Vakantiehuis Haus Sarlette

Luik
Vakantiehuis Haus Sarlette
Haus Sarlette

2 reviews over Vakantiehuis Haus Sarlette in het Nederlands

Superomgeving voor een aardige prijs

afke, 3-8-2009

De houtblokken lagen nog steeds voor het huisje, wel jammer, hierdoor kon je vanuit het huisje niet het dal inkijken. Gelukkig was het mooi weer en zaten we veel buiten, waardoor we ernaast konden zitten (uit de wind). Het huisje zelf was praktisch, wat oudbollig, ingericht. Alles was klein, maar wel bruikbaar. Ik zou er niet snel met 4 personen heen gaan, we waren met z'n tweeen en dat was netjes. Bedden waren goed, keukengerei wat minder. Ligt aan een weg waar niemand komt, dus heerlijk rustig

Ik zou er misschien nog een keer gebruik van maken, maar dan door de omgeving, want die is daar echt super. In Oudler ben je ook de enige toerist wat het heerlijk maakt! Op de weg kom je veel nederlanders tegen, maar die zitten in plaatsjes verder op.

Last van de eigenaren hadden we niet, ze waren er voor ons als wij hun nodig hadden.

Kortom een heerlijke plek, maar verwacht niet teveel moderne snufjes in huis!

Neem een koffiezetapparaat mee, die staat er niet...

Gereisd met partner in juli 2009

Mooi gelegen, klein hutje

Claassen, 12-7-2009

Meest aantrekkelijke was de ligging: boven op een heuvel. Maar dan blijkt de eigenaar precies voor je uitzicht naar het dal een grote stapel hout te hebben neergelegd. Het hutje is klein en de raampjes zitten hoog. Bij minder goed weer (zoals wij troffen) zit je binnen maar tegen de wanden aan te kijken. Een minikeukentje waar je niet langs elkaar heen kunt en waar zelfs geen koffiezetapparaat in past. Verwarming werkte soms wel, soms niet en dat is vervelend in april. Bedden waren goed en de slaapkamers ruim in vergelijking met de rest.
Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Sarlette in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Sarlette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Sarlette scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.