6,7

Matig

4 reviews over Bungalow Heideschoon in het Nederlands

aardig voor één keer

jacqueline van Boekel, 26-4-2009

Schitterend en rustig gelegen villa, inrichting gedateerd, maar wel schoon.

Trap naar verdieping niet veilig voor kinderen en ouderen. Alhoewel gedateerd toch gezellig ingericht, maar de huurprijs is niet in verhouding met de geboden faciliteiten. Ons inziens moet er zeker 150 euro van de huurprijs af. ( per weekend) En voor een 10-persoons villa is een vaatwasser zeker geen overbodige luxe!!

Gereisd met vrienden in april 2009

fantastische ligging in een mooie omgeving!

danny, 8-4-2009

Ideaal voor natuurliefhebbers en hondenbezitters,

aan de rand van nationaal "HOGE KEMPEN".

Een bezoek waard zijn de Maasmechelen village, Bokrijk en de steden Maaseik, Hasselt en in Nederland Maastricht en Valkenburg met zijn mooie (Kerst)grotten.

Gereisd met vrienden in december 2008
    ?

A. Jager, 11-12-2007

Ja, ook sorry maar U bent wel erg negatief! Uitstekend huis voor wie graag de natuur beleeft[midden in de bossen]. De inrichting is eenvoudig maar goed. Je kunt geen 5-sterren accomodatie verwachten als je voor 2-sterren betaalt. Wat de schoonmaak betreft: wij waren zeer tevredenen. Ook de bedden waren fris en schoon en wel geschikt voor 10 personen. Stookkosten zijn naar ieders stookgedrag en natuurlijk ook de verblijfsperiode.
          Gereisd met vrienden in april 2007

marlin, 27-11-2007

't was er alleen wat gezellig als we de kachel aanstaken, want anders was het daar veel te vochtig (ongezond) Hout zijn we zelf gaan sprokkelen, want de bakken waren veel te duur. Gelukkig was er de houtkachel, want anders hadden we ons arm gestookt aan de chauffagekosten.

Te kleine en ongeriefelijke keuken. Gevaarlijke trap naar slaapkamers en zeker voor kinderen en ouderen.

We betalen wel een opkuis, maar ik vraag me af of deze wel gebeurt, want was niet zo netjes als we toekwamen.

Slechte prijs/kwaliteitsverhouding.

Is dringend aan grondige renovatie en opfrissing toe ! Dan zal het zijn prijs waard zijn.

Ja, sorry, maar het enige positieve hieraan is de rustige en mooie, afgelegen ligging.

Gereisd met vrienden in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Heideschoon in Lanklaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Heideschoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Heideschoon scoort een 6.67 uit 10 op basis van 4 reviews.