Bed and Breakfast Campola ***

9,5

3 reviews over Bed and Breakfast Campola in het Nederlands

Uit met een thuisgevoel

Mia en Rob, 26-9-2012

Campola is meer dan een bed&breakfast door de mogelijkheid van halfpension. Een niet te versmaden mogelijkheid. Jos is een sterren chef, die iedere dag weer voor een verassing zorgt. Marleen is de stille kracht, die zorgt dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Kortom beter kan haast niet. De gastvrijheid en adviezen van alles, dat in de omgeving te doen is maken een verblijf tot een feest.

De scherpe prijsstelling draagt daar nog extra aan bij.

De lat ligt hoog, maar ze maken het waar!

Gereisd met partner in september 2012
Jos, eigenaar, 16-1-2016

Hartelijk dank voor de fijne woorden. We doen ons best om op de ingeslagen weg verder te gaan.

Door uw inbreng kwamen er zeker nieuwe klanten toe in onze B&B, waarvoor onze dank.

Mogelijk tot een volgende gelegenheid

Campola een aanrader

Wil en Leo Zoetermeer, 29-4-2010

Zeer gastvrij B&B in Koninksem. De kamers zijn zeer verzorgd. Heerlijk uitgebreid ontbijt. De gastvrouw- en heer zijn erg hartelijk, zodat je je erg snel thuis voelt. De gastvrijheid van Marleen en Jos staat voorop én natuurlijk de mooie omgeving Haspengouw. Nadat we héérlijk gefietst hadden in een prachtige glooiende omgeving met de fruitbomen in volle bloei (eind April) konden wij van de tuin genieten, waarbij wij een uitmuntend, verzorgd en een artistiek aangekleed menu kregen voorgeschoteld. Een bezoek en overnachten in Gastenkamers Campola is een bezoek méér dan waard. Een aanrader!!!!!
Gereisd met partner in april 2010
Jos, eigenaar, 16-1-2016

Hartelijk dank voor de lovende woorden. We doen ons best om op deze manier verder te gaan.

Hopelijk tot spoedig bij een volgende gelegenheid

Marleen en Jos

Een locatie waar gastvrijheid de boventoon voert!

De levensgenieters., 29-4-2009

Wij hebben hier met vrienden een weekend doorgebracht. De kamers zijn zeer mooi ingericht. De gastheer en gastvrouw weten wat gastvrijheid is. Wij hebben er een ontbijt genomen endat was zeer goed verzorgd met alles er op en aan. Wil je een weekend in Tongeren doorbrengen dan is Campola een uitstekend locatie om te verblijven.
Gereisd met vrienden in april 2009
Jos, eigenaar, 16-1-2016

We hopen dat door uw inbreng op deze site er nieuwe klanten mogen toekomen in onze B&B, waarvoor onze dank.

Hopelijk tot spoedig bij een volgende gelegenheid

Marleen en Jos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Campola in Tongeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Campola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Campola scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.