9,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Casa Roman**** bij :

102 reviews over BedAndBreakfast Casa Roman in het Nederlands

Super!

Christine Jooris, 30-6-2017

Deze B&B is super gezellig en heel mooi ingericht. De ontvangst is zeer vriendelijk en het ontbijt top!
Gereisd familie in juni 2017

zeker voor herhaling vatbaar

mart bosch, 7-1-2017

alles gewoonweg super , de kamers , het ontbijt , de ontvangst , kortom het gehele concept
Gereisd familie in augustus 2015

Het was er super!

Wilfried, 28-8-2016

De uitbaters Nadia en Giacomo zijn echt lieve mensen ze hebben ons van harte verwelkomt met een drankje en een lekker hapje. Hebben ons vooral zeer familiaal ontvangen. Wij hadden al veel B&B gedaan maar deze heeft al de andere overtroffen, ik zou zeggen zeker 5 bedjes waard en dat op alle gebied, zowel op de ontvangst, als ontbijt en slaap comfort.. Daarnaast is er een pracht van een tuin die uit nodigt tot rust en dat met een zwembad. Ook ons hondje was een welgekomen gaste .Wij van onze kant vonden het geweldig fijn en super om daar te zijn.We komen zeker nog eens terug en voor toekomstige B&B ers zeker een aanrader Doen en al vast echt genieten! Daaaaag !
Gereisd met partner in augustus 2016

alles dik in orde

Lieve, 13-7-2016

prima ontvangst, prima kamer, prima ontbijt

lekker brede bedden

allervriendelijkste mensen

Gereisd met partner in juli 2016

Dubbel en dik genieten in casa Roman!

Jo en Hilde en compagnie, 21-2-2016

We bedanken Nadia en Giacomo van harte voor het zeer gastvrije onthaal. Het was echt genieten van het lekkere Italiaanse dineetje, van het verzorgde en uitgebreide ontbijt, van de mooie en comfortabele kamers.

Kortom een heerlijk weekendje Limburg.

2 tips voor uitstap: bezoek olv gids Jef (oud-mijnwerker) aan de mijn van Beringen: formidabele verteller die het harde werken in de steenkoolmijnen weer tot leven bracht. Tochtje doorheen de omgeving met huifkar met Marc en Trees!

Gereisd met vrienden in februari 2016

Gewoon fantastisch, super.

Kinnart Francis, 27-10-2015

Super gezellige gastvrouw die weet om met haar gasten om te gaan. Kraaknette kamers, super ontbijt, eitje naar wens , pannenkoek, huisgemaakt brood, eigen gemaakt gebak. Gewoon een aanrader. Alvast bedankt om ons een gezellig weekend te bezorgen. Spijtig dat we niet konden genieten van het mooie zwembad, was iets te koud.
Gereisd met partner in oktober 2015

netjes hondvriedelijk

Jean-Pierre De Groef, 6-9-2015

Alles prima in orde. Zeer netjes en zeer behulpzame eigenaars. Echt hondvriedelijk.
Gereisd met partner in september 2015

heel leuke vakantie

tiny, 13-8-2015

aangenaam bij heel gastvrije mensen , het zwembad was top ; heel goede bedden met prima hoofdkussens . Een goede prijs/kwaliteit .
Gereisd anders in augustus 2015

Zo duur voor zoveel kitsch

Sophie, 8-8-2015

De bed en breakfast is volledig aan vernieuwing toe. Ouderwetse omgeving en kamers vol kitsch. Ontbijt onsmakelijk voorgesteld. Geen verse fruitsalade. Absoluut zijn geld niet waard.
Gereisd met partner in januari 2015

casa roman = mega!

Bram , 25-5-2015

Nadia is gewoon zalig, haar man is relaxt zalig :)
Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Roman in Zonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Roman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Roman scoort een 9.57 uit 10 op basis van 120 reviews.