Beoordelingen Camping Hohenbusch*****

Hohenbusch*****
67 beoordelingen
Beoordelingen Camping Hohenbusch*****
Grüfflingen 44A, 4791, Burg-Reuland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hohenbusch***** in Burg-Reuland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hohenbusch***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Hohenbusch scoort een 8,3 uit 10, op basis van 67 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hohenbusch***** in Burg-Reuland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hohenbusch*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Hohenbusch***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Camping Hohenbusch***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luik. Vergelijk Camping Hohenbusch***** met andere accommodaties in Burg-Reuland.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,1
9,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2013
"Leuke gezellige camping"vertalen
Romy
8,0

19-8-2013 net terug van een leuke week op de camping. Het is een rustige camping (wel heel veel honden). Veel vliegen maar daar raak je aan gewend. Personeel vriendelijk. Zwembad mag wat beter onderhouden worden. Maar je kunt er prima in zwemmen. Elke ochtend lekker verse broodjes op de camping. Ook heeft de camping een friture waar je lekker kunt eten of een heerlijke ijscoupe kunt eten en gezellig kunt zitten op de loungebanken. Het sanitair gebouw is erg netjes onderhouden en heel hygiënisch. De camping heeft een eigen weitje met geiten, erg leuk voor de kleintjes. Verder is er niet veel te doen op de camping, op een kinderdisco en een bingo na. De camping ligt in een bosrijke omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping"vertalen
Jon
10,0

17-8-2013 Een leuke camping, alleen heel veel last van vliegen gehad...genoeg reden voor ons om niet terug te gaan want je wordt er *gek* van.
Was niet best weer en er is voor jonge kinderen niet heel veel te doen in de buurt als het weer tegenvalt.
Een erg leuke dag bij Plopsa Coo - niet goedkoop maar zeer vermakelijk.
Niet veel jonge kinderen (bij ons verblijf in ieder geval), wat jammer was en door het opzet van de camping heb je niet veel contact met anderen. Dat kan lekker zijn maar soms vervelend voor de kinders.
Sanitair is fantastisch, wij namen zelfs een prive badkamer, wat zeker de moeite waard is! Ook een oog voor detail (XL toilet voor lange/grote mensen, tafels bij de afwashok, enz.) Een beetje raar dat je de afwas binnen moet doen en daar ook weer heel veel vliegen. Ik vind het altijd zo gezellig als het buiten is (weliswaar met overdak).
Wij zullen wsl niet terug gaan, er zijn leukere plekken om te gaan, maar dat wordt sterk be-invloed door de leeftijd van de kinderen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Top Camping"vertalen
Mark Bruijns
7,0

11-2-2014 Helaas hebben wij maar 1 overnachting op deze camping gedaan op de terugweg vanuit Spanje. Het is dat onze vakantie ten einde liep anders hadden wij er zeker een aantal dagen aan vastgeplakt. Mooie ruime plaatsen, fijn zwembad en een fantastisch toilet gebouw. Wij gaan zeker nog eens terug.

met jonge kinderen, 2013
"Ontspannen vakantie"vertalen
Jac& Iris
10,0

24-7-2013 Hier gekomen via internet: prima camping.
Vanaf de Malta-caravan konden de kids zo de speeltuin in en geitjes voeren. Tegenover de camping kun je uren wandelen door de bossen.
Plopsacoo is halfuurtje rijden, wel wat vreemd concept met punten.
Dagje combi grotten en dierenpark gedaan, alsook de treinreis door Luxemburg (20€ per gezin!) kon je de hele dag in/uitstappen waar je wou, receptie heeft info.
Midden St. Vith: leuke gratis speeltuin, slecht aangegeven, ligt iets onder bakkerij Fonk (aardbeiengebak!) richt. Rodt.
Camping zelf: overzichtelijk, leuk dat de kantine een speelgoedhoek heeft, en een snack/restaurantje met loungeterras: lekker eten, vriendelijke bediening, niet te duur.
Familie Bruin heeft duidelijk een missie: het hun gasten naar de zin te maken, er hangt een gemoedelijke sfeer over de hele camping, ook de caravan was zeer verzorgd.
Kortom, Hohenbusch voelde voor ons als een warm bad, een plek waarvan wij ontspannen thuis gekomen zijn en zeker terug gaan komen.

