8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal***** bij :

724 reviews over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in het Nederlands

mooi park!

lilian wevers, 17-8-2017
    • Onderkomen8

huisjes en park zien er mooi uit! alles goed voor elkaar, wat wij alleen niet aanraden is de cafetaria ruikt er smerig en eten was slecht volgens ons. Voor de rest top vakantie gehad, oja het plaatselijke grillhouse in zutendaal genaamd Kusadasi is een aanrader zeker voor afhaal !
    Gereisd familie in augustus 2017

Voldeed niet helemaal aan de verwachtingen.

EvdB, 12-8-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen9

Prachtig huisje en er is veel te doen in de omgeving. Lekkere lunch bij het restaurant. Het personeel is vriendelijk.

Maar helaas ook enkele minpunten. Weinig sfeer in ons gedeelte van het park. Wij zaten in een 6-persoons Jan de Bouvrie villa. Huisjes staan vrij dicht op elkaar. Sommige huisjes echt geen privacy op het terras. Geen speeltuintje oid in de buurt van de huisjes alleen een centrale speeltuin. Verder was het zwembad klein en het buitenbad echt koud. Er waren 40 kluisjes waarvan er max 10 op slot konden. De anderen waren defect.

Om het park zit een hek. Terwijl de achterzijde van ons huis tegen het bos aan lag, moesten wij eerst naar de hoofdingang lopen en hierna buitenom naar het bos. Dit kostte minimaal 20 minuten. Een wandeluitgang is meer dan wenselijk en zijn wij ook gewend van Landal. Nu zagen wij mensen over het (hoge) hek klimmen omdat ze de omweg wilde omzeilen. Voelde mijzelf een beetje gevangen in het park door dit hekwerk rondom.

De Wifi was matig; viel regelmatig weg.

Al met al een vakantie waar we leuke uitstapjes hebben gemaakt maar het park zelf tegenviel. We zijn van de Landal parken in Nederland zo gewend dat je rondom lekker de natuur in kunt. Dat was nu niet het geval. Fiets of auto echt wel noodzakelijk, zeker met kleine kinderen.

Fantastisch mooi verzorgd park

Christine Demuynck, 12-8-2017

Supervriendelijke medewerkers

mooi park

Dorothy, 10-8-2017
      • Onderkomen8

Leuk en goed onderhouden park

Vriendelijk personeel.

Super leuke speeltuin

Zwembad is een beetje klein maar wel heel netjes (jammer dat de lockers niet goed functioneren.)

Het eten kan beter

Gereisd familie in juli 2017

Walter Goldbach, 28-7-2017
      • Onderkomen10

Alles is goed zeker het verblijf in de Bungalows was meer dan ruim voldoende,hier kan Centerparks gaan kijken hoe ze het doen met de bungalows..en eten is zeker ook goed en niet vergeten dat hier een klein zwembad aanwezig is zowel binnen en buiten bad....
      Gereisd met partner in mei 2017

Leuk verblijf gehad.

Catherine, 27-7-2017
      • Onderkomen8

We verbleven in een 6P luxebungalow met onze kindjes van 2 en 4. Mooie bungalow en ruim genoeg voor ons viertjes. We vonden wel dat er weinig privacy was, wij konden nergens zitten zonder langs alle kanten inkijk te hebben.

De grote buitenspeeltuin viel heel erg in de smaak, de binnenspeeltuin was voor onze kinderen ook leuk. In het zwembad hebben ze ook pret gehad, al is het niet veel meer dan gewoon een zwembad.

In de parkshop vind je alles wat je nodig hebt. De pizza die je kan afhalen is echt niet lekker.

In de omgeving is er genoeg te doen.

Gereisd familie in april 2017

Aanrader!

Gea, 26-6-2017
      • Onderkomen10

Zeer geschikt voor verblijf met kleine kinderen. Wij zaten in een Plopsa bungalow echt super! Zeer vriendelijk personeel. Fijn dat er een binnen en buitenzwembad was!
      Gereisd familie in januari 2017

mooie villa's meerdere badkamers goede receptie

Yahyaoui, 9-6-2017
      • Onderkomen9

Techn.dienst een topper bij problemen wordt er gelijk aktie ondernomen

zwembad mag groter

Gereisd met vrienden in april 2017

Zutendaal

Francien kool, 5-6-2017
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10

Mooi park voor kinderen heel veel te doen

Voor de ouderen heerlijk rustig

Prachtig huisje met jacuzie

Gereisd met partner in juni 2017

ik heb er genoten van de rust in mijn bungalow

fam.peeters, 29-5-2017
      • Onderkomen8

Het is een duurder vakantiepark wanneer voor een grotere bungalow of woning kiest. Met de ganse familie ongeveer 20 personen tè duur. Wel veel comfort.
      Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in Zutendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal scoort een 8.08 uit 10 op basis van 728 reviews.