Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast De Taller-Hoeve bij :

2 reviews over BedAndBreakfast De Taller-Hoeve in het Nederlands

Prachtige ervaring

Redgy ferier, 31-8-2014

Onze eerste B & B ervaring was meteen een schot in de roos. Supervriendelijk onthaal door Chantal en Luc, die hun uiterste best doen voor hun gasten. Esdoornkamer was piekfijn in orde : groot bed, Led tv, mooie douchekamer. Zeer proper.Het ontbijt was geen buffetontbijt, maar meer dan voldoende. Het avondeten was van een prima kwaliteit : Chantal is een zeer goede kokkin en Luc bracht de gerechten steeds met een kwinkslag aan tafel. Wij waren vier dagen te gast en met spijt namen wij afscheid van dit sympathiek koppel.maar wij namen al een optie voor volgend jaar mei.
        Gereisd met partner in augustus 2014

Beste hotelovernachting ooit!

Nieuwenhuis, 30-6-2012

De Taller-Hoeve wordt gerund door enthousiaste en gedreven mensen. Het is goed te merken dat zij nog echt een "hart voor de zaak" hebben. De service is hartelijk, professioneel en persoonlijk. Zowel de Hoeve als de kamer waren zeer netjes en mooi ingericht. Onze kamer (de Berkenkamer) had een ruim en comfortabel bed, flatscreen tv en een mooie badkamer. Alles was keurig afgewerkt en werkte perfect. Dat hebben we bij andere hotels nogal eens anders meegemaakt! De locatie is gunstig: rustig gelegen, maar ook dicht bij Maastricht, dus perfect voor een stedentrip. Voor de sportievelingen zijn er mooie fietsroutes in de omgeving. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk! En dat alles voor een scherpe prijs. Kortom: wij hebben hier de beste overnachting ooit gehad! Het enige minpuntje aan ons bezoek was dat we de volgende dag alweer naar huis moesten.
        Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Taller-Hoeve in Maasmechelen Opgrimbie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Taller-Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Taller-Hoeve scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.