Luik
Vakantiehuis Azur

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Azur bij :

1 review over Vakantiehuis Azur in het Nederlands

?

Mooi huis met veel leefruimte

bart.visser, 19-1-2011

Bij aankomst kwamen we erachter dat we de eerste huurders waren, het huis was nieuw! We werden ontvangen door de eigenaresse die een mooi welkomstpakket had neergelegd en het huis ook sfeervol in kerstsfeer had gebracht. Wij vonden het een mooi huis, prima slaapkamers, fantastisch sanitair, goed te verwarmen en zeer compleet (ook de keuken) uitgerust. Ook de verschillende leefvertrekken bevielen ons prima. Het huis staat in Honsfeld, dit is tegen Duitsland aan in het uiterste oosten van de Ardennen. Van hier uit kun je vele kanten op. Wij zaten in de sneeuw dus geskied in Ovifat en op de Schwarze Mann (D). In Bullingen zit een goede Delhaize alsmede een bakker.
    Gereisd familie in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Azur in Büllingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Azur scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.