Bed and Breakfast De Heren van Sfeer *****

Bed and Breakfast De Heren van Sfeer
De Heren van Sfeer
9,9

24 reviews over Bed and Breakfast De Heren van Sfeer in het Nederlands

was zo mooi super ontbijt Dit is een Gem in de aar

June Boncey, 15-9-2017

De kamer super .De jacuzzi super de ontbijt heb ik nooit zo mooi gezien De heren doet het Super goed een aanrader en de uitzicht op de heuvels super
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische B&B met top gastheren!

Bianca, 25-8-2017

We hebben afgelopen week een aantal nachten bij de Heren van Sfeer overnacht. We zijn heel hartelijk ontvangen, daardoor voelde we ons snel thuis. De kamer was absoluut boven onze verwachtingen (ruim, stijlvolle inrichting en veel comfort) en in de ochtend werden we verrast met een vorstelijk ontbijt. Absoluut een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Topper in B&B-land

Dies en Adriënne, 4-8-2017

We kunnen alleen maar pluspunten noemen:

Fijne grote eigen ruimte binnen hun huis (woonkeuken, slaap/zitkamer en luxe badkamer)

Gemoedelijke sfeer.

Iedere dag een verrassend (bijna culinair), ontbijt!

Veel info over de omgeving door de eigenaar en de vele aanwezige brochures.

Rustige ligging met een prachtig uitzicht.

Er is plaats voor 1 stel/familie (2 tot 4 personen)

(De bijgeplaatste foto is het vakantiehuis en niet de B&B waar onze review over gaat)

Gereisd met partner in juli 2017

Een absolute aanrader!

Martin en Marijke, 26-6-2017

Alles is goed bij 'De heren van sfeer'

Alles wat we zochten hebben we hier gevonden: een geweldige B&B in een prachtige omgeving. Geert-Jan en Martien doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Een ruime kamer met eigen badkamer, keuken en terrasje, alles mooi en schoon. Een prima bed (ook niet onbelangrijk) een super ontbijt en zo kunnen we nog wel even doorgaan .....

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer weg willen!

Monique, 26-5-2017

Na 2 x in het vakantiehuisje gelogeerd te hebben, werd het hoog tijd om eens de ontbijtjes van Geert-Jan te proeven. Met een wandelvriend hebben we 4 nachten in de B&B vertoefd. De ontbijtjes: goddelijk! Elke dag een feest en een verrassing. De kamers zijn fijn om te vertoeven. De keuken is van alle gemakken voorzien. We troffen het geweldig met het weer. Alle dagen buiten kunnen ontbijten: prachtig uitzicht als cadeautje van de natuur. Heerlijke wandeltochten gemaakt, de lokale restaurants verkend, gezellig gekletst met de heren van sfeer, een rondleiding gekregen door hun nieuw aangekochte boerderij waardoor we werden meegenomen in de dromen van de gastheren. Kortom; Wij komen zeker nog eens terug, al was het alleen maar om de ontbijtjes en de sfeer (en het hekje, haha) ! Eigenlijk waren we er veeeeeeel te kort!
Gereisd met partner in mei 2017

Helemaal top!!

Etty en Kees, 9-5-2017

We zijn zeer hartelijk ontvangen. Dat is echt leuk binnenkomen. Onze kamer, badkamer en keuken zagen er zeer verzorgd uit! In de koelkast lagen zelfs lekkere Belgische biertjes voor ons klaar. Het ontbijt was zeer uitgebreid en origineel.

Met onze gastheren hebben we gezellige gesprekken gehad en ze kwamen met goede tips voor fiets- en wandeltochten. Onze racefietsen konden bij hen veilig gestald worden. Ook een prettig idee.

We hebben het heerlijk gehad, we komen graag nog een keer terug.

Nogmaals onze dank voor jullie persoonlijke vorm van gastvrijheid!

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische accomodatie op een superlocatie

Marcel, 2-5-2017

Wij zaten een week in de meivakantie in dit oude maar prachtig gerenoveerde en sfeervolle vakantiehuisje. Het ligt ongeveer 100 meter van de bed en breakfast vandaan, heerlijk vrij gelegen en met een prachtig uitzicht op de heuvels. Veel privacy. Mooie tuin met vijver en om ons heen schapen en kippen. Het huisje zelf voldoet prima voor 4 personen en is van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden (dat is ook wel eens anders). De aangebouwde glazen serre met open haard geeft een echte toevoeging waardoor je ook bij wat minder weer lekker 'buiten' zit. De heren van sfeer doen hun naam eer aan maar ze zouden ook de heren van gastvrijheid kunnen heten. Borgoumont is mooi gelegen, bezienswaardigheden zijn heel goed bereikbaar. Er zijn mooie wandelroutes beschikbaar, waarvan er ook nagenoeg bij het huisje starten. Samenvattend: een echte aanrader, we komen zeker eens terug!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastische plek !

De vos Manuel, 25-4-2017

Mooie B&B , warm onthaal bij aankomst , ontbijt tot in de puntjes verzorgd ! Wij gaan zeker nog terug , proficiat aan de uitbaters jullie doen dit heel goed !
Gereisd met partner in april 2017

Super plek en uitstekende gastheren

Hidde, 15-3-2017

Een droomplek. Zelden zo mooi gelogeerd met ook inspirerende gesprekken.
Gereisd met partner in maart 2017

Prachtige B&B op mooie locatie en top gastheren!

Lotte, 23-10-2016

Het was genieten! Heerlijk ontspannen verblijf gehad. Ontvangst was heel gastvrij en kamer (of eigenlijk appartement) heel mooi. Het ontbijt was heel uitgebreid en een plaatje om te zien. Uitzicht vanaf terras, jacuzzi en ontbijtlocatie heel mooi over de vallei. Alles is ingericht en wordt gedaan met oog voor detail en het is duidelijk dat de heren hier heel fijn wonen en dit graag delen met de gasten. Top!
Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heren van Sfeer in Borgoumont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heren van Sfeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Heren van Sfeer scoort een 9.9 uit 10 op basis van 25 reviews.