Vakantiepark Center Parcs Erperheide ****

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen7,9

185 tips over Center Parcs Erperheide

SpaargarenSas, 14-10-2015
Indoor speeltuin Baluba zeker de moeite waard! Aqua Mundo is helemaal geweldig! Leuk voor de (kleine) kinderen, pony rijden.
Gabriëlla, 6-8-2015
ga kwart voor 10 voor het zwembad bivakeren anders zijn alle boxen en stoelen rondom de kinder badjes bezet. dus snel omkleden en rennen.
sarah, 30-7-2015

kindercottage is heel handig voor gezinnen met een baby, alles is aanwezig, ook een aanrader is het baby service pakket dat je gratis kunt bij boeken

buggy, relax, zelfs baby speelgoed staat klaar, ook de comfort service met opgemaakte bedden is aan te bevelen,je moet bijna niets meer zelf meebrengen

verschaeve, 29-7-2015
neem vip cottage veel duurger maar heel net
Maarten, 13-7-2015

Neem een VIP cottage en geen Comfort of Premium. Deze zijn zeer sterk verouderd. Het is het geld dubbel en dwars waard.

Neem zelf horren mee van het Kuidvat of de Blokker. Er zijn veel muggen, heel veel. Kies geen plek aan het aan water.

In Peer zitten 2 grote supermarkten. Vijf minuten rijden.

B v d Bragt, 29-6-2015
Had ik al gezegd dat daar ook live muziek is ? Ja LOU , o ja huisje 467 balkon boven het water met veel eendjes en verder die muziek op maandag avond , echt VAKANTIE .

kelly, 23-6-2015
Huisjes zijn zoals meestal op parken toe aan vernieuwing maar er zit alles op en aan. Wij hadden een fiets gehuurd daar het een autovrij park is zodat je overal makkelijk naar toe kunt.
Van Dam - Vanaerschot, 17-6-2015
De Olmense zoo is niet zo ver vandaan en we waren aangenaam verrast van de aantallen dieren dat we gezien hebben met veel pick-nicks tafels heel kort bij de dieren. Ons kleinzoon heeft van die dag genoten.
lietje50, 13-6-2015
Als je gebruik wilt maken van de speciale 'baby kleedkamers' in de Aqua Mundo (erg handig door de grootte en het aankleedkussen), check dan de deuren van de betreffende hokjes aan BEIDE zijden.. Vaak werd een van de deuren (per ongeluk) niet van slot gehaald, waardoor een hokje bezet leek, maar eigenlijk dus gewoon leeg was.
De Bruyn René , 5-6-2015

De huisjes zeker blijven renoveren

Alle huisjes zijn goed en hebben hun karakter 2 of 5 of 8 personen dat is naargelang met hoeveel persoon er zijn die mee op verlof komen