met partner, Juli 2013
"Vakantie 2013"vertalen
Peter
10,0

14-8-2013 Deze grote vakantie hebben wij weer doorgebracht in onze caravan op Camping Hohenbusch. Het weer was uitstekend, soms een beetje te warm. Wij hebben het weer erg naar ons zin gehad. Dit jaar was er zelfs in de caravan een mogelijlkheid om wifi te gebruiken. De kosten zijn redelijk en nu nog de kinderziektes oplossen en zeker de snelheid moet verbeterd worden. Zoals altijd werd het zwembad druk bezocht zeker bij de tropische temperaturen. Ook werden er diverse activiteiten georganiseerd in de kantine. Ook voor de kinderen werd dit geregeld. Het eten in de taverne was ook nu weer goed. Zeker een aanrader voor iedereen.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Een 10 voor alles!"vertalen
Petronella Margaret...
10,0

9-9-2013 Wij hadden hier een topvakantie in 2013, goede facilitaire voorzieningen, uitmuntend schoon en luxe sanitair. Betaalbare eetgelegenheid met gezellige lounge bankstellen. Klant/gast-vriendelijkheid heeft men hier hoog in het vaandel staan. Men denkt mee met de kampeerder (gratis te gebruiken: koelelementen, stofzuigers, centrifuge en strijkijzer) . Tip: Het nabij gelegen stadje St.Vith heeft een leuk toeristisch zomerprogramma met markten, muziek en vuurwerk.
Voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer op deze camping.

met partner, 2013
"Zeer goede camping"vertalen
Anita
9,0

14-5-2013 Zeer goede camping met top heer en gastvrouw. Ook de uitbaters van de friture. Dit was voor ons de 2de keer. Eerste keer heel slecht weer waardoor we bijna wegdreven maar zijn hier goed aan bezig om dit een volgende keer te voorkomen. Nu gelukkig een droog plaatsje gehad. Grootste minpunt is voor ons de minimale straal water in de douche. Douches en wc's zien er goed verzorgd uit. In de omgeving is alleen niet zoveel te doen. Weinig leuke restaurants of terrasjes. Camping is gewoon gezellig en praktisch. Alles is bij de hand, zoals wifi, wasmachine, eetgelegenheid, wandelroutes, supermarkt. Een hele gewone nette camping waar links en rechts nog iets moet gebeuren maar de belangrijke dingen zijn allemaal in orde. Het is er rustig en ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Dierenweide een zwembad en diverse activiteiten.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Rustig gelegen familiecamping"vertalen
T. van der Linden
9,0

11-5-2013 WIj hadden de Ibiza stacaravan Schone Lucht gehuurd i.v.m. allergie van onze echtgenote. Fantastisch ! Prachtige caravan van alle luxe voorzien. Omgeving is zeer geschikt voor het maken van wandeltochten en te genieten van de natuur. Ook het zwembad is prima. Erg vriendelijk personeel die begrijpt wat de klant wil.

met partner, Mei 2013
"Aardige camping"vertalen
jan

21-9-2013 Overal vliegen.
Ook in het restaurant overal vliegen het eten was goed niet duur .
We hadden e bikes maar het was erg stijl.
De disco muziek was veel te hard,gelukkig hield het om 10 uur op.
Uitbaters waren erg vriendelijk.

met partner, Juli 2012
"Verassend leuk"vertalen
nico klein
9,0

19-7-2012 toevallig langs gekomen met de camper (om even te eten) ,maar meteen haast `n week gebleven.
alles is even leuk ,personeel,restaurant/receptie heel vriendelijk.
leuk opgezette ruime plaatsen
heel mooi toiletgebouw enz.
alleen (nog) geen wifi, maar dat komt er wel volgens eigenares
leuke doortrek/lang verblijf camping
wel 5 km van de stad

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?