Hotel Eurotel Lanaken ****

7,2

102 reviews over Hotel Eurotel Lanaken in het Nederlands

mooie heuvelachtige omgeving

Sledsens, 7-10-2017

Dichtbij Valkenburg ,gratis parkeren en WiFi.

Kamers gedateerd.

Gereisd met partner in april 2017

Heel leuk

Anja, 27-8-2017

We hebben een leuk verblijf gehad, super vriendelijk personeel, goede bediening, zalig ontbijtbuffet,lekker eten,mooi terras.

Ideale uitvalsbasis om Maastricht ,Valkenburg enz te bezoeken.

De kamers waren proper,nette badkamer.

Enig minpuntje misschien,dunne wanden tussen de kamers,

Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een geweldig weekend gehad

Familie Bloemendal, 13-3-2017

Voor de verjaardag van mijn moeder hadden we een all-inclusive weekend geboekt met de hele familie. We hadden zelf een grote familie kamer en die was prima voor 5 personen. We zijn het hele weekend niets tekort gekomen, bij aankomst heerlijk geborreld bij de open haard, 's avonds een heerlijk buffet en de tweede avond een geweldig 3 gangen diner. Fijn dat alle drankjes erbij zaten en ook de kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Voor mijn moeder stond er een flesje bubbels op haar kamer voor haar verjaardag en er zijn leuke uitstapjes in de omgeving te maken
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Heerlijk verblijf gehad

Roberts, 16-1-2017

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant. Ligging is perfect: dichtbij Maastricht, Maasmechelen, Hasselt, ...

Dit hotel is een echte aanrader qua gastvriendelijkheid! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2017

Slecht

Aa, 1-11-2016

Slechte service en waardeloze klantvriendelijkheid!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima Hotel

Robmar, 24-8-2016

Fijn hotel waar we voor de 2e keer waren . Goede kamer in bijgebouw onze zoon overnachte 2x gratis ! Bij ons op de kamer waar een extra bed was neergezet.

Bedden iets te zacht voor ons .

Omdat er een hittegolf op komst was vonden we een ventilator op onze kamer als extra service .

Zwembad klein maar fijn maar omdat er geen ramen open kunnen was t er erg warm 37 graden !

Ontbijt was meer dan prima . Alle keus ( zelfs champagne ). en vers bereide warme gerechtjes.

Minpuntje het hotel ligt aan een drukke weg .. Waardoor je wel verkeer hoort. Maar als je je ramen dicht doet hoor je weer bijna niets snachts is er gelukkig amper verkeert en wat fijn dat er goede verduisteringsgordijnen waren .

Lanaken is een aardig plaatsje en Maastricht ligt op 3 kilometer afstand , ideale uitvalsbasis. Wij zijn dik tevreden en komen zeker nog eens terug .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Top verblijf

Els, 22-8-2016

Vriendelijk personeel. Aan al onze wensen voldaan. Rustige kamer gelijkvloers.
Gereisd met partner in augustus 2016

Driedaagse fietstocht in Limburg

Steven, 15-8-2016

Kamer:

Wij hadden een grote en praktische, maar verouderde, kamer. Zeker badkamer was aan renovatie toe ( schimmelvorming )

Restaurant en bar:

Ontbijt was super! Eten en drank in het restaurant: duur en ook vroeg gesloten.

Faciliteiten:

Zwembad was niet toegankelijk op uren wanneer je dit wou gebruiken. Dan waren er zwemlessen.

Ligging:

Zeer goed om van hieruit te fietsen. Knooppunten liggen vlak voor de deur. Mooie streek.

Andere:

Garagebox aanwezig waar je je fiets veilig kunt opbergen.

Algemene indruk:

Zeker niet slecht, maar in mijn ogen te duur voor wat het is op alle vlak. Zeker ook iets drinken in de bar was duur.

Ook dat het zwembad niet bereikbaar was op logische uren was een echt minpunt in mijn ogen.

Gereisd met partner in juli 2016

Wij komen hier niet meer terug

DanaR, 17-5-2016

Bij binnenkomst ziet het hotel er vrij luxe uit (zoals wel vaker). Ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk en goed. De kamer (NR. 16) was erg gedateerd, er zaten vlekken op de vloerbedekking, de ramen kreeg je pas open nadat je hier met je volle gewicht aan ging hangen. Het was erg warm op de kamer omdat er geen airco was. De badkamer was ook vrij gedateerd. De ligging van het hotel t.o.v. Maastricht is wel echt ideaal, binnen 15 minuten zit je in het centrum. Het personeel in het restaurant werkt erg hard en zijn met erg weinig als je ziet hoeveel gasten zij moeten bedienen. We hebben 1x in het restaurant gegeten en de prijs kwaliteit verhouding is echt niet goed. Bij de burger zaten frietjes en deze kregen we pas toen we beide uitgegeten waren. De huiswijn van het restaurant is zeker geen aanrader ook niet voor mensen die geen wijnkenner zijn. Het ontbijt was vrij duur maar wel erg uitgebreid, helaas werd alles vrij laat bijgevuld waardoor je zelf naar koffiekopjes liep te zoeken. Bij het uitchecken werd door een vrij onvriendelijke dame even aangegeven wat alle extra kosten waren voor het parkeren, ontbijt, city tax etc.(niet aangegeven bij inchecken) Belachelijk dat je bij een 4 sterren hotel per dag voor een parkeerplaats moet betalen. Wij zullen hier niet meer naartoe gaan!
Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer

A. Bink, 11-5-2016

Twee nachten in het hotel; kamers gedateerd maar goed.

Restaurant krijgt van ons een dikke 0.

Ons dure hoofdgerecht á €21 voor spaghetti en groente met scampi's moest 2x terug naar de keuken. Borden waren koud, spaghetti was lauw en de scampi's bremzout. De groenten smaakten nergens naar dan alleen naar een onbestemd sausje.M.i. beschikt de kok alleen over een vriezer en een magnetron en 2 paar linkerhanden. Dit alles was bekend bij de receptie; wij waren niet de enigen met klachten en en zeker niet de eersten Vervolgens verwees hij ons voor de volgende avond naar restaurant de "Brouwerij" in Lanaken; zelfs kregen we van hem kaartje mee voor twee gratis aperitiefjes bij de "Brouwerij. Hier was het prima.

Hij schrapte onze dure parkeerkosten en het dessert 'een crème brûlée die m.i. rechtstreeks uit de supermarkt kwam en eveneens slecht was.

Al met al een dikke,dikke 0 voor dit restaurant.

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eurotel Lanaken bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurotel Lanaken in Lanaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurotel Lanaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eurotel Lanaken scoort een 7.19 uit 10 op basis van 102 reviews.