Chalet Maison la Hetraie

Chalet Maison la Hetraie
Maison la Hetraie

Onvoldoende

1 review over Chalet Maison la Hetraie in het Nederlands

Slechte camping met stinkende chalets

WS Yeung, 11-9-2009

De chalets is van hout en waar wij in hebben gezeten stonk naar sigaretten rook en andere stank, die in het hout van de chalet is blijven hangen. Verder slechte ventilatie waardoor de stank niet te verdragen was. Na 2 dagen gingen wij dan ook vervroegd weg. Tot ons verbazing moesten wij ook nog voor de schoonmaak betalen, terwijl de chalet in het begin niet eens zo schoon was gemaakt door de vorige bewoners en/of de eigenaar van de camping. De betaling was voor het feit dat de koelkast en de fornuis slechts twee kleine kruimels bevatten, die door de vorige bewoners waren achtergelaten. Wij hadden geen zin in discussie te gaan en betaalde maar het gevraagd bedrag.

Al met al was dit echt een hele grote teleurstelling en is ons vertrouwen in touroperator, waar wij deze camping hebben geboekt, danig geschonden.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Maison la Hetraie in Büllingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Maison la Hetraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Maison la Hetraie scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.