Hotel Le Ferme Libert **

6,4

8 reviews over Hotel Le Ferme Libert in het Nederlands

Zeer onvriendelijk

Gobbens, 21-8-2017

Niet welkom omdat we een hond bij hadden. Zeer onvriendelijk behandeld.

Gastvrijheid kent men hier niet.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed hotel met prachtig uitzicht

Roman, 14-5-2016

Ik had een ruime schone eenpersoonskamer op de derde verdieping.

Je moet nog wel een beetje trap kunnen lopen als je een kamer op de derde verdieping hebt. Het ontbijt was zeer goed en ruim, de eigenaresse bleef alles aanvullen. Wat wel een beetje vreemd was, dat er bij aankomst er niemand was. Na een telefoontje kwam de eigenaar mij inchecken. Ik heb zelf zeer goed gegeten bij het naast gelegen restaurant. En dit alles in een prachtige omgeving met een prachtig uitzicht!

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Fijn hotel, mooie ligging

Maike, 16-4-2012

Fijne vakantieplek, mooi weer, vriendelijk personeel, heerlijke natuur.
Gereisd met partner in augustus 2008

nooit meer!

ellenke_gerits, 12-2-2012

Wij zijn begin februari naar Ferme Libert geweest, gewoon om een wafel te eten. Toen we er binnenkwamen zat alles vol, we hebben 10 min. gewacht en toen hadden we een tafel. Pas na een dik halfuur kwamen ze onze bestelling opnemen. Pas na 45min kwamen ze de tafel, met de resten van je voorgangers, opruimen. Als je een koud drankje bestelde, dan kwamen ze dat al na 5 min brengen, maar als je een chocomelk en wafels bestelde... dan kwamen ze die pas na een uur brengen! De wafels zijn trouwens niet echt lekker, ze zijn redelijk taai. De volgorde wordt ook totaal niet gerespecteerd. We hebben mensen zien binnenkomen en terug buitengaan.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Frans Spiessens boeykens, 4-2-2008

Wij waren met gans de familie 14 pers in de Ferme Libert laatste weekend Januari.Kwamen toe in koude kamers wou je een doche nemen dan was dat met koud water.

Wij zijn gaan reklameren maar er gebeurde niets ons zien ze hier niet meer terug.

Gereisd familie in januari 2008

Lien, 29-11-2007

Met de ganse familie een weekendje gaan genieten in Ferme Libert. Ikzelf nog nooit eerder geweest. Mijn vader daarentegen al verschillende keren.

Heb niks aan te merken. Bediening was snel, verzorgd en vriendelijk. Heel kindvriendelijk. Eten was lekker (als je van al dat wild vlees houd tenminste). Kamer was ook mooi, badkamer meer als ruim genoeg! Ga er zeker nog terug naar toe!

Gereisd familie in november 2007

Luc Devos, 21-11-2005

Dit weekend 19/11 op gastronomisch weekend geweest met een busreis organisator

Bij aankomst temperatuur op de kamer 12°. De verwarming stond niet op. In de hoek van de kamer schimmel op de muur. De badkamer was zodanig klein dat er geen plaats was om iets te leggen. De douche kop was afgebroken en moest je in de hand houden.

Het gastronomisch menu zaterdag avond viel enorm tegen. Kervelsoep met zure nasmaak, Forel die in aangebrand vet in het bord lag te zwemmen. Hoofdgerecht met niet nader omschreven wild. 2 plakjes leder (onmogelijk te achterhalen van welk beest) met 1 aardappelkroket (later nog 2 bijgekregen) en wat worteltjes en een stronkje witloof

Menu zondagmiddag : Terug kervelsoep (niet zuur ditmaal) 1 ham en 1 kaaskroket, kwaliteit kapitein Iglo en een heel lekkere wildragout.

Alles met een onvriendelijke bediening

Hier zien ze ons nooit meer terug

Gereisd anders in november 2005

elize & henny, 4-9-2005

ferme Libert kligt aan een erg steile weg omhoog; als je er eenmaal bent is het uitzicht prachtig. Prima plaats om van daar uit te gaan wandelen. In de winter moet je wel erg lang op je koffie of drankje/hapje wachten is onze ervaring. In de zomer valt dit reuze mee. Schone kamer gehad in het bijgebouw, douche/toilet met harmonikadeur.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ferme Libert in Beverce (bij Malmedy), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ferme Libert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Ferme Libert scoort een 6.35 uit 10 op basis van 8 reviews.