Vakantiehuis Boerderij Weids uitzicht ****

Vakantiehuis Boerderij Weids uitzicht
Boerderij Weids uitzicht
9,4

33 reviews over Vakantiehuis Boerderij Weids uitzicht in het Nederlands

Geweldige plek. Ideaal voor kleine kinderen.

Marijke van der Schee, 29-7-2017

We zijn al 3 keer in het Weidsuitzicht geweest. Onze kleinkinderen kwamen ook logeren. Ze vonden het daar heel erg leuk. Iedere dag 2 verse eitjes van de kipjes.

We gaan er zeker nog meer naar toe. Er zijn ook heel veel mooie fietsroutes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Super gezellig huisje

Haest Chris, 1-5-2017

Bij aankomst een zeer goed onthaal en alles uitleggen gewoon weg leuke mensen.

Huisje is heel netjes en alles er op en er aan.

Wij zijn er al tweemaal geweest en was super leuk maar Limburg is leuk om te gaan fietsen.

We komen zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig huis!

mascha franssen, 30-4-2017

Wat een fijn huis. Twee prima slaapkamers , inrichting sfeervol en keuken zeer goed gevuld met allerlei gerei. Als je wilt kan je zelfs taart bakken. Fantastische tuin waar we ondanks de kou toch lekker van hebben kunnen genieten door de haard die er staat en lekker opgestookt mocht worden, Onze zoon helemaal blij, want dat was natuurlijk erg leuk om te doen.

Was een hele fijne week. We hebben al geboekt voor volgend jaar.

In de omgeving genoeg te doen, alleen boomkruinen pad kun je beter laten,was best stuk rijden maar niet veel aan. Wij vonden de Pollismolen met het natuurgebied wel erg mooi.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Compleet huis, fantastische tuin, rust

Familie lustig, 30-10-2016

We hebben een heerlijke vakantieweek gehad in dit complete huis. Vooral de tuin met de kippen viel erg in de smaak met de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk rustige vakantiewoning

Marlies, 15-10-2016

Zeer compleet ingericht, mooie tuin met privé kip en houtkachel. Mooie omgeving om te fietsen, goed te plannen dankzij de fietsknooppunten.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk genieten!

Etienne & Cinnie Wuyts, 3-10-2016

Een fantastische plek om even bij te tanken. Wij hadden deze plek in eerste instantie uitgekozen vanwege de geheel omheinde tuin voor onze honden. Maar we zijn blijven komen voor zoveel meer; de rust, omgeving, de centrale ligging naar leuke steden.....en Wil en Maria zijn hele lieve en gezellige mensen!

Wij blijven graag terug komen!

Gereisd met partner in september 2016

Familie Reij Hippolytushoef Noord-Holland, 19-8-2016

Heerlijk genoten van de rust en omgeving.Bij aankomst hartelijk ontvangen door Maria en bij vertrek uitgezwaaid door Wil.Een week volop zon en genoten van de grote tuin,en natuurlijk niet te vergeten,het voeren van de kippen.s'Avonds onder de overkapping genieten met de houtkachel.Wij hebben totaal geen klachten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke thuisbasis om te verblijven!

Simone, 5-8-2016

In een huiselijke sfeer ontvangen door Maria en uitgezwaaid door Wil. Het huisje en de daarbij behorende tuin en veranda's waren super! Ondanks het slechte weer was het een heerlijke vakantie dankzij deze fijne accomodatie. Ook met 2 jongens van 11 en 13!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Tot rust komen

Diane, 1-6-2016

Wij zijn hier de laatste week van april geweest met onze twee meiden van 6 en 3 jaar. Wat een heerlijkheid. Allereerst de zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. En dan de tuin, voor onze meiden helemaal het einde, helaas hadden wij koud en regenachtig weer, maar dat mocht de pret niet drukken en elke ochtend werd er in pyjama, winterjas en regenlaarzen gekeken of er eieren lagen! Het huis is echt heel fijn, schoon, gezellig en een heerlijke woonkeuken, 's ochtends zo lekker om met een theetje daar te zitten. Wij komen volgend jaar zeker een keer terug en wie weet dan met een wijntje in de zon in die heerlijke tuin.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Fantastische plek met alle comfort

Fam Kipping wolvega, 30-5-2016

Het was een fantastische plek.

We zijn zeer gastvrij ontvangen een plek waar je heerlijk tot rust kan komen

Alle comfort overal is aangefacht

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij Weids uitzicht in Molenbeersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij Weids uitzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Boerderij Weids uitzicht scoort een 9.43 uit 10 op basis van 33 reviews.