Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans

9,3

27 reviews over Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans in het Nederlands

Wauw!!

Joris en Monique, 13-4-2017

Het is echt wel een paradijsje. Alle kleine details maken dit tot een mooi geheel. We hebben hier van alles genoten.

Alles klopt. Mooie inrichting en ontspannen sfeer. Het voelde alsof we echt thuis kwamen. Raymond en Pauline hebben alles zo voorzien om je echt in de watten te leggen. We hadden rust nodig en we hebben rust gekregen. In de hottub kwamen we echt tot rust. Daarna lekker film kijken op het grote scherm.

Ook de locatie van de boerderij is prachtig. Het was voor ons een uniek verblijf.

Wij kunnen er weer even tegenaan in de drukke hectische wereld. En als we weer rust nodig hebben, komen we zeker terug!

Groetjes, Joris en Monique

Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch, het is echt een belevenis

Leoline, 5-3-2017

Als je even helemaal op jezelf wilt zijn en lekker wilt cocoonen alleen of samen is dit de ideale plek. De hout gestookte kachels vind ik super leuk. Alles is met heel veel zorg en liefde gemaakt en ingericht en perfect voor elkaar.

De enige aanmerking die we hebben is dat er wel veel en strenge regels zijn.

Dat gaat soms een beetje ongemakkelijk aanvoelen

Gereisd met partner in november 2016
Hoeve de witte Gans, -, 10-3-2017

Bedankt voor het leuke berichtje.

Om een met veel liefde en zorg gecreëerd plekje te behouden, is helaas niet alles mogelijk... We vragen daarom met onze spullen om te gaan, zoals je ook met je eigen spullen doet.

Rookvrij is bij ons echt 100% rookvrij. Hiervoor zullen we nooit een uitzondering maken. Vooraf aan de reservering hebben we daarom ook heel duidelijk aangegeven dat ons plekje ongeschikt is voor actieve rokers.

Geweldig

Natasja Kampshoff, 28-9-2016

Een prachtige hoeve gelegen in de Voerstreek.Mooie en luxe accommodatie met een hele fijne sfeer.Lieve mensen die je gastvrij ontvangen, tijd maken voor een praatje als je dat wilt, maar waar je ook heerlijk helemaal op jezelf kan zijn.Waar gaan we vandaag ons ontbijt eten,op een terrasje in de zon of lekker onder een boom in de schaduw?Gaan we na een wandeling relaxen in de bedstee of buiten op een van de zonnebedden of misschien op het lavendelterras?Lekker de ruimte en de rust om te doen wat je wilt......kop koffie mee of toch maar dat flesje rose op het terras?Poes komt er gezellig bij liggen en ook de kipjes scharrelen lekker rond.En vergeet vooral dat overheerlijke ontbijt niet,elke morgen weer gebracht in een mooie mand door Raymond.Leuke uitstapjes te maken in de omgeving,prachtige wandelingen en vooral goed eten.
Gereisd met partner in september 2016

Een geweldig ontlaad en oplaadplekje!

Peter en Petra, 23-9-2016

Tot in de kleinste details prachtig ingericht. Rustiek uiterlijk, maar wel voorzien van alle gemakken. De rust, de ruimte, de omgeving, de natuur. Het is allemaal even fijn. En de eigenaars Raymond en Pauline zijn ontzettend gastvrije, vriendelijke mensen die moeite doen om het naar je zin te maken. De ontbijtjes (roomservice!) zijn zo ruim dat je er ook een lunchpakketje van kan maken, de kipjes scharrelen over het erf, de katten komen bij je op schoot als je op één van de heerlijke plekjes in de tuin gaat zitten. De kamer (droomkamer) was heerlijk koel, met een fijn bed (met donsen dekbed) en keuze uit verschillende hoofdkussens. Een ruime badkamer, een keukentje met koffie,-en thee mogelijkheden. En tv met een ruime keuze aan films voor in de avond: lekker lui vanuit bed nog ff tv kijken. Kortom: een geweldig ontlaad en oplaadplekje!

Heerlijke plek!

Rob en Anna van Benthem, 21-9-2016

Wat een geweldige plek! Pauline en Raymond runnen een B&B met 4 accommodaties, Wij logeerden 4 nachten in de Droomkamer, de meest eenvoudige kamer maar wel van alle gemakken voorzien. Logeeradressen voorzien van comfort en luxe zijn genoeg te vinden. Wat maakt deze B&B dan zo bijzonder? het is een gevoel wat je overkomt vanaf het moment dat de poort opengaat. Rust, aandacht, hartelijkheid, gastvrijheid, kippetjes, poezen, de kraaiende haan om 08.30 uur, overal plekjes waar je heerlijk kunt zitten met vrolijke en gezellige accenten (je kijkt je ogen uit :-) We hadden een lekker bed, prima douche, alles ruikt fris en is schoon. Bedankt hardwerkende lieve mensen, We komen zeker nog een keer terug want ook in de omgeving zijn we nog lang niet uitgekeken! Ps. Kindvriendelijkheid krijgt een 1 maar wij vonden het prima dat kinderen niet welkom zijn! Lekker rustig.
Gereisd met partner in september 2016

Een beetje overdreven hoge cijfer voor deze B&B

Claeys g., 20-7-2016

Zeer goed: rust (stilte)

Goed: droomsite was best ok, met een paar mankementjes (geen shampoo voorzien of badschuim voor het mooie bad.

Ook was er niks in de frigo aanwezig of een fles water.

Minder goed: geen airco aanwezig, vooral omdat de droomsuite onder dak zit (meer dan 30graden).

Ontbijt was ok, maar een cakeje, een pistolletje en croissant met schelleke kaas, is veel te weinig voor een B&B

Voor een 160euro per nacht vinden we dit toch vrij veel.

Gereisd met partner in juli 2016
Hoeve de witte Gans, -, 6-8-2016

Jammer dat jullie niet content waren met het 'goede' weer en het feit dat bij ons geen kinderen zijn. Ter plaatse gaven jullie aan dat alles naar wens was.

Jullie hadden de pech om tijdens een heel warme zomerse dag (+37 graden) bij ons te gast te zijn. Onze boerderij is super goed geïsoleerd, maar open je op het heetst van de dag de ramen, dan komt de warmte toch naar binnen...

Kinderen kunnen niet verblijven. Spijtig dat jullie dit heel negatief beoordelen, terwijl jullie de rust en stilte bij ons wel waardeerden.

Shampoo/bad/doucheschuim met een lekker geurtje is aanwezig (dispenser).

We bieden verschillende ontbijten aan. Jullie kozen voor een ontbijt met warme speltbroodjes, heerlijke croissants, verse muffins, etc. Uiteraard hadden jullie van ons ook een nog uitgebreider ontbijt mogen bestellen :-)

Gekoelde drankjes en bronwater hebben we bij aankomst aangeboden, echter de koelkast in de keuken van de Droomsuite laten we bewust leeg voor jullie eigen spulletjes.

Heerlijk romantisch verblijf in een droomsuite

Sandra, 14-4-2016

Al bij aankomst zie je de romantiek er vanaf spatten .. een mooie rustieke boerderij met allerlei beesten erbij.. ganzen, schapen , kippen em wat poezen. Wij hadden de Droomsuite XXL geboekt en deze maakt zijn naam waar! Een heerlijke kamer met een goed bed, romantische hart-vormige douche en vrijstaand bad in de kamer. Het XXL gedeelte geeft enorm veel extra ruimte , een snoepkast en een heerlijke bioscoop kamer waar je op groot scherm tv, films en zelf netflix kan kijken in twee heerlijk luie stoelen. Het luxe ontbijt wat we besteld hadden kwam in een grote pick-nick mand aan in de kamer en was heerlijk ( en meer dan voldoende).

Al met al was het een heerlijke accomodatie waar je echt even helemaal weg bent..

Gereisd met partner in april 2016

Prachtig stekkie

Krista, 24-10-2015

Wat hebben wij genoten de afgelopen dagen. Uniek plekje waarin aandacht is gegeven aan de kleinste details. Wij zaten in de Droomkamer. Kleine kamer, maar compleet (met keukentje en badkamer met toilet en douche) en ontzettend sfeervol. Genoten van de rust en omgeving rond de hoeve, de steden en heerlijke restaurantjes in de omgeving. Wij willen zeker terug. Ik geef bij kindvriendelijkheid een 10, omdat ik vind dat de accomodatie die 10 verdient. Maar zoals op de website is aangegeven, is dit een kindvrije accomodatie. Als je zonder je kinderen weg gaat om tot rust te komen en Niets te moeten, is het prettig dat je gedurende die paar dagen ook niet geconfronteerd wordt met de dynamiek van de kinderen van een ander, hoe lief ze ook zijn ;-) Wil je met kinderen op pad, zijn er genoeg locaties in de omgeving waar je terecht kunt. Even weg uit de drukte: dit is de plek!
Gereisd met partner in oktober 2015

Knus en heerlijk rustig

Christina, 17-8-2015

Mooi historisch pand, schoon, verzorgd, super ontbijt in picknickmand aan de deur gebracht, sauna erg leuk, schoon en rustig, voldoende privacy. Heerlijke badjassen. Jammer dat bad- en toiletmuren aan bovenkant open zijn in Bakhuis en wenteltrap doet een beetje af aan het prachtig historische huisje. Veel privacy. Gastheer vriendelijk, maar beetje nors. Hele leuke en goede restaurants in nabije omgeving.
Gereisd met partner in december 2014

Heerlijk verblijf

Eva Broekzitter, 19-1-2015

Bakhuisje was supermooi, klein maar er ontbrak niets. Gezellige bedstee met tv erin. Grote doucheruimte waar je met z'n tweeën kunt douchen. Super verzorgd allemaal. Gaan in de zomer weer terug, ook voor de mooie heuvelachtige omgeving.
Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans in St. Martens Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans scoort een 9.3 uit 10 op basis van 27 reviews.