Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren *****

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen7,8

236 tips over Center Parcs De Vossemeren

B. van der Woude, 23-8-2017
Een bezoekje aan het openlucht museum (ca. 40 minuten rijden) is zeker de moeite waard.
L. Van Loon, 3-1-2017
Ga absoluut eten bij Restaurant Diana in Lommel. Hier word je gastvrij ontvangen en kan je heerlijk eten.Of je voor de Ossenhaas kiest of de mosselen, alles is heerlijk. Niet twijfelen, gewoon doen! Wij komen hier absoluut weer een keer eten.
Martijn, 17-10-2016
het enigste wat je zelf mee moet pakken is een klok want die hangt er niet

Eelko, 8-5-2016
Nederlandse Tv zenders (alleen NPO1, NPO2, NPO3). Geen RTL4 of SBS6.
0410, 22-2-2016
In de binnenspeeltuin kun je de kinderen het beste in zwemkleding laten spelen, er is veel water en zand :-)
Chantal Wijnhout, 25-9-2015
Als je je hond mee hebt. Dan zeker gaan wandelen in de Lommerse Sahara. Wat een mooi stuk natuur...

vakantiehebikal, 20-9-2015
Ga eens eten bij de Elze linksaf het park uit,zie je op een paar honderd meter aan de rechter kant het restaurant met terras.Je kan er nu voor 14:50 een driegangen menu hebben van Maandag tot Vrijdag.Maar de rest is ook heerlijk en zeer betaalbaar.
vakantiehebikal, 20-9-2015
Ga eens eten bij de Elze op twee minuutjes van het park.Van maandag tot Vrijdag driegangen menu voor 14;50 en de rest van de kaart is ook zeer goed en heerlijk
26luuk, 18-8-2015
Wij zijn een dagje naar Lommel geweest, geparkeerd voor het stadhuis. Ook zijn we nog naar Hasselt geweest, geparkeerd in parkeergarage Molenpoort, vlakbij de Primark. Beide centra hebben een leuk centrum.
26luuk, 18-8-2015
Een dagje naar Lommel is zeker leuk, parkeren voor het stadhuis. Wij zijn ook een dagje naar Hasselt geweest, parkeren in parkeergarage Molenpoort.