Bed and Breakfast De Edelsteen ***

Bed and Breakfast De Edelsteen
De Edelsteen
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast De Edelsteen bij:

19 reviews over Bed and Breakfast De Edelsteen in het Nederlands

Prachtige B&B

Bjorn, 12-9-2016

Zeer mooie B&B in het Nationaal Park Hoge Kempen. Ideale locatie om te fietsen of wandelen. Kamers zijn heel mooi verzorgd. Lekker ontbijt. Vriendelijke gastheer.
Gereisd alleenreizend in september 2016

Fantastische plek

Marjan Vd bersselaar, 16-8-2016

B&b de edelsteen ligt nabij gelegen nationaal park Hoge Kempen. Voor ieder wat wils
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer gastvrije B&B

Piet, 7-9-2015

We waren op 6 en 7 augustus 2015 te gast bij B&B De Edelsteen te Zutendaal. Gastvrouw Hilde is een échte gastvrouw. We hebben genoten van de perfecte kamer: ruim en ook bruikbaar voor minder-valide mensen. Het ontbijt liet niets te wensen over. Onze fietsen, waaronder een E-trike hebben we kunnen stallen in een droge en afgesloten ruimte.Fietstochten zijn in ruime mate beschikbaar. Conclusie: we zijn zeker van plan nog eens te komen.
Gereisd met partner in augustus 2015

Het uitbaten van een B&B is hier een passie

Luc Vanleeuwe, 12-4-2015

Mooie en nette kamers. Heerlijk ontbijt en warme maaltijden.

Niets is teveel om de gasten te verwennen.

Dank zij de aangeboden vervoerservice is het mogelijk om het lange afstandswandelpad van Het Nationale Park Hoge Kempen af te wandelen ofwel mooie stukken van het Grote Routepad GR 5 (Bergen op Zoom - Nice) dat langs de B&B passeert.

Gereisd met partner in april 2015

Heerlijk!!!!

Hay en Marion, 20-5-2013

Wij hebben met 12 vrienden en onze 8 paarden een prachtig weekend gehad. Zeer gastvrije en luxe accommodatie, heerlijke bbq goed ontbijt, mooie luxe kamers. Bovenal uitstekende plek om je paard te stallen en mooie omgeving om te rijden of fietsen. We komen terug!!!!

De B(r)okkenrijders

Gereisd met vrienden in mei 2013

Ten zeerste aanbevolen

marc.backx, 11-5-2013

Zeer goed ontvangen. Alles leek nog nieuw maar toch al 5 jaar open. Ondanks type woning (omgebouwde loods) is het binnen zeer gezellig met alle comfort. Inclusief Airco. Problemen worden direct opgelost (vastgelopen TV distributie). Zeer uitgebreid ontbijt. Rustige ligging met alles erop en eraan voor de fietser en paardenliefhebber. Weides in de buurt met stallingen. Centraal gelegen voor wie Limburg wil verkennen.
    Gereisd met partner in mei 2013

Super plek!

Lonneke, 3-4-2013

Wat een super weekend hebben we gehad! We hebben het lange afstand wandelpad van 72 km gewandeld. dirk heeft een perfect systeem opgezet, zodat je precies weet waar hij je kan ophalen. De volgemde dag word je na een uitgebreid ontbijt weer op dat punt afgezet. De lunchpakketten waren zeer royaal! En als klap op de vuurpijl waren de driegangen diners heerlijk! Tel daar een lekkere kamer bij en je weekendje is perfect! Zeker een aanrader! Ook juist voor wandelaars die het LAW willen lopen!

Dirk en Hilde, bedankt voor een ongelooflijk weekend!

Gereisd met partner in maart 2013

Een absolute aanrader!!!

Bert, 9-9-2012

Wij zijn deze zomer (half augustus) voor 3 overnachtingen bij Hilde en Dirk geweest en hebben echt wel een fantastisch verblijf gehad. We kregen direct een welkomstdrankje en een massa aan informatie over hetgeen in de buurt te verkennen was. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Ruime kamer met airco, toilet, douche, lavabo, minibar,... Onze dochter was in haar nopjes met haar sofabed, die de grootte had van de onze! Elke dag verse handdoeken, opgemaakte bedden, minibar aangevuld, tot in de puntjes gepoetst. Het ontbijt was even verzorgd en erg gevarieerd. Hilde zorgde met plezier voor koffie, thee, zelfs zelfgemaakte warme chocomelk voor Emma en een eitje in al zijn vormen (omelet, spiegelei, ...). Kortom, deze B&B is een echte aanrader en je voelt je er meteen thuis dankzij de hartelijkheid en gastvrijheid van de uitbaters. Wij keren zeker terug!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Aangenaam verblijf!

Nick, 21-2-2012

Prachtige B&B, leuke ontvangst bij aankomst. Persoonlijke benadering is zeer plezant. De gastvrouw is steeds hulpvaardig en geeft veel info over de streek wat zeer handig is. Ontbijt heel erg verzorgd, kamers tip top in orde. Hier komen we in augustus terug!
    Gereisd met partner in februari 2012

stijlvol & leuk

kattaklop, 7-6-2011

Bed a breakfast "De Edelsteen" is de ideale plek om te genieten van alle mooie dingen.
    Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Edelsteen in Zutendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Edelsteen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Edelsteen scoort een 9.25 uit 10 op basis van 19 reviews.