Hotel Zum Goldhahn

9,4

30 reviews over Hotel Zum Goldhahn in het Nederlands

Prijs / kwaliteit : prima

Peter Bailliu, 8-10-2017

We zijn donderdagnamiddag toegekomen bij Hendrik en Saskia en heel warm onthaald. De kamer was in orde, alles wat je nodig hebt is voorzien, ook praktische badkamer aanwezig. De gastvrouw heeft telkens voor een heel lekker avondmaal (3 gangen) gezorgd. Er is ook een gezellige plaats om te aperitieven dicht bij de houtkachel. Ook veel tips gekregen voor bezoeken in de streek en als extra presenteerde de gastheer ons om herten te gaan spotten in het Eifel natuurgebied (ongeveer 30 minuten afstand). Kortom heel geslaagd !!
Gereisd met partner in oktober 2017

Een pareltje in de streek

Christina en Johan, 2-3-2017

Warm onthaal, fijne mensen. Gezellig lekker eten, kamers alles kraaknet.

Blij dit pareltje te hebben ontdekt, wij komen zeker terug. Nogmaals in één woord super!

Gereisd met partner in februari 2017

supergpoed ,toffe uitbaters en superlekker eten

Alex, 26-2-2017

zijn begin februari voor overnachting met ontbijt en diner bij deze zeer leuke en aangename mensen terecht gekomen .Wat ons direkt opviel was de gezellige sfeer die er hing met de uitbaters en hun leuke kinderen .s'Avonds werden we door de gastvrouw getrakteerd op een superlekker avondmaal.Ondanks dat ze vegetarieer is kan ze ongelooflijk lekker koken. s'Ochtends stond er ons een zeer lekker en heel gevarieerd ontbijt te wachten met steeds de vraag of we van alles genoeg hadden .Kortom deze B&B is een aanrader voor iedereen en niet vergeten een prachtige omgeving op de koop toe .
Gereisd met partner in februari 2017

Een fantastische B&B, lekkere keuken,alles oke!

Luc en Eliane, 31-1-2017

Zeer vriendelijk onthaal, een B&B met al het nodige en prima in orde, prachtige ligging, zeer lekkere keuken,prijs kwaliteit tip-top,.

Een echte aanrader!

Zeer gezellige en warme uitbaters.

Het is als thuis komen in een familiale sfeer!

Doe zo verder;

Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2017

Een echte aanrader

Willy van eyken, 6-6-2016

Prachtige locatie, netjes en mooi verzorgd.

De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en spontaan.

Het ontbijt en avondeten was super.

We zijn hier twee nachten geweest en werden echt verwend.

Hier komen we zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Echte aanrader

familie met twee kleine kinderen, 28-4-2016

Prachtige lokatie! Zeer hartelijk onthaal en lekkere keuken. Er zijn veel activiteiten voor kleine kinderen (4 & 7), en de ouders hebben zich ook goed geamuseerd!

De familiekamer is prima. We hebben niets gemist.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

zeker een aanrader

stefaan, 3-4-2016

Prijs kwaliteit super.

Avondeten 3 gangen superlekker voor maar 25 euro/persoon

ontbijt lekker uitgebreid

Gastheer en Gastvrouw houden enorm veel rekening met de wensen van hun gasten

Gereisd met vrienden in april 2016

Verrassend goed !

Marc en Martine Dens Leijnen, 12-10-2015

Ach ja , we gingen er eens een dagje tussen uit. Met de bon gekregen van onze zoon verzeilden we bij Zum Goldhahn. Onze verwachtingen waren niet hoog gespannen . We zijn immers al jaren lang de vier sterren hotels gewoon tijdens onze zomervakanties. Toch was het een zeer aangenaam verblijf. Dankzij de zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters voel je je meteen thuis. De vrouw des huizes kookt als een topkok, super lekker voor een redelijke prijs. De kamers waren ruim ,netjes, kortom perfect in orde. Hier willen we zeker nog eens terug naar toe en dan nemen we een paar dagen extra want twee dagen was echt wel kort voor deze mooie streek te verkennen.Dikke aanrader !!
Gereisd met partner in oktober 2015

Zeer aangenaam verblijf!

Fam. Van Saet, 16-8-2015

Wij hebben een zeer aangenaam weekend doorgebracht in deze B&B. De gastheer en gastvrouw zijn ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. De sfeer is zeer familiair, wij voelden ons dadelijk thuis. Het ontbijt en avondmaal zijn zeer lekker. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. De omgeving is prachtig voor wandelaars en fietsers.
Gereisd met partner in augustus 2015

Zeer aangenaam

Cesar en Jacqueline, 4-8-2015

Heel leuk verblijfblijf. Ideaal om vandaaruit op de Vennbahn te fietsen. Zeer propere kamer en badkamer. Overvloedig ontbijt en lekker avondeten.

Zeer vriendelijke uitbaters.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Goldhahn in Amel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Goldhahn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Goldhahn scoort een 9.37 uit 10 op basis van 33 reviews.