Beoordelingen Camping Hohenbusch*****

Hohenbusch*****
76 beoordelingen
Beoordelingen Camping Hohenbusch*****
Grüfflingen 44A, 4791, Burg-Reuland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hohenbusch***** in Burg-Reuland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hohenbusch***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Hohenbusch scoort een 8,4 uit 10, op basis van 76 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hohenbusch***** in Burg-Reuland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hohenbusch*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Hohenbusch***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 39 vakantiefoto's van Camping Hohenbusch***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luik. Vergelijk Camping Hohenbusch***** met andere accommodaties in Burg-Reuland.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,1
9,1
8,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
Christel
9,0

29-08-2014 We zijn net terug van een aantal dagen Ardennen. We zaten in een wat oudere caravan type Horizon, prima en erg knus. Op de camping zelf was de geitenboerderij favoriet bij onze zoon. Je kan geitenbrokjes kopen bij de receptie of je mag ze voeren met oud brood. Er ligt een mooi verwarmd zwembad en een mooie speeltuin. In de verdere omgeving is genoeg te doen. Plopsa Coo en de watervallen. Vlakbij de camping is een funcenter, waar je kan bowlen, lasergamen etc . Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima camping, maar verwacht niet te veel..."vertalen
Angelique
6,0

17-08-2014 In augustus 2 weken in de stacaravan young family geweest. Caravan was wat ouder, maar schoon. Miste wel een koolmonoxide melder.
Door de opstelling heb je geen contact met anderen. Je zit echt op je eigen plekje. Op zich prima, maar met een kleuter is het toch wel fijn als deze vriendjes kan maken.

Op de camping is niet heel veel te beleven. Klein speeltuintje, geitenweide en het zwembad zijn prima (klein en overzichtelijk).
1 tot 2 keer per week wordt er iets georganiseerd voor kinderen, dat is lekker kneuterig.
Deze 2 weken stond er wel 2x2 dagen een springkussen. Dit was ideaal waardoor je meer kon doen op de camping zelf ipv weg te gaan.

Dit is een camping met veel Nederlandse eigenaren (stacaravans). Deze mensen trekken veel met elkaar op, wat logisch is. Daardoor is het voor de kinderen moeilijker om aansluiting te vinden. Althans dat was het voor onze zoon van 3,5.
Kan zijn dat dit op de campingplaatsen anders is maar daar kan ik niet over oordelen.

Personeel is top!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping met goede prijs/kwaliteit-verhouding"vertalen
Dick
8,0

25-07-2014 Het personeel is zeer (klant)vriendelijk en spreekt Nederlands (trouwens, de hele camping spreekt Nederlands behoudens een paar verdwaalde Denen).

Het restaurant biedt geen uitgebreid menu, maar voor een patatje of een hamburger kun je er prima terecht.

Het santiair zag er prima uit, maar we hebben het niet veel gebruikt (want in stacaravan met eigen sanitair).

Wij huurden een stacaravan, die zag er netjes en verzorgd uit. Ook het zwembad is prima in orde. Lekker warm water, je duikt er zo in.

Kom ik op de enige twee nadelen:
1. De stacaravans staan behooorlijk dicht op elkaar, waardoor je niet veel privacy hebt.
2. De ligging van de camping. De aldi en de lidl zijn wel dichtbij en je kunt prima fietsen huren op de camping en dan vrijwel meteen het bos in crossen.
Maar wandelen vanaf de camping gaat niet zo goed. En vrijwel alle "attracties"/bezienswaardigheden liggen meer naar het noorden (lees: boven St. Vith).

Maar al met al een prima camping!

met partner, Juli 2014
"De jaarlijkse zomervakantie"vertalen
Peter
9,0

19-08-2014 We zijn weer een paar weken op ons zomerverblijf geweest. Zoals altijd weer een fijne vakantie gehad. Goed weer. Het is en blijft een fijne camping. De wifi was dit jaar veel beter. Nog niet erg snel maar meestal goed werkend.

"Prachtige camping. Vriendelijke mensen"vertalen
Justus Matla
10,0

13-07-2014 Begin Juli 2014 stonden wij met een kindje van 14 maanden op het autovrije veld.
We hadden een prachtige plek met mooi uitzicht. Bovendien was het een erg kindvriendelijk plek. Er was een zandbak, speeltoestellen, schaduw, koeien in de buurt en noem maar op. Een eigen waterkraan op de plek maakte het helemaal af.
De (lekker warme) kinderruimte in het sanitair gebouw met eigen badje en commode maakte het kamperen met klein kind gemakkelijk en leuk.
Bij de geitjes mag je het weitje in en ze aaien en voeren wat een familievakantie tot een bijzonder uitje maakt.

Het vriendelijke team op de camping zorgde voor een warm welkom en een ontspannen sfeer. Alles werd goed onderhouden en schoongemaakt.
Dank hiervoor!

Kortom, we hebben erg genoten en komen volgend jaar zeker terug.

met partner, Juli 2014
"Mooie camping"vertalen
Ria Hoekstra
9,0

08-08-2014 Fijne camping. Heb wel een comfortplek geboekt. Heerlijke grote plek met kraan. Mooie camping. Goed sanitair wat verschillende keren per dag schoongemaakt werd. Het zwembad was schoon en gezellig. Lekker gegeten vooraan. De weg langs de camping is hoorbaar maar niet storend. De omgeving is mooi en hebben veel gezien. Een camping om terug te komen. Aardige mensen bij de receptie.

"Absolute aanrader!"vertalen
Godlieb
8,0

24-07-2014 Wij hebben een fantastische laid-back vakantie achter de rug. We verbleven in een stacaravan young family (in zeer goede staat, met heerlijk boxspring bed voor de ouders!).

Hohenbusch wordt gerund door de familie Akkermans Bruin en dat zul je weten! Wat een gastvrijheid en wat een drive om deze camping zooo mooi te onderhouden. Van de kinderboerderij tot het zwembad; de eigenaren doen écht hun uiterste best.

met partner, 2013
"Leuke gezellige camping"vertalen
Romy
8,0

19-08-2013 net terug van een leuke week op de camping. Het is een rustige camping (wel heel veel honden). Veel vliegen maar daar raak je aan gewend. Personeel vriendelijk. Zwembad mag wat beter onderhouden worden. Maar je kunt er prima in zwemmen. Elke ochtend lekker verse broodjes op de camping. Ook heeft de camping een friture waar je lekker kunt eten of een heerlijke ijscoupe kunt eten en gezellig kunt zitten op de loungebanken. Het sanitair gebouw is erg netjes onderhouden en heel hygiënisch. De camping heeft een eigen weitje met geiten, erg leuk voor de kleintjes. Verder is er niet veel te doen op de camping, op een kinderdisco en een bingo na. De camping ligt in een bosrijke omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping"vertalen
Jon
10,0

17-08-2013 Een leuke camping, alleen heel veel last van vliegen gehad...genoeg reden voor ons om niet terug te gaan want je wordt er *gek* van.
Was niet best weer en er is voor jonge kinderen niet heel veel te doen in de buurt als het weer tegenvalt.
Een erg leuke dag bij Plopsa Coo - niet goedkoop maar zeer vermakelijk.
Niet veel jonge kinderen (bij ons verblijf in ieder geval), wat jammer was en door het opzet van de camping heb je niet veel contact met anderen. Dat kan lekker zijn maar soms vervelend voor de kinders.
Sanitair is fantastisch, wij namen zelfs een prive badkamer, wat zeker de moeite waard is! Ook een oog voor detail (XL toilet voor lange/grote mensen, tafels bij de afwashok, enz.) Een beetje raar dat je de afwas binnen moet doen en daar ook weer heel veel vliegen. Ik vind het altijd zo gezellig als het buiten is (weliswaar met overdak).
Wij zullen wsl niet terug gaan, er zijn leukere plekken om te gaan, maar dat wordt sterk be-invloed door de leeftijd van de kinderen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Top Camping"vertalen
Mark Bruijns
7,0

11-02-2014 Helaas hebben wij maar 1 overnachting op deze camping gedaan op de terugweg vanuit Spanje. Het is dat onze vakantie ten einde liep anders hadden wij er zeker een aantal dagen aan vastgeplakt. Mooie ruime plaatsen, fijn zwembad en een fantastisch toilet gebouw. Wij gaan zeker nog eens terug.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?