Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal *****

8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,2

731 reviews over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in het Nederlands

Mooie huisjes, maar met nog wel wat verbeterpunten

v.d. Wel, 20-10-2017
  • Onderkomen8

Mooie huisjes op het park, oogt wat rommelig aangezien er ook Jan de Bouvrie huizen bij stonden.

Vanwege de herfst, vielen er veel eikels op de daken van de huisjes. Het leek wel een militaire oefening !

Gelukkig hadden wij hier weinig last van, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit je nachtrust zeer negatief kan beïnvloeden.

Het zwembad is simpel, een vierkante bak met maar een diepte van 1,40. Restaurant was echt goed ! Goed eten en prima service.... aanrader !

Parkshop heeft voldoende artikelen, broodjes zijn prima.

Groot speeltuin voor de kleine kinderen, ziet er goed uit.

Al met al een aardig park, maar met nog wat verbeterpuntjes.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Perfecte ligging maar ook wat puntjes van kritiek

Jeca, 18-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Prachtig mooie omgeving en een super uitvalbasis! Goede matrassen. Lekker binnen zwembad en knusse schone blokhutten.Minder zijn de smalle bedden en de eikeltjes die in de herfst op de blokhutten vallen...oorverdovend en geen nachtrust gehad. Ook is er vaak zeer weinig waterdruk.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Fijne vakantie gehad

Mestrom, 7-10-2017
  • Onderkomen9

Fijn zwembad voor kinderen. Voor volwassenen is het tamelijk ondiep. Al kun je toch best aardig wat baantjes trekken.

Het park is mooi opgezet. Mooie huisjes en veel groen.

De woning was prettig en ruim van opzet. Ook kon je fijn buiten zitten.

Er is zowel indoor als outdoor een speeltuin en je kunt lekker eten in het restaurant.

Het is een mooie uitvalsbasis voor diverse uitstapjes in de omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2017

Erg gezellig

Joyce, 17-9-2017
    • Onderkomen9

Het is een overzichtelijk, keurig onderhouden park met nette huisjes. De auto mag bij je huisje staan, dat vinden wij erg gemakkelijk. De binnenspeeltuin en het zwembad is onze dochter van 4 heel enthousiast over. In het huisje zijn wat kleine gebreken. 1 kiepkantel raam is ontzet, vermoedelijk door herhaaldelijk verkeerd openen. Het vormt geen inbraakgevaar. De bedden zijn smal en nogal hard. De rookmelder gaat af als je pannekoeken bakt en er is kortsluiting wanneer we te veel water op het aanrecht gebruiken met poetsen. (Kookplaat elektrisch) koffie kopen bij het winkeltje was een belachelijk dure grap. €5.10 voor 250 gram aroma rood? Dat vinden wij misdadig duur.

Ook valt op dat er zwerfkatten op het terrein lopen.

Verder werkelijk niets aan te merken, onze dochter was heel verdrietig toen we weer naar huis moesten. Wij komen vast terug. (Met onze eigen koffie)

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Het was een super vakantie

Desiree, 2-9-2017
    • Onderkomen9

Wij hebben in een houten chalet met veranda gezeten 419 en vrienden in 430 lagen dicht bij elkaar. Super netjes met 3 slaapkamers. We hadden twee mooie fietsen voor een week.

We mochten eerder in het huisje omdat het al schoon was.

Wat ook goed was geregeld omdat wij met het openbaar vervoer daar aan kwamen werden we door iemand van het park bij de bus opgehaald. Dus geen 10 min. lopen met de koffer. Was erg goed geregeld.

Het winkeltje op het park heeft niet heel veel en is niet groot.

Broodje prima geregeld voor de ochtend.

Er kunnen zeker wat dingen beter dat klopt wel.

Het zwembad buiten is aan verbetering toe.

Maar toch hebben we er heerlijk van genoten.

Ook zou het mooi zijn als er eens een mooi binnen zwembad komt. Wat echt bij landal hoort.

Nu heel simpel nog.

Buiten het park erg veel te zien en te doen.

Veel wandel en fiets routes die goed staan aangegeven.

Ook met de bus kun je alle kanten uit.

Het blote voeten pad een echte aanrader.

Maar het park verder ziet er heel mooi uit en het personeel is zeer vriendelijk.

Wij komen zeker over een jaar of twee of drie terug om te kijken wat ze anders gemaakt hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

geweldig, heerlijk park

Erik, 2-9-2017
    • Onderkomen9

We zijn twee weken te gast geweest, heerlijk! Komen zeker terug. Als ik een minpuntje moet benoemen dan is dat het zwembad. Binnenbad is niet meer dan een zwembad, hier mist een glijbaantje voor de iets oudere kinderen. Het buitenbad was erg koud.

Een heerlijke vakantie gehad

fam. Gabel, 30-8-2017
    • Onderkomen8

Mooi Park. Wij hadden een houten huisje. Prima ligging nr. 314. De Jan de Bouvrie huisjes hebben veel minder privacy dan de houten huisjes. Problemen met de cv ketel maar werd heel snel opgelost. We kregen een nieuwe en een gratis ontbijtje als tegemoetkoming. Echt super. Zwembad verdient een punt van aandacht. Binnen niet groot maar dat wisten we maar als er nu nog meer huisjes bijkomen toch echt te klein. Buiten zwembad niet verwarmt zou ik wel doen. Buiten het gehele roosten om het zwembad is aan vervanging toe om de meter kapot of aan elkaar gemaakt. Tegels liggen los of schots en scheef. Zou deze allemaal vervangen. Winkeltje heel erg weinig keus. Goede supermarkt in het dorp en anders in Maastricht 8km verderop. Restaurant op het park heeft heerlijk eten. En goede prijs. Verder in de omgeving genoeg te doen. Als zwembad word aangepakt omen wij zeker nog eens terug

mooi park!

lilian wevers, 17-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

huisjes en park zien er mooi uit! alles goed voor elkaar, wat wij alleen niet aanraden is de cafetaria ruikt er smerig en eten was slecht volgens ons. Voor de rest top vakantie gehad, oja het plaatselijke grillhouse in zutendaal genaamd Kusadasi is een aanrader zeker voor afhaal !
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voldeed niet helemaal aan de verwachtingen.

EvdB, 12-8-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen9

Prachtig huisje en er is veel te doen in de omgeving. Lekkere lunch bij het restaurant. Het personeel is vriendelijk.

Maar helaas ook enkele minpunten. Weinig sfeer in ons gedeelte van het park. Wij zaten in een 6-persoons Jan de Bouvrie villa. Huisjes staan vrij dicht op elkaar. Sommige huisjes echt geen privacy op het terras. Geen speeltuintje oid in de buurt van de huisjes alleen een centrale speeltuin. Verder was het zwembad klein en het buitenbad echt koud. Er waren 40 kluisjes waarvan er max 10 op slot konden. De anderen waren defect.

Om het park zit een hek. Terwijl de achterzijde van ons huis tegen het bos aan lag, moesten wij eerst naar de hoofdingang lopen en hierna buitenom naar het bos. Dit kostte minimaal 20 minuten. Een wandeluitgang is meer dan wenselijk en zijn wij ook gewend van Landal. Nu zagen wij mensen over het (hoge) hek klimmen omdat ze de omweg wilde omzeilen. Voelde mijzelf een beetje gevangen in het park door dit hekwerk rondom.

De Wifi was matig; viel regelmatig weg.

Al met al een vakantie waar we leuke uitstapjes hebben gemaakt maar het park zelf tegenviel. We zijn van de Landal parken in Nederland zo gewend dat je rondom lekker de natuur in kunt. Dat was nu niet het geval. Fiets of auto echt wel noodzakelijk, zeker met kleine kinderen.

Fantastisch mooi verzorgd park

Christine Demuynck, 12-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Supervriendelijke medewerkers

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Mooi Zutendaal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal in Zutendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal scoort een 8.08 uit 10 op basis van 735 reviews.