Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis Pietershof in het Nederlands

Zeer mooi en gezellig vakanyiewoning

thienpont leo, 30-7-2017

Zeer mooi ingerichte woning. Het had een wow-effect bij het binnenkomen.

Zeer geriefelijke keuken : zeer ruim en veel materiaal.

Zeer gezellige en toch grote leefruimte..Mooie slaapkamers en voldoende badkamers en douches.

Ideaal gelegen om allerhande activiteiten te doen.

Het was er super om te verblijven. Ideaal voor grote groepen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk familiehuis

anina63, 29-1-2014

In december 2013 hebben we ons jaarlijkse familieweekend hier doorgebracht. Het was van begin tot eind top, Zéér smaakvol ingericht (we hebben het ook wel meegemaakt dat verhuurders hun 'afdankertjes' hadden doorgeschoven naar het te verhuren huis) mooie schilderijen aan de muren. De keuken heel ruim en compleet, mooie haard, grote tuin. Alle slaapkamers perfect ingericht, goede boxspings. Wij hebben ons hier enorm welkom en thuis gevoeld, compliment aan de familie Akkermans!

Aanrader dus

Gereisd met vrienden in december 2013

Wat een ligging

Fulko, 24-6-2009

Op een steenworp afstand van Nederland ligt dit landhuis.

De eigenaar woont er nu naast. De woning is zeer geschikt voor groepen tot 20 personen. Met z'n tweeen zou je bijna verdwalen. Ligt is een frans sprekend gedeelte. Je voelt je net in Frankrijk.

De eigenaar is nu wijnboer. Het is de moeite waard je in te schrijven voor een wijnproeverij.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pietershof in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pietershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Pietershof scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.