Camping Aquaparadiso

Onvoldoende

4 reviews over Camping Aquaparadiso in het Nederlands

Prima camping

carin, 6-8-2009

Wij hebben dit jaar 3 weken op Parelstrand gestaan en was voor ons prima. Alleen géén disco, zwembad is 's avonds niet open (jammer), het meer mag je niet in zwemmen (is een zandafgraving) maar verder mooie ruime toeristische plekken, verharde paden, mooi en schoon sanitair!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Jo, 14-8-2007

Wat een schok toen we het terein opreden waar onze "chalet"stond. Een en al stof en we waande ons op een soort kamp geen grassprietje of struikje te bekennen en de chalets 4 meter uit elkaar.

Na enkele dagen regen was het één en al modder op het terrein wat een ramp.

De hele camping was niks, het meertje was een zandafgraving wat heel snel afliep dus zeer onveilig voor kinderen de zandzuigers lagen gewoon in het water.

Het zwembad was gevuld met groen water dus ook niet echt uitnodigend.

We waren voor twee weken 1600 euro kwijt echt niet te geloven.

Voor dat geld is er echt wel wat beters te vinden dit was het geld echt absoluut niet waard.

We waren blij toen we weer naar huis konden.

Parelstrand nóóit meer.

En daar moet je dan weer een jaar op teren.

Gereisd familie in augustus 2006

Karel de Graaf, 21-8-2006

Hallo,

Folder en luchtfoto doen zeker niet de camping voor die je denkt te krijgen.

Het was en is gewoon "zeer slecht"op de camping. Veel zwart zand, veel lawaai s'nachts een groen bruin zwembad ipv blauw.veel geblaf van honden vanaf07.15 uur tot ver in de nacht.Nee, waren blij hier na 3 dagen weer weg te zijn. Het is zeker geen aanrader het mooie parelstrand....hoe komen ze erbij....wat een naam....beter is volgens ons "kliko strand".....mensen veel succes daar.

ps. blij dat wij met een eigen caravan waren want die huurbakken daar zijn niet om aan te zien en staan 4 meter uit elkaar.

Gereisd anders in augustus 2006

Fam. van S, 28-7-2006

Dit park heet tegenwoordig het parelstrand en is onderdeel van de ooststappen groep. We zijn er een week geweest in een stacaravan het was een ramp. Mensen geloof de foto die in de folder van de ooststappen groep niet ze zijn ergens anders genomen u heeft geen groen gras of tegels rond uw stacaravan maar zwart zand. De caravan zelf is minstens 30 jaar oud en is door een amateur timmerman verbouwd plafonds hangen los en bedden zijn afgezaagd op 1.60 mtr dus wil men slapen knieen naast de oren. Openbare toiletten zijn ronduit vies. Zeer slechte ervaring en we hebben de week dus ook niet volgemaakt. Helaas verhuur geen beloftes die men niet kan waar maken.
      Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aquaparadiso in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aquaparadiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aquaparadiso scoort een 3.75 uit 10 op basis van 4 reviews.