8,7

Zoover award

221 reviews over Camping Natuurlijk Limburg in het Nederlands

Super camping,een aanrader!

Bogaert Christine&Jeanique, 19-8-2017

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en het sanitair is top!
Gereisd met partner in augustus 2017

Genieten alom!

Simkens, 18-8-2017

Supergezellige camping met topeigenaars! Wij gaan zeker terug!
Gereisd familie in juli 2017

Een volgend bezoek waard !

Damman, 18-8-2017

Mooie camping met heel proper sanitair, leuk zwembad, aangenaam terras en vriendelijke uitbaters. Ligging optimaal voor mooie wandelingen ! Wel een beetje jammer dat de keuken redelijk vroeg sluit voor onze (vakantie)normen
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie verzorgde camping

Miguel, 18-8-2017

Camping is verzorgd en rustig. Sanitair is op en top. Winkels liggen dicht bij. Zwembad is basic en valt klein uit
Gereisd met partner in januari 2017

Formidafantaweldig

Wilfried, Ilan, Arvid Thijs, 10-8-2017

Vooral de vriendelijke ontvangst en de spontane service zijn opvallend positief.

De accomodaties (Lodge en chalet) zeer aangenaam, netjes, modern: kortom 'outstanding'.

Mooie rustige camping (absoluut geen drukte(makers)) in deze prachtige streek. Voorzieningen erg netjes.

Café terras piko bello: goede service, lekkere ijsjes, bier, eten...

Gereisd met vrienden in augustus 2017

fantastisch

herman, 8-8-2017

proper sanitair,heel vriendelijke eigenaars, streek heel goed om te fietsen en wandelen : aanrader
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Gezellige, vriendelijke en schone camping

Teun en Bregje, 8-8-2017

Ik heb met plezier op deze camping gestaan. Niet heel groot (en dat vind ik fijn) Bij slecht weer kon je in de speelruimte spelen, bij mooi weer in de speeltuin of in het zwembad of gewoon over het hele terrein. Ideaal voor kinderen. Het sanitair is helemaal opgeknapt en goed onderhouden er werd verschillende keren per dag schoon gemaakt. Het waterverbruik gaat op een pasje. (Erg makkelijk) Kortom ik vond het heel fijn en heb geen negatieve opmerkingen over deze camping.

Mooie gemoedelijke camping

Carla van Renswoude, 29-7-2017

Mooie camping , met super behulpzame mensen. Al een aantal keer op deze camping geweest deze keer maar 1 nacht.Prima en schoon saiitair. Mooi zwembad en lekker eten in de taveerne.
Gereisd familie in juli 2017

Natuur is prachtig,rustig verkeer,mooie dorpjes.

Theo en Riet Marijnissen, 27-7-2017

Je kunt er rust vinden, heerlijk eten (o.a. forel bij de forelkwekerij), wandelen, fietsen, motorrijden, kastelen en dorpjes bezoeken etc. Ook kun je vertier zoeken in mooie grote steden, vlakbij: Maastricht, Luik en Aken. Een bezoek aan de grote begraafplaats in Margraten is heel indrukwekkend. Elk jaar gaan wij daarheen en wonen een memory-concert bij op de begraafplaats, daarna gaan wij eten bij "onze camping" Natuurlijk Limburg. Wij waren 2 x met de caravan op de camping en 2 x in een appartementje (met motor).De camping is goed ingericht, sanitair prachtig en wordt heel goed onderhouden. Zwembad is mooi en op goede temperatuur, terras gezellig! Menu is uitgebreid.
Gereisd met partner in juli 2017

Wederom een heel leuke vakantie gehad !

Mieke en Pascal (Gent), 24-7-2017

Superleuke eigenaars, altijd beschikbaar voor de kampeergasten, wel een beperkte menukaart, maar wel heel erg lekker en met liefde gemaakt, alsook heel centraal gelegen in een bosrijke omgeving, wij zijn alvast trouwe bezoekers van deze gezellige camping
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurlijk Limburg in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurlijk Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurlijk Limburg scoort een 8.73 uit 10 op basis van 222 reviews.