische prijzen , fiets en wandel paden vanaf de camping, ook kinderen zullen zich hier niet gauw vervelen...m.a.w. , ik heb er heel erg van genoten en ga zeer zeker terug
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Zeer goed

George, 6-6-2017

Het zijn vriendelijke lieve mensen Allemaal, en het eten is klasse voor de prijs.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie verzorgde camping, vriendelijk personeel.

A. Smit, 26-10-2016

De camping is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Geen wildgroei van allerlei rare bouwsels. Je kunt zien dat er steeds vernieuwd wordt.

De eigenaren en het personeel (ook van friture 'Am Hohenbusch') zijn erg aardig en helpen je graag met tips.

Het sanitairgebouw, waarin ook privébadkamers te huur zijn, is ontzettend mooi en wordt goed schoongehouden.

In het midden van de camping is een soort kinderboerderij met geitjes die alle aandacht van de kampeerders (of hun broodjes?) erg fijn vinden.

St. Vith is een stad met een klein centrum waarin genoeg te doen is. Verder zijn er niet veel steden in de buurt, wat betekent dat je zeer snel in de natuur bent. Oude, ongebruikte spoorbanen zijn geasfalteerd; goed voor kilometers fietsplezier, nagenoeg zonder hoogteverschillen.

Grote steden zoals Trier, Luxemburg stad en Cochem liggen op 1 - 1 1/2 uur rijden

Hohenbusch ligt aan de doorgaande weg naar Luxemburg waar je heel goedkoop kunt tanken. Lekker voor de terugreis!

Gereisd met partner in oktober 2016

Waarschijnlijk tot een volgende keer!

Hoogenboom Reinhard, 7-9-2016

Ontspannen thuis gekomen van een weekje Ardennen en ook op deze camping.

Het is inderdaad zo dat er in de informatie die je er bij aankomst kreeg ,stond dat ze genomineerd waren en of men wilde stemmen als je van een goed verblijf genoten had. Dit was bij een andere camping onderweg trouwens ook het geval. Dat cijfers dan wat hoger uitvallen als normaal, de gunfactor zal meespelen.

Voor ons als gepensioneerden was het in ieder geval een prima verblijf. Veel folders op de receptie over allerlei uitstapjes, we hebben heerlijk kunnen wandelen, veel gezien en vaak genoten van mooie zonsondergangen.

Aanrader: de historische stadswandeling in St.Vith iedere zondag ook in het voor-en naseizoen, wel even opgeven bij de receptie.

Nadeel: helaas was het zwembad al dicht vanaf 4 september anders waren we wat langer gebleven.

Gereisd met partner in september 2016

onwerkelijke cijfers

RonW, 5-9-2016

Als ik al die tienen zie die de laatste twintig beoordelaars hebben uitgedeeld, dan zet ik daar grote vraagtekens bij. Ik denk dat deze mensen klakkeloos de aanbeveling van de eigenaar hebben opgevolgd als je de camping verlaat... "Geef ons allemaal tienen op Zoover". Dat werd ons vorig jaar ook toegeroepen namelijk. Het is een aardige camping, maar niet meer dan dat. Best wel wat puntjes voor verbetering vatbaar.
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hohenbusch in Burg-Reuland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hohenbusch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hohenbusch scoort een 9.09 uit 10 op basis van 257 reviews.