Vakantiehuis Paalse hoeve

Paal
Vakantiehuis Paalse hoeve
Paalse hoeve

3 reviews over Vakantiehuis Paalse hoeve in het Nederlands

Een sfeervolle vakantiewoning !

Groenen, 4-10-2012

Een sfeervolle ruime en zéér schone vakantiewoning met een prachtig uitzicht.

We waren verrast zo'n woning aan te treffen!

Gezellig interieur mooi op elkaar afgestemd.

Alles aanwezig!!!

We hebben genoten van het huis en de omgeving.

Alle complimenten aan de vriendelijke eigenaars en we hopen zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in september 2012

een leuk weekend

katia van den broeck, 18-10-2011

wij zijn juist terug van een zonnig herfstweekend in de paalse hoeve. aangezien het een leuk weekend was vinden wij het maar een kleintje om even te beoordelen...

in het huis is echt ALLES aanwezig, de keuken VOLLEDIG ingericht, de badkamers TOP, de slaapkamers homy... enkel de eerste dag zaten deze vol met muggen, met dank aan het muggen apparaatje was dit meteen opgelost... een grote tuin waar we met de kinderen konden in ravotten en een gezellig terras om even op uit te blazen... in dit huis is aan alles gedacht, we hebben ervan genoten en willen het aan iedereen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Deze vakantiewoning is een echte aanrader!

Sasja & John, 15-9-2011

We hebben met de familie een heerlijk weekendje achter de rug in de Paalse Hoeve. Alles was gloednieuw, verzorgd en mooi ingericht, aangezien deze vakantiewoning in zijn geheel recentelijk is gerenoveerd. We hebben erg genoten van de rustige ligging, de ruime tuin en de mooie omgeving, met veel leuke bezienswaardigheden. We komen zeker en vast een keertje terug!
Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Paalse hoeve in Paal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Paalse hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Paalse hoeve scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